Fysikeren Skrevet 15. september 2020 #441 Del Skrevet 15. september 2020 Måtte faktisk høre om hun hadde godtesnop. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #442 Del Skrevet 16. september 2020 Jesus.. Anonymkode: 71e2f...07a 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #443 Del Skrevet 16. september 2020 På 24.8.2020 den 20.30, AnonymBruker skrev: Denne mannen skriver ingenting om seg selv i bioen, kun hva han ser etter hos en partner. Ganske spesifikke krav 😂 Anonymkode: ffb66...61d Dersom man har master er man uaktuell? 🤔 Anonymkode: 77e70...45d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 16. september 2020 #444 Del Skrevet 16. september 2020 På 12.8.2020 den 16.06, bustelise skrev: Hei Nei, for vi er jo alle søstre og skal stå sammen mot alt, spesielt alle de teite mannfolka. Ikke sant? Det er jeg jo som nevnt enig i. Som nevnt er min vurdering her at en tredjedel av bidragene er direkte frastøtende. En annen tredjedel er litt klønete uattraktivt for min smak, men helt sikkert rett for noen andre. Smaken er som baken, og min mening er ikke noe mer gyldig enn din mening. Og vice versa. Det er uansett helt vanvittig å se hvor enkelte av dere legger terskelen for hva som er motbydelig/forferdelig og ikke. Ikke rart mannfolka sliter, nei. Og så er det jaggu ikke rart mange av dere sliter heller. Jøss. Hva slags humor var det? Og tror du at han ville kommet levende ut av heksegryta om du hadde postet bioen hans her, forkledd som en «forferdelig bio»? Tenk at jeg kunne finne på å kalle dere humørløse. Beklager! Trekker alt tilbake! Jeg liker tråden, så det er ikke det. Tanken er imidlertid bedre enn utførelsen. Hvis man i de 22 sidene her trekker bort all kranglingen og de to tredjedelene av bioene som faktisk er ålreite og passer for noen (selv om det ikke er meg eller deg), så kunne tråden vært på 3-4 sider med oppriktig forferdelige bioer, og dermed mye mer spiselig. Hilsen medsøster gjennom tykt og tynt. Peace and love. Amen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #445 Del Skrevet 17. september 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jesus.. Anonymkode: 71e2f...07a For en ekkel fyr! Anonymkode: 5177d...074 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #446 Del Skrevet 17. september 2020 På 9.4.2018 den 19.08, SpaceDementia skrev: Har ikke en konkret bio å vise til men jenter som skriver på dialekt går rett til venstre. Ofte kombinert med en remse av selfies med snapchat-filter. ugh. Ingen tinder her i gården, men det er noe av det dummeste jeg ser. Fatter ikke at folk skriver på dialekt. Fremstår som dummere enn de kanskje er. Anonymkode: e673e...610 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #447 Del Skrevet 17. september 2020 Det er jo mange morsomme biloer her. Har ikke kvinner humor? Bioene her er mye bedre en kvinnene sine. 50 prosent av dere skriver « ta meg med på eventyr» Anonymkode: 7b8a2...55b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 17. september 2020 #448 Del Skrevet 17. september 2020 Vi har en vinner. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #449 Del Skrevet 17. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: For en ekkel fyr! Anonymkode: 5177d...074 Usj ja, fikk opp han selv i går. Anonymkode: 7249c...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #450 Del Skrevet 23. september 2020 "Damer har det så jævlig lett på tinder, de kan matche med alle, men jeg får ingen matcher" Anonymkode: 71e2f...07a 38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #451 Del Skrevet 23. september 2020 På 12.8.2020 den 9.27, Yme skrev: Det du ser i denne tråden, er en smakebit på hvor ekstremt vanskelig det er å være mann på dating-tjenester Generelt sett er man nødt til å være veldig kreativ både i profilteksten og hvordan man skriver "hei" etter en match, i tillegg til at man må velge bildene sine nøye. Oppå dette igjen, opererer Tinder med en algoritme som tildeler profilen din poeng ut ifra matchene du får. Er du uheldig, kan det resultere i at profilen din ikke vises til en eneste dame. Det er veldig mange morsomme videoer på YouTube, hvor damer prøver å være mann på Tinder, hvor man får se reaksjonen deres når de oppdager hvor utfordrende dette er for gutta, og hvor lite damer selv vet om hva som skal til for å tiltrekke dem 😜 I grove trekk er formelen til suksess, for menn på Tinder, å slette profilen sin relativt ofte, og leve på "boosten" man får som ny profil, fordi appen etter hvert viser deg til færre og færre damer, og gjerne damer som selv har fått lav poengsum fordi Tinder dømmer dem som uattraktive, så vi skal bruke penger på tinder gold og boosts. De driver et ganske svindlete opplegg. Så det er vanskelig å fremstille seg selv som normal? Det jeg leser utifra tråden som en kvinne er at det er for mye rart på Tinder at man burde droppe det..det er jo normen dette her tydeligvis..Kan man ikke skrive normalt om seg selv uten å være passiv-agressiv eller fremstille seg som en helgen?(aka "jeg er snill og grei jeg,velg meg)altså så og si alle menn snakker seg selv veldig opp og tenker sikkert at de er fantastiske, men det er liksom ikke han som avgjør det. Anonymkode: b5bf6...755 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #452 Del Skrevet 23. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: "Damer har det så jævlig lett på tinder, de kan matche med alle, men jeg får ingen matcher" Anonymkode: 71e2f...07a Ja ikke sant.. Damer er så kreeeeesne!!...jada. tinder er først og fremst for ligg og man burde seff være kresen for hvem man ligger med? Hvem vil ligge med noen av de profilene vist her? Bioene alene forteller jo at de er ute etter et hull. Og menn som klager over kresne kvinner som ikke sprer beina må bestemme seg snart. Først er vi kresne fordi vi ikke vil ligge men om vi ligger så er vi horer? Kanskje flere menn hadde fått seg noe hvis de slutter å fortelle oss at vi er horer for å ha sex? Denne "kresenheten" har de jo skapt selv. Anonymkode: b5bf6...755 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #453 Del Skrevet 23. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Og menn som klager over kresne kvinner som ikke sprer beina må bestemme seg snart. Først er vi kresne fordi vi ikke vil ligge men om vi ligger så er vi horer? Kanskje flere menn hadde fått seg noe hvis de slutter å fortelle oss at vi er horer for å ha sex? Om kvinner pulte rundt mer ville det vært med de samme mennene som allerede vasser i fitte. Det ville definitivt ikke vært flere menn som hadde fått seg noe av en slik utvikling. Anonymkode: 7ca48...af2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Lady Skrevet 23. september 2020 #454 Del Skrevet 23. september 2020 Fant denne storsjamøren for en tid tilbake 😆 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #455 Del Skrevet 23. september 2020 5 minutter siden, Green Lady skrev: Fant denne storsjamøren for en tid tilbake 😆 😂 Anonymkode: 2644f...8cd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #456 Del Skrevet 23. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: "Damer har det så jævlig lett på tinder, de kan matche med alle, men jeg får ingen matcher" Anonymkode: 71e2f...07a Taco, vin og analsex😂😂😂. Anonymkode: 2644f...8cd 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #457 Del Skrevet 23. september 2020 På 9.4.2018 den 21.53, AnonymBruker skrev: De dårligste bioen jeg ser på Tinder er er de bioene som er helt tom. Altså 99% av alle brukerne har denne. Kreativiteten er lik 0. Anonymkode: 663d9...6e9 Kanskje dette har noe med å ikke legge frem et spesielt inntrykk, såpass "tidlig" 🤷♀️Aner ikke, aldri vært på Tinder. Anonymkode: 970ed...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I'm just a girl Skrevet 24. september 2020 #458 Del Skrevet 24. september 2020 Mye sjarmerende som dukker opp🤣 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #459 Del Skrevet 24. september 2020 På 23.9.2020 den 22.02, Green Lady skrev: Fant denne storsjamøren for en tid tilbake 😆 Det mest spesielle er jo at han "lissom" får gi blod Nr.1 du må ha norsk personnummer, nr2. DET ER 6 MÅNEDERS KARANTENETID FOR HVER GANG MAN FÅR EN NY SEXPARTNER - fordi det tar litt tid før f.eks. HIV vises på blodprøver! Anonymkode: de92f...99f 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #460 Del Skrevet 24. september 2020 Haha. Utrolig hva folk får seg til å skrive. Anonymkode: 1b742...481 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå