Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Gjest lillesnøfnugg

NRK : «KG kritiserer kroppspress, tullet selv om micropenis på egen podcast i 2 minutter». Hva fader skjer med media i Norge? Og Komikerfrue? Snakk om å hive seg på denne «gratis» oppturen. La inn både kommentar på KG sin IG og skrev et blogginnlegg på lørdag. Hvor nøytral er hun som er i UI stallen sammen med SE? De er faktisk kollegaer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Oida skrev:

En avsporing fra meg, men  som nordlending må jeg si at SE på ingen måte er representativ for hverken dialekt eller hvordan vi ordlegger oss. Nå er ikke Harstad min hjemby, men jeg er født og oppvokst i samme fylke så dialekten er rimelig lik. SE prater på en "sytete" måte og med "knirk", noe nordlendinger flest ikke gjør/har. "Knirket" er vel forøvrig noe hun har adoptert fra sine forbilder i USA.

Når det kommer til  kritikken fra KG var den helt på sin plass, det samme tid og sted. Vi så alle hva som skjedde da SE sto frem på NRK og "la seg flat" i offerrollen. 

Til alle som mener dette er mobbing av SE. Nei dette er ikke mobbing av en stakkars liten forsvarsløs jente. Dette er kritikk av et foretak/bedrift som kynisk tjener penger på unge jenter. En bedrift som forherliger plastiske operasjoner og ser det som løsningen på et "ikke problem".

100% enig med deg i det du sier her🙏 Vil si at hun legger til et dårlig bilde og versjon av hvordan nordlendinger faktisk er. Hun har selv valgt å skille dialekten sin ut for å bli mer godtatt i det sossete (?) miljøet og for å passe mer inn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

NRK : «KG kritiserer kroppspress, tullet selv om micropenis på egen podcast i 2 minutter». Hva fader skjer med media i Norge? Og Komikerfrue? Snakk om å hive seg på denne «gratis» oppturen. La inn både kommentar på KG sin IG og skrev et blogginnlegg på lørdag. Hvor nøytral er hun som er i UI stallen sammen med SE? De er faktisk kollegaer. 

De er ikke lengre kolleger nå som SE ikke blogger lengre. Men jeg ser poenget i det du sier. Komikerfrue viste fram sin dobbemoralsk holdning igår. Greit nok at man har drikket i det Kristin sto og talte. Men man endre ikke meninger fordi det ble storm rundt det hele. Flere av andre kollegere sto forsatt ved sine meninger og utsagner fra fredagens kvelden. Komikerfrue var den eneste jeg vet og så som endret seg etter vinden. Når det gjeld denne kampen så klarer jeg ikke og ta Komikerfrue seriøst fordi hun er den som står og ser på, å hopper kanskje litt frem om hun har noe si. Noe som skjer svært sjelden. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillesnøfnugg skrev:

NRK : «KG kritiserer kroppspress, tullet selv om micropenis på egen podcast i 2 minutter». Hva fader skjer med media i Norge? Og Komikerfrue? Snakk om å hive seg på denne «gratis» oppturen. La inn både kommentar på KG sin IG og skrev et blogginnlegg på lørdag. Hvor nøytral er hun som er i UI stallen sammen med SE? De er faktisk kollegaer. 

Komikerfruen mistet all troverdighet da hun postet sitt forsvarsinnlegg for "komikermannen" på bloggen. Innlegget ble vel slettet etter kort tid, men lever i beste velgående på nettet.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillesnøfnugg skrev:

NRK : «KG kritiserer kroppspress, tullet selv om micropenis på egen podcast i 2 minutter». Hva fader skjer med media i Norge? Og Komikerfrue? Snakk om å hive seg på denne «gratis» oppturen. La inn både kommentar på KG sin IG og skrev et blogginnlegg på lørdag. Hvor nøytral er hun som er i UI stallen sammen med SE? De er faktisk kollegaer. 

Hva??

Hvorfor skjer dette?? Hvorfor blir KG konfrontert som dobbeltmoralsk, men SE slipper unna hver gang??! 
.. og for noe så mikroskopisk som 2 minutter!?

