AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #201 Del Skrevet 28. april 2018 Hello... Is it me you're looking for? Dagens tema: Ting TS er lei av å se på Tinder Enough with the penises! Ikke faen Ååh er så lei av det pizzasnakket. Hvis han er seriøs med bananen så er jeg glad jeg ikke kjenner ham. Vil ikke vite hvilken person det er som putter den ekleste frukten som finnes på pizza. "ÅÅh nonsens er så morsomt"! Av personlig erfaring er de mannfolka som har sånn nonsens-humor den type mann som ikke tar noen seriøst, ikke kan ordlegge seg om følelser og sier ting som "åh Malala suger sånn, drittlei av å se den bitcha overalt". Ugh... Lei av skjeggprat. Som regel er det bare i veien for et fint fjes, og mange menn har sånn tekstur på skjegget at det kjennes ut som kjønnshår. Denne damen virker nå mer kroppsfiksert enn -positiv.... Selvtillit er nøkkelen til å virke attraktiv, da... Så du kommer til å ødelegge klærne mine og være vanskelig? En norsk Barney Stinson, som dikter opp prosenter på rappen. Kjekt å se du er så teknisk på leting etter dame, da, veldig romantisk. Anonymkode: 54490...d6a 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #202 Del Skrevet 29. april 2018 Haha, noen av disse er dårlige men ts du bærer også preg av å være relativt humørløs. Han som vasker hvitt med farger er jo en fin en. Anonymkode: 7d14e...eb0 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #203 Del Skrevet 29. april 2018 "Kle av deg og forklar deg" er morsom da! Men igjen, det kommer helt an på profilen. Hvis han faktisk er en kjekkas kommer han unna med det. Anonymkode: 7d14e...eb0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #204 Del Skrevet 29. april 2018 Det finnes flust av dårlige tekster på tinder. Men ts virker bare til å ikke forstå humoren i enkelte tilfeller. Anonymkode: ae22a...816 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #205 Del Skrevet 29. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes flust av dårlige tekster på tinder. Men ts virker bare til å ikke forstå humoren i enkelte tilfeller. Anonymkode: ae22a...816 Man kan forstå at det er ment som humor, uten å finne det morsomt. Dere som klager og lager dårlig stemning her er sikkert jævelig artige å ha med på fest... Anonymkode: d3576...371 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #206 Del Skrevet 29. april 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan forstå at det er ment som humor, uten å finne det morsomt. Dere som klager og lager dårlig stemning her er sikkert jævelig artige å ha med på fest... Anonymkode: d3576...371 Det er ikke klaging. Det er bare diskusjon rundt bioene og hva man synes funker og ikke. Det er åpenbart at mange av bioene her er forferdelige, men det er andre som ikke er det. Derfor er det naturlig å påpeke det. Anonymkode: 7d14e...eb0 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #207 Del Skrevet 29. april 2018 For min egen del synes jeg def er jækla teit at alle skal gå på tur og være friskuser på Tinder, når de egentlig ikke er det. Typ "Har du turbukse og sekk er det nok for meg" Anonymkode: 7d14e...eb0 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #208 Del Skrevet 29. april 2018 på bildet flekser han i bar overkropp Anonymkode: 35096...e39 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #209 Del Skrevet 30. april 2018 Var langt mellom de forferdelige tinderbioene i kveld, så jeg bryter reglene og poster litt div: ..... ok. What a waste, han var modellpen. Assa, jeg vet ikke hvilken ende jeg skal begynne i. «Snill psykopat». Akkurat den her har jeg sett minst et titalls ganger, og jeg skjønnerrrrrr ikke poenget!! JEG KJENNER DEG IKKE! Jeg lurer på ALT eller virkelig ingenting. Det er mye bedre å ikke skrive noe enn å gå for den setningen der. Det samme gjelder alle de som har anmeldelser fra mamma, paven, eksen, en ons eller Barack Obama. Ctrl, alt + delete. To mye bedre til slutt: Den shortsen var faktisk vilt kort. 