Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2006 #181 Del Skrevet 21. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #182 Del Skrevet 24. januar 2006 ÅÅh, her har det jo vært liv! Så koselig! Skolen begynte litt mer denne uka, så jeg har hatt det bittelitt travelt - litt mye å tenke på for tida Positivte ting sådan! Ja, den serier var helt grusom, Mrs. Potter. Håper dette ikke skjer (mye??). Var jo basert på en sann historie, men..uff av meg. Takk for det Little Lady!! Takk for klem, Meja Sitterå venter på Fristrerte Fruer, men det er så leeenge til! Tenkte nemlig å lage meg popcorn - er så sugen på noe salt hele dagen Og sambo skulle ABSOLUTT ha pannekaker til middag, og søtt er bare blææææh Hehe. Nei, bare innom med en oppdatering. Stikke innom deres dagbøker nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #183 Del Skrevet 24. januar 2006 Positive ting liker vi Det blir flytting på dere også? Lenge til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #184 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei på deg! Vi har søkt på ny (større) leilighet via Studentskibnaden her i Trondheim. Men det er bare 6 av de leilighetene vi har søkt på, så sjansene er øøøøørsmå for at vi noen gang får dem i løpet av studietida. Om vi ikke kan få der, må vi flytte til Moholt - og før September Nei, jeg skal komle meg i seng, se om jeg får med meg mannen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #185 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei Lita Håper dere får den leiligheten dere vil ha. Lenge til dere får svar? Håper du får en fin fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #186 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei på deg Vi må få en attest hos legen før søknaden kommer noen vei. Og vi får svar når leiligheten evt. bli ledig (som sagt, veeldig liten sjanse - noen står i år i kø for andre som det er fler av så ). Men skal dra innom å snakke med dem etter legen på Onsdagen Ja, nå er det helg. Så deilig..Har hatt den ganske sløv uke da, så jeg skal ikke klage Neste uke starter siste kurset jeg er oppmeldt på, så da blir det full fart stort sett hver dag Det blir bra, dagene går så innmari sakte så! Nei, skal titte litt på Idol på TV2 Sebra - jeg Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #187 Del Skrevet 30. januar 2006 Sliten sliten sliten..Så er jeg litt trist og. PLagsomt når man bare er trist uten at det egentlig er noe..Bare en følelse. Tidlig start på uka, men jeg er våken kl.7 så det passer egentlig bra Litt forkjøla, så nesa renner og hode verker. Neei, å komme inn her å syte er ikke noe..Ønske alle en god uke da! Og ikke minst GRATULERER med dagen til Meja-vennen!!! skriver mer senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. januar 2006 #188 Del Skrevet 30. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #189 Del Skrevet 31. januar 2006 Hatt en fin dag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #190 Del Skrevet 2. februar 2006 Tja, dagene er nå stort sett greie dem. Kjeder meg litt, skolen er så spredt - og denne uka ble litt amputer med diverse andre ting - så jeg ikke kom meg på skola. Tok helg for lenge siden jeg, og da går jo tida sååå sakte. Eneste positive er at mamma kommer på Lørdagen :D Så deeet gleder jeg meg masse til!! Pusi sitter ved siden av meg nå og jakter på fuglene i vinduet, hun er asså så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. februar 2006 #191 Del Skrevet 2. februar 2006 Hva er det jeg ser?? Er du gravid?? Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #192 Del Skrevet 7. februar 2006 Hehe, var ikke heelt planlagt, men veldig velkomment da!! Gleder oss veldig, men er jo ikke sikkert det går bra enda da, best å vente å se Jeg har så mange dagbøker at jeg ikke klarer å oppdatere alle, men jeg er inne å leser på dere Meja, og Mrs. Potter Håper dere har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 7. februar 2006 #193 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Takk for hilsen i dagboka mi! Endret 7. februar 2006 av *MissS* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #194 Del Skrevet 8. februar 2006 Gratulerer så mye med spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2006 #195 Del Skrevet 11. februar 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. februar 2006 #196 Del Skrevet 11. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #197 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Vært på UL i dag, og jommen hadde ikke spiren klart seg - og vokst massemasse på disse to ukene! Legger med link til bilde Skatten Skal skrive mere i bloggen min om dette Endret 16. februar 2006 av Lita84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. februar 2006 #198 Del Skrevet 17. februar 2006 Så bra at ul gikk bra! Så du hjertet og allting? Heldig du som bare spiser og spiser. Jeg kan ikke skryte av å få i meg særlig med mat nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #199 Del Skrevet 17. februar 2006 Ja, sist "blinket" liksom hele "saken", denne gangen var det mere der "hjertet skal være", vanskelig å forklare - ble mye "" her Hun brukte og slik varmesøk, og viste en bekymret mor at det var rødt der hjertet slo Det var fint det. Vi hadde ikke øyne vekk fra skjermen, det var rett og slett herlig.. Kanskje det blir en liten pike på dere? Dem sier nemlig at man er veldig kvalm med jenter - og jeg har "kjent" gutt siden jeg testet - og jeg er ikke kvalm for 5 flate øre. Har ingen symtomer bortsett fra di ømme puppene Gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #200 Del Skrevet 18. februar 2006 Skjønner ikke noe, kan jeg ikke ha tickeren i signaturen min uten å kjøpe supermedlemskap? Har ikke satt meg inn i reglene, men skjønte ikke helt..Hum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå