Gå til innhold

Forferdelige tinderbioer (screenshot-tråd, les regler før posting)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle tinderbioene er kanskje ikke såååå morsomme i seg selv, men sammen med kommentarene fra TS så ler jeg så jeg griner. I helgen hadde jeg høytlesning for noen single venninner og det blir ikke bedre enn dette! Hun ene er foresten på Møteplassen og har en del materiale derfra også. Litt lengre profilteksten, men søren ass, det er mye sprø mannfolk der ute!

(sikkert noen sprø damer også...)

Anonymkode: b9586...853

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det (heldigvis) ca. fire år siden jeg var aktiv på Tinder. Lurer i den forbindelse på om de fleste som bruker Tinder i dag helst vil ha noe useriøst (et tilfeldig ligg) eller er folk stort sett på jakt etter noe seriøst? 

Mitt inntrykk er at da jeg var bruker så var det flest av de som ville ha noe seriøst mens det nå virker som om det helst er det motsatte. Av ting som har blir postet i denne tråden så kan det tyde på at det er sistnevnte som er mest aktuelt... 

Anonymkode: ff725...e95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er morsomme, mange er tragiske, men kommentarene fra TS er bare krampeaktige.

Anonymkode: 83fb1...a47

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes TS er dødsmorsom! :rulle: 

 

Og så må jeg takke TS for å minne meg på hvor takknemlig jeg er for å ikke ha vært singel siden lenge før Tinder - jessufader så mye gærninger det er der ute! Tror jeg må kjøpe en blomst eller noe til mannen min. 

Anonymkode: 70bfc...373

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er egentlig bare trist.

Tinderprofilene som legges ut her er ikke så alt for langt utenfor normalen, men de passerer ikke gjennom trådstarters nåløye innen humor og/eller interesser. Noen få av profilene som legges ut er naturligvis drøy og passer godt inn, men det er virkelig lite som skal til for at ting skal latterliggjøres på internett av TS.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at denne tråden må inneholde veldig mye nyttig informasjon for single menn, jeg. Jeg leser stadig tråder og svar her på KG fra bitre menn som skriver at det er «helt umulig å få seg dame, for alle er så kravstore!!» Mens det denne tråden viser, er jo nettopp at kvinner og menn har ULIKT syn på kommunikasjon- og ofte også humor.

Det mange av mennene i denne tråden synes er morsomt og helt innafor, oppfatter mange (de fleste) damer som ekkelt/creepy/needy o.l. Jeg tror at de mennene som lykkes best på sjekke- og dating-fronten er de som har satt seg grundig inn i hva damer reagerer positivt på og hva damer reagerer negativt på- og som i stor grad handler etter dette. De andre risikerer, trist nok, å bli sveipet bort (vet ikke om det er høyre eller venstre som er bort, jeg har aldri brukt Tinder selv :fnise: ) på Tinder.

Anonymkode: e4882...b5d

Veldig godt skrevet. Denne tråden viser seg å være et sosialt eksperiment eller noe, kjønnene er splitta😂 

Anonymkode: 54490...d6a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har klagd på meg flere ganger nå, og jeg har sagt du får ignorere tråden hvis den går deg så på nervene. Bruker mye tid på redigeringen av bildene så spar meg. Noen liker det, jeg ler meg ihjel når jeg finner dem, så la oss kose oss i fred. 

Anonymkode: 54490...d6a

To ganger.

Hvorfor ikke bruke tiden på noe som tydelig er fullstendig utenfor normer o.l. Se på tindernightmares på instagram, f.eks. Det er usedvanlig få av dine bidrag som kommer fram som noe annet enn uthenging for noe som ikke passer akkurat din smak. Selvfølgelig er det mange av bidragene dine som de fleste ville sveipet til venstre på, men også mange som folk ville sveipet til høyre på.

Skal man kritisere og henge ut noen, så bør det gjøres med litt mer stil istedenfor dine kommentarer som minner mer om en jentegjeng på ungdomsskolen som prater dritt om de dem ikke liker.

 

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker at denne tråden må inneholde veldig mye nyttig informasjon for single menn, jeg. Jeg leser stadig tråder og svar her på KG fra bitre menn som skriver at det er «helt umulig å få seg dame, for alle er så kravstore!!» Mens det denne tråden viser, er jo nettopp at kvinner og menn har ULIKT syn på kommunikasjon- og ofte også humor.

Det mange av mennene i denne tråden synes er morsomt og helt innafor, oppfatter mange (de fleste) damer som ekkelt/creepy/needy o.l. Jeg tror at de mennene som lykkes best på sjekke- og dating-fronten er de som har satt seg grundig inn i hva damer reagerer positivt på og hva damer reagerer negativt på- og som i stor grad handler etter dette. De andre risikerer, trist nok, å bli sveipet bort (vet ikke om det er høyre eller venstre som er bort, jeg har aldri brukt Tinder selv :fnise: ) på Tinder.