😏 Dagens beste! Den sier meg jo egentlig ingenting, men den har en snert og en sjarm som jeg digger. 😄 Anonymkode: 5697e...7d3 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #210 Del Skrevet 30. april 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var langt mellom de forferdelige tinderbioene i kveld, så jeg bryter reglene og poster litt div: ..... ok. What a waste, han var modellpen. WTFF? Det må jo være en fake profil? Anonymkode: 7d14e...eb0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #211 Del Skrevet 1. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: WTFF? Det må jo være en fake profil? Anonymkode: 7d14e...eb0 Det så ikke sånn ut. 😅 Men man vet jo aldri. Kan ha vært en skikkelig dårlig spøk? Anonymkode: 5697e...7d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #212 Del Skrevet 1. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det så ikke sånn ut. 😅 Men man vet jo aldri. Kan ha vært en skikkelig dårlig spøk? Anonymkode: 5697e...7d3 Anonymkode: 1d64c...6e3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #213 Del Skrevet 1. mai 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 1d64c...6e3 Det kan da ikke være nødvendig å være så spydig? La oss heller holde diskusjonen innenfor normal folkeskikk! Anonymkode: cce87...f29 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #214 Del Skrevet 1. mai 2018 Gratulerer med dagen. På TV og film får vi høre om Mr. Right, Mr. Big, og til og med Mr. Grey (Gray?), men her i virkeligheten er vi stuck med noen andre herremenn... For eksempel: Mr. Pain Mr. Plain Mr. Warning Sign Mr. Try To Hard Mr. Scientist (Seriøst, de fleste dyr har jo IQ så dette burde ikke være et krav noen gang) Mr. Lonely Mr. Jim Jones (Cyanide-marinert biff på første date?) Mr. Netflix Chris Brown Anonymkode: 54490...d6a 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #215 Del Skrevet 1. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mr. Plain Anonymkode: 54490...d6a Mr. Aldri-forstoppa, mener du vel. 😂😂 Anonymkode: 5697e...7d3 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #216 Del Skrevet 1. mai 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Mr. Try To Hard Mr. Jim Jones (Cyanide-marinert biff på første date?) Anonymkode: 54490...d6a Dobbeltkrosser? Hva i all verden skal egentlig det bety? Den første her synes jeg faktisk var veldig festlig, helt min humor. Den andre gir meg noen helt andre assosiasjoner enn det den er ment å gjøre, og på grunn av det hadde jeg sveipet venstre. Grøsser litt av den. Anonymkode: 44942...151 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 2. mai 2018 #217 Del Skrevet 2. mai 2018 http://www.boredpanda.com/funny-tinder-profiles/?utm_source=boredpanda&utm_medium=link&utm_campaign=boredpanda_paid Vet ikke om denne har vært postet, men tenkte umiddelbart på denne tråden 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #218 Del Skrevet 2. mai 2018 På 1.5.2018 den 19.50, AnonymBruker skrev: Gratulerer med dagen. På TV og film får vi høre om Mr. Right, Mr. Big, og til og med Mr. Grey (Gray?), men her i virkeligheten er vi stuck med noen andre herremenn... For eksempel: Mr. Pain Mr. Plain Mr. Warning Sign Mr. Try To Hard Mr. Scientist (Seriøst, de fleste dyr har jo IQ så dette burde ikke være et krav noen gang) Mr. Lonely Mr. Jim Jones (Cyanide-marinert biff på første date?) Mr. Netflix Chris Brown Anonymkode: 54490...d6a Mr. Lonely var en fin en da Anonymkode: 6cc4e...7ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alli634 Skrevet 2. mai 2018 #219 Del Skrevet 2. mai 2018 På 1.5.2018 den 19.50, AnonymBruker skrev: Mr. Jim Jones (Cyanide-marinert biff på første date?) Anonymkode: 54490...d6a Dette er et sitat fra paradise deltakeren Mayoo fra sesongen i 2016 😄 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #220 Del Skrevet 2. mai 2018 Anonymkode: d3576...371 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå