Gå til innhold

Lita`s Dagbok

Lita84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅh, her har det jo vært liv! Så koselig! Skolen begynte litt mer denne uka, så jeg har hatt det bittelitt travelt - litt mye å tenke på for tida :) Positivte ting sådan!

Ja, den serier var helt grusom, Mrs. Potter. Håper dette ikke skjer (mye??). Var jo basert på en sann historie, men..uff av meg.

Takk for det Little Lady!!

Takk for klem, Meja :)

Sitterå venter på Fristrerte Fruer, men det er så leeenge til! Tenkte nemlig å lage meg popcorn - er så sugen på noe salt hele dagen :sjenert: Og sambo skulle ABSOLUTT ha pannekaker til middag, og søtt er bare blææææh :sur:

Hehe. Nei, bare innom med en oppdatering. Stikke innom deres dagbøker nå :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Vi har søkt på ny (større) leilighet via Studentskibnaden her i Trondheim. Men det er bare 6 av de leilighetene vi har søkt på, så sjansene er øøøøørsmå for at vi noen gang får dem i løpet av studietida.

Om vi ikke kan få der, må vi flytte til Moholt - og før September ;)

Nei, jeg skal komle meg i seng, se om jeg får med meg mannen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Vi må få en attest hos legen før søknaden kommer noen vei. Og vi får svar når leiligheten evt. bli ledig (som sagt, veeldig liten sjanse - noen står i år i kø for andre som det er fler av så :tristbla: ). Men skal dra innom å snakke med dem etter legen på Onsdagen :)

Ja, nå er det helg. Så deilig..Har hatt den ganske sløv uke da, så jeg skal ikke klage :ler: Neste uke starter siste kurset jeg er oppmeldt på, så da blir det full fart stort sett hver dag :) Det blir bra, dagene går så innmari sakte så!

Nei, skal titte litt på Idol på TV2 Sebra - jeg :)

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliten sliten sliten..Så er jeg litt trist og. :tristbla: PLagsomt når man bare er trist uten at det egentlig er noe..Bare en følelse.

Tidlig start på uka, men jeg er våken kl.7 så det passer egentlig bra :ler: Litt forkjøla, så nesa renner og hode verker.

Neei, å komme inn her å syte er ikke noe..Ønske alle en god uke da!

Og ikke minst GRATULERER med dagen til Meja-vennen!!! :klappe:

:klem: skriver mer senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, dagene er nå stort sett greie dem. Kjeder meg litt, skolen er så spredt - og denne uka ble litt amputer med diverse andre ting - så jeg ikke kom meg på skola.

Tok helg for lenge siden jeg, og da går jo tida sååå sakte.

Eneste positive er at mamma kommer på Lørdagen :D Så deeet gleder jeg meg masse til!!

Pusi sitter ved siden av meg nå og jakter på fuglene i vinduet, hun er asså så søt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Hehe, var ikke heelt planlagt, men veldig velkomment da!! Gleder oss veldig, men er jo ikke sikkert det går bra enda da, best å vente å se :)

Jeg har så mange dagbøker at jeg ikke klarer å oppdatere alle, men jeg er inne å leser på dere Meja, og Mrs. Potter :)

Håper dere har det fint!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vært på UL i dag, og jommen hadde ikke spiren klart seg - og vokst massemasse på disse to ukene!

Legger med link til bilde :)Skatten :)

Skal skrive mere i bloggen min om dette :)

Endret av Lita84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ul gikk bra! :)

Så du hjertet og allting?

Heldig du som bare spiser og spiser.

Jeg kan ikke skryte av å få i meg særlig med mat nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sist "blinket" liksom hele "saken", denne gangen var det mere der "hjertet skal være", vanskelig å forklare - ble mye "" her :ler:

Hun brukte og slik varmesøk, og viste en bekymret mor at det var rødt der hjertet slo :) Det var fint det. Vi hadde ikke øyne vekk fra skjermen, det var rett og slett herlig..

Kanskje det blir en liten pike på dere? ;) Dem sier nemlig at man er veldig kvalm med jenter - og jeg har "kjent" gutt siden jeg testet - og jeg er ikke kvalm for 5 flate øre. Har ingen symtomer bortsett fra di ømme puppene :ler:

Gleder meg til fortsettelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke noe, kan jeg ikke ha tickeren i signaturen min uten å kjøpe supermedlemskap? :sjenert: Har ikke satt meg inn i reglene, men skjønte ikke helt..Hum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...