Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Purple Basil skrev:

Dette er noe av det rareste jeg har lest på lenge 😂

Da er det faen meg ikke mye rart du har lest. Som om dere andre her inne er så mye bedre...Ts deg en bolle eller tre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Ice_83 skrev:

Da er det faen meg ikke mye rart du har lest. Som om dere andre her inne er så mye bedre...Ts deg en bolle eller tre!!

Jo, det er akkurat det jeg har gjort. Men fortsett med disse kommentarene du, det er veldig underholdende 😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange usaklige kommentarer og rene togkræsj av halvveis motargumenter.

Hva KG tjerner på dette har vi allerede sett som sånn at det har blitt til stormende debatt både på tv og IG. Folk har virkelig våknet opp nå. Om det øker hennes økonomiske interesser blir noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2020 den 12.38, Sirah skrev:

Er akkurat det jeg tenker. Operasjonene er utført - det får man ikke forandret på. Men man kan opplyse folk om farene ved å velge dårlige klinikker slik at ikke flere går på den samme smellen. Mulig skremme noen fra å ta operasjonen i det store og det hele. 

Vil man operere seg så gjør man det uansett, men kanskje man tenker seg om tre ganger før man bestiller tid.

Det eneste som er oppnådd er er budskapet: «ikke velg klinikk i Tyrkia. Velg klinikk i LA. Se hvor fin jeg har blitt nå- jeg viser resultatet 24/7 på Insta og Instastory»

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Zenhouse skrev:

Det eneste som er oppnådd er er budskapet: «ikke velg klinikk i Tyrkia. Velg klinikk i LA. Se hvor fin jeg har blitt nå- jeg viser resultatet 24/7 på Insta og Instastory»

Jepp. OG det er virkelig forskrekkelig at noen synes det er en bra ting! :overrasket:

Hav med å godta seg selv som man er? Hva med å bruke litt mindre tid på hvordan man ser ut og litt mer tid på hvem man er i verden og hva hver og en av oss  kan gjøre for at samfunnet skal være et bra sted for alle?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pøbelsara skrev:

Jepp. OG det er virkelig forskrekkelig at noen synes det er en bra ting! :overrasket:

Hav med å godta seg selv som man er? Hva med å bruke litt mindre tid på hvordan man ser ut og litt mer tid på hvem man er i verden og hva hver og en av oss  kan gjøre for at samfunnet skal være et bra sted for alle?

Det er vel ingen som skriver at det er en bra ting å fremme plastikk kirurgi , men derimot å vise baksiden av det, hvor farlig det kan være. det var det som var poenget mitt, og  @Sirah, også etter hva jeg leser . Det er greit å være uenig. og si at det var galt å sende programmet i det hele tatt , det kan diskuteres, men det er en uting å vrenge på det som faktisk skrives og få det  til å høres ut som man applauderer det å fronte plastikk kirurgi For det var absolutt ikke hensikten. 

Endret av Lana01
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Lana01 skrev:

Det er vel ingen som skriver at det er en bra ting å fremme plastikk kirurgi , men derimot å vise baksiden av det, hvor farlig det kan være. det var det som var poenget mitt, og  @Sirah, også etter hva jeg leser . Det er greit å være uenig. og si at det var galt å sende programmet i det hele tatt , det kan diskuteres, men det er en uting å vrenge på det som faktisk skrives og få det  til å høres ut som man applauderer det å fronte plastikk kirurgi For det var absolutt ikke hensikten. 

Nei, og det har jeg ikke gjort heller. Men for alle som har sett hva SE har lagt t i SOME etter LA-besøket, er det tydelig at budskapet ikke handler om å IKKE operere seg. veldig tydelig. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig synes jeg ikke operasjonsprosessen var det minste skremmende. Hun skulle sutre seg til ekstra beroligende før operasjon, fikk med seg plenty med smertestillende, og var i det store og det hele i fin form situasjonen tatt i betraktning. Jeg har blitt operert for noe medisinsk tidligere, og spør som en gris og var ikke klar for å forlate sykehuset samme dag slik hun faktisk gjør. At hun ligger på magen i sengen sier seg jo selv. Det virker avskrekkende hva gjelder å operere seg i Tyrkia, men selv TLC-programmet Kirurgiske Katastrofer eller hva det heter er jo mer avskrekkende ved at de viser til både hva som er gjort galt, men også gjør det klinkende klart at det slettes ikke er sikkert at resultatet av dårlig kirurgi kan rettes opp i.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pøbelsara skrev:

Nei, og det har jeg ikke gjort heller. Men for alle som har sett hva SE har lagt t i SOME etter LA-besøket, er det tydelig at budskapet ikke handler om å IKKE operere seg. veldig tydelig. 