🤪

.. og hvorfor ikke referere til Funkygine sitt innlegg for å nyansere artikkelen!

Endret av LilleSnupp
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva som skjer med NRK... Den mikropenisartikkelen gav virkelig lite mening, hva driver de med?

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
43 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Hva??

Hvorfor skjer dette?? Hvorfor blir KG konfrontert som dobbeltmoralsk, men SE slipper unna hver gang??! 
.. og for noe så mikroskopisk som 2 minutter!?

🤪

.. og hvorfor ikke referere til Funkygine sitt innlegg for å nyansere artikkelen!

 

36 minutter siden, Citha skrev:

Jeg skjønner ikke hva som skjer med NRK... Den mikropenisartikkelen gav virkelig lite mening, hva driver de med?

Jeg må bare oppklare at jeg tok ikke et direkte sitat fra NRK, det var summen av artikkelen. Når det er sagt så viser den «beskyttelsen» SE får av media at bransjen har overtaket også når det gjelder redaksjonelle medier.  Hva søren skjer? Er alle blitt klikkhorer? Tenker at det også viser hvorfor det er viktig å være kritisk til bransjen, det er tross alt en millionbransje. Ikke bare for influencere men også for Egmont via blogg.no og TV 2.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lillesnøfnugg said:

 

Jeg må bare oppklare at jeg tok ikke et direkte sitat fra NRK, det var summen av artikkelen. Når det er sagt så viser den «beskyttelsen» SE får av media, viser at bransjen har overtaket også på redaksjonelle mediene. Hva søren skjer? Er alle blitt klikkhorer? 

Ja det er summen av artikkelen jeg også reagerer på! Det gir liksom bare ingen mening. Jeg blir lei, matt og frustrert over media.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin svarer på den artikkelen i storyen sin på instagram. Det skal hun ha da, hun svarer i det minste og sier ikke bare "ingen kommentar" og feier ting under dørmatta slik visse andre gjør. Oi, mobber jeg nå.... 

Endret av Lirah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Isild said:

Vil tro media sto i kø for å høre SE`s tilsvar på Vixen. Men på egen IG-story var beskjeden fra henne til media at hun ikke ønsket å snakke med de. 

Så da blir det jo den stilltiende "offer"-taktikken som vanlig. 

Hørte nettopp på Kristin sin instastory fra i dag, hvor hun virker veldig frustrert over akkurat det. Hun sier at det er slik hver gang at Sophie Elise velger å ikke gi tilsvar, slik at Kristin må forsvare hva hun opprinnelig sa.

Hun sender også et klipp av Sophie Elise for 10 måneder siden, der SE sier at hun er helt imot å ta med seg TV-kamera inn på operasjonssalen. Kristin sier at hun ba NRK-journalisten ta med dette for å forklare hvorfor Kristin kom så sterkt ut, men i stedet siterte journalisten mikropenisutsagnet.

Jeg så ikke debatten for 10 måneder siden, men synes det er helt utrolig at ingen av avisene har valgt å ta med dette poenget. Det er jo ikke rart at SE fortsetter å ture frem som hun gjør - med kynisme, selvmotsigelser og grådighet - når ingen mediehus noen gang konfronterer henne med det hun har sagt tidligere. Hva er det jeg går glipp av her? Er de i lomma på henne, alle sammen? Har managementet hennes noen spesiell innflytelse?

Komikerfrue - jeg vet ikke hva jeg skal si, en gang. Først legger hun ut en hyllest på snap, og noen timer senere legger hun ut et veldig kritisk innlegg. Dessverre tror jeg nok det viser hvilken vei vinden blåser i denne saken.

Kristin virket ganske frustrert og "kjørt" på instastory, og det skjønner jeg. Jeg er slett ikke sikker på at hun innså hva hun gjorde på fredag.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! 

Ler meg ihjel! Stakkarsmeg-ranten ang den NRK-artikkelen er jo bare festlig. Skjønner at Kristin blir fortvilt over at hun gang på