Anonymkode: e4882...b5d

Det er svært få mennesker som får noe pedagogisk utbytte av å bli latterliggjort.

Er forsåvidt helt enig i at veldig, veldig mange menn ville hatt godt av å få innblikk i hva som appellerer til kvinner og hva som skremmer dem bort. Men selv med grundig forståelse av det motsatte kjønn, vil en aldri kunne være noe for enhver smak. Det gjelder både mtp utseendet samt personlighet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Denne tråden er egentlig bare trist.

Tinderprofilene som legges ut her er ikke så alt for langt utenfor normalen, men de passerer ikke gjennom trådstarters nåløye innen humor og/eller interesser. Noen få av profilene som legges ut er naturligvis drøy og passer godt inn, men det er virkelig lite som skal til for at ting skal latterliggjøres på internett av TS.

Tråden er helt genial! Hvorfor fortsetter du å gå inn her om du ikke liker den?
Og ja, hadde jeg tatt screenshot av din profil når jeg så den for to års tid siden så hadde jeg postet den også her. :laugh: Det er bra du ikke reklamerer for sexhistoriebloggen din lenger!

Anonymkode: 95e88...8aa

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Denne tråden er egentlig bare trist.

Tinderprofilene som legges ut her er ikke så alt for langt utenfor normalen, men de passerer ikke gjennom trådstarters nåløye innen humor og/eller interesser. Noen få av profilene som legges ut er naturligvis drøy og passer godt inn, men det er virkelig lite som skal til for at ting skal latterliggjøres på internett av TS.

Kunne ikke vært mer enig! :lillesky2:

Anonymkode: 83fb1...a47

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på tinder kom jeg over et par som skrev i profilene sine hvorfor de aldri hadde hatt kjæreste før. Type mye jobbing, ville leve livet, tar det som det kommer, mye tid til fritidsinteresser osv. Det er vel egentlig ikke derfor de ikke har hatt kjæreste? :fnise:

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GiftMann38

Når jeg ser hvor kritiske enkelte er til Tinder-bioer så er det lett å forstå hvorfor de fremdeles er single :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2018 den 12.37, AnonymBruker skrev:

...

Og drøssevis av opptatte menn som bare har bilder av kropp, men som skylder på jobben for at de ikke har ansiktsbilder. Ja, det er klart at jobben ikke må vite at du er singel. 

Anonymkode: fbf49...7c8

Det er mengder av stillinger og roller der det er fornuftig å ikke promotere ansiktet i en offentlig datingprofil. 

Men greit å vite hvordan det oppfattes; jeg har aldri trodd Tinder var for meg; nå vet jeg at jeg i tillegg måtte ha brukt det med handikapp. 

(Alle stillinger der du bruker ansiktet ditt aktivt som representant for ett selskap; salg, konsulent, politiker, kommunikasjon, og selv HR er i konflikt med dette. Du er bundet til å komme i en situasjon der det er konflikt mellom din stilling og rolle og ditt private liv.)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

To ganger.

Hvorfor ikke bruke tiden på noe som tydelig er fullstendig utenfor normer o.l. Se på tindernightmares på instagram, f.eks. Det er usedvanlig få av dine bidrag som kommer fram som noe annet enn uthenging for noe som ikke passer akkurat din smak. Selvfølgelig er det mange av bidragene dine som de fleste ville sveipet til venstre på, men også mange som folk ville sveipet til høyre på.

Skal man kritisere og henge ut noen, så bør det gjøres med litt mer stil istedenfor dine kommentarer som minner mer om en jentegjeng på ungdomsskolen som prater dritt om de dem ikke liker.

 

Det er svært få mennesker som får noe pedagogisk utbytte av å bli latterliggjort.

Er forsåvidt helt enig i at veldig, veldig mange menn ville hatt godt av å få innblikk i hva som appellerer til kvinner og hva som skremmer dem bort. Men selv med grundig forståelse av det motsatte kjønn, vil en aldri kunne være noe for enhver smak. Det gjelder både mtp utseendet samt personlighet.

Hvis jeg fant profilen min i denne tråden så hadde jeg revurdert innholdet. Det kommer klart frem at damer flest ikke tenner på Mr. Grey-wannabees, engelske tekster med oppsiktsvekkende dårlig grammatikk, gutter som nevner mamma allerede før du har snakket med dem, hasjrøykere osv. OK, så prøver jeg noe annet...

Men jeg er dame, (noen) menn velger tydeligvis heller å bli fornærmet. Greit nok, men da kan de heller ikke forvente å få sveip i riktig retning (usikker på hva som er hva, jeg er dårlig på høyre og venstre i utgangspunktet, så det kunne blitt en del horrible valg på Tinder for meg).