Ja det har du sikkert rett i . allikevel ser jeg det positive ved å legge frem den negative siden ved det også, hvis det kan få folk til å tenke seg om en gang  eller to, før de gjennomfører det. Det er heller ikke bra at de velger useriøse aktører hvis de først skal gjennomføre det,. Den negative siden ved å vise det, er selvsagt, hvis mange  av de  som ser programmet,  kun ser "den positive"  effekten av inngrepet, som du påpeker.  

Endret av Lana01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lana01 skrev:

Det er vel ingen som skriver at det er en bra ting å fremme plastikk kirurgi , men derimot å vise baksiden av det, hvor farlig det kan være. det var det som var poenget mitt, og  @Sirah, også etter hva jeg leser . Det er greit å være uenig. og si at det var galt å sende programmet i det hele tatt , det kan diskuteres, men det er en uting å vrenge på det som faktisk skrives og få det  til å høres ut som man applauderer det å fronte plastikk kirurgi For det var absolutt ikke hensikten. 

Dette. Som jeg har skrevet tidligere så syntes jeg jo ikke at dette skulle vises, men nå er det nå en gang sånn at episoden ligger på Sumo. Jeg prøver heller på ingen måte å fremme plastisk kirurgi. Folk ER bra nok som de er, ingen skal tro at jeg mener noe annet.

Men når episoden nå en gang er ute så syntes jeg at de løste det på en "god måte". Jeg syntes det hadde vært mye verre om de bare hadde vist de "positive sidene" om man kan si det på den måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Zenhouse skrev:

Det eneste som er oppnådd er er budskapet: «ikke velg klinikk i Tyrkia. Velg klinikk i LA. Se hvor fin jeg har blitt nå- jeg viser resultatet 24/7 på Insta og Instastory»

Helt enig. Nå får mange unge jenter ideen om at de heller må spare 150.000 kr på å dra til USA for å operere, istedetfor å bruke de pengene på opplevelser og sparing til egenkapital😔 

Såg på instagrammen til kirurgen (den var privat da, så har ikke sett bilder fra den) Men flere som jeg følger på instagram, følger nå kirurgen! Jenter som jeg har gått i klasse med osv. Jeg er 20 år.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, xxx123 skrev:

Helt enig. Nå får mange unge jenter ideen om at de heller må spare 150.000 kr på å dra til USA for å operere, istedetfor å bruke de pengene på opplevelser og sparing til egenkapital😔 

Såg på instagrammen til kirurgen (den var privat da, så har ikke sett bilder fra den) Men flere som jeg følger på instagram, følger nå kirurgen! Jenter som jeg har gått i klasse med osv. Jeg er 20 år.

Har TV 2 sponset denne turen / behandlingen? Regner med hun får lønn av de til denne serien sin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får lønn, ja. Men hun hevder å ha brukt egne penger til å betale operasjonen, så da går jeg ut fra at tv2 har lønnet henne for å få være med på operasjonen hennes. 
 

men interessant  spørsmål. hvem betalte flybillettene? Oppholdet? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pøbelsara skrev:

Hun får lønn, ja. Men hun hevder å ha brukt egne penger til å betale operasjonen, så da går jeg ut fra at tv2 har lønnet henne for å få være med på operasjonen hennes. 
 

men interessant  spørsmål. hvem betalte flybillettene? Oppholdet? 

Det var de spørsmålene Fredrik Solvang burde stilt TV2 i Debatten. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, pøbelsara skrev:

Hun får lønn, ja. Men hun hevder å ha brukt egne penger til å betale operasjonen, så da går jeg ut fra at tv2 har lønnet henne for å få være med på operasjonen hennes. 
 

men interessant  spørsmål. hvem betalte flybillettene? Oppholdet? 

Hun har selv uttalt i serien sin at det var pappa som skulle betale for denne rumpeoperasjonen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, solietta skrev:

Hvorfor trur du det ?,

Både magen, og måten hun fremhevet den med belte på, på vixen. Klassisk gravide å ha et belte som går litt skrått oppover fra ryggen til under puppene 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute denne gangen fordi jeg har hatt deadline på andre tegneoppdrag denne uken, men jeg er bare nødt til å kommentere dette også...

fb90.png

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...