Anonymkode: b9586...853

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tut tut! Dagens tema: Skriveleif og kompisane31297542_10156108423590435_6445747778076278784_n.thumb.png.78e5568dea8d972e358d5ca0291865e0.png

But a beautiful mind is how to mek wurds

31306868_10156108423955435_204716489427648512_n.thumb.png.bdd0f8c37bef395f7a8e5c234a8db4ae.png

Alle de vanlige skrivefeilene i ett <3

31290268_10156108423380435_2516751364013424640_n.thumb.png.0c8eb7f31a459a48cb51671eb258d984.png

"Jeg leter etter en Finn. Jente, jeg er en rolig person!" (ønsketenking)

Inked31317930_10156108423560435_8411412382261182464_n_LI.thumb.jpg.5a27c62d5bf49206adc5eb51e6e901a7.jpg

Alle de nigerianske svindlerene koser seg

31358013_10156108423645435_4987792391822901248_n.thumb.png.06315d215e5df49626876c13706f9936.png

If you wanna be my lover, you gotta get with my friends

31290651_10156108423555435_4064677536204849152_n.thumb.png.4c62686dfeca76529e24656c28f87a19.png

Mama, I'm coming home!

31239366_10156108423655435_1969080378790510592_n.thumb.png.83312c6c0ce5a5e6255fe0eac2c6b3c9.png

Ååh elsker når de viser dårlig personlighet på forhånd! 

31326936_10156108423970435_8996215679040356352_n.thumb.png.84c123cb75a908ec6dbda3d6840dfd33.png

Nesten like fælt som et dickpic

31347339_10156108423600435_73071382413443072_n.thumb.png.d177375bd64403208cda37afea48a74c.png

Han hadde tegna på seg en Hitler-bart............................

31408272_10156108423395435_7495532819960037376_n.thumb.png.e4e7a8f16fbbda8fd5da41519118f705.png

Ikke skyll sjokoladen! :(:(:( 
 

Anonymkode: 54490...d6a

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BONUS: Helt ok bio som ikke får kjønnsleppene til å rulle inn som skoene til heksa i The Wizard of Oz

31239348_10156108460245435_8788736636583149568_n.thumb.png.d74820543f02af9e658b1bac82d01592.png

Lett og luftig, tegn på ydmykhet, advarer deg om kaffe som ofte foreslås som første date, og avslutter med en hyggelig melding. Ingen bitterhet, respektløshet, "selvironi", bare en liten skrivefeil! :) 

Anonymkode: 54490...d6a

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Tråden er helt genial! Hvorfor fortsetter du å gå inn her om du ikke liker den?
Og ja, hadde jeg tatt screenshot av din profil når jeg så den for to års tid siden så hadde jeg postet den også her. :laugh: Det er bra du ikke reklamerer for sexhistoriebloggen din lenger!

Anonymkode: 95e88...8aa

Var som sagt skuffet over å ikke bli nevnt her! :nigo:
Poenget med en BDSM-relatert tinder er naturligvis å finne likesinnede, noe jeg gjorde.

Grunnen til at jeg gikk inn her var naturligvis for å bli underholdt. Tindernightmares er jo meget underholdende. Ungdomsskoleuthenging, dog.

 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis jeg fant profilen min i denne tråden så hadde jeg revurdert innholdet. Det kommer klart frem at damer flest ikke tenner på Mr. Grey-wannabees, engelske tekster med oppsiktsvekkende dårlig grammatikk, gutter som nevner mamma allerede før du har snakket med dem, hasjrøykere osv. OK, så prøver jeg noe annet...

Men jeg er dame, (noen) menn velger tydeligvis heller å bli fornærmet. Greit nok, men da kan de heller ikke forvente å få sveip i riktig retning (usikker på hva som er hva, jeg er dårlig på høyre og venstre i utgangspunktet, så det kunne blitt en del horrible valg på Tinder for meg).

Anonymkode: b9586...853

Jeg hadde digget om min profil dukket opp her! Vært utrolig morsomt.

Selvfølgelig er det svært mange elendige tinderprofiler der ute, men dette er en tråd for de "forferdelige", ikke "de som ikke passer akkurat min smak".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg hadde digget om min profil dukket opp her! Vært utrolig morsomt.

Selvfølgelig er det svært mange elendige tinderprofiler der ute, men dette er en tråd for de "forferdelige", ikke "de som ikke passer akkurat min smak".

Vel, jeg synes ikke de bdsm-greiene andre har posta er forferdelige, har blitt trøkka det oppi trynet siden jeg var 10 år gammel (jepp, de finner døtrene deres), så blir ikke berørt. Det er de små detaljer som fenger meg, sånt som bare kan komme fra et unikum av en person der ute. 

Men posten er åpen for alle, inkludert meg som startet den. Det virker mer som at du er såret over at du kjenner igjen din humor i menns bioer, men oss damer liker den ikke. 

Og hvis du ikke har merka det, så er jeg sassy. Tror det kommer godt frem i innleggene. Jeg kommer til å fortsette til jeg blir lei. Hvis du har noe å bidra med utenom klaging så tar jeg i mot deg med åpne armer, vel møtt. 

Anonymkode: 54490...d6a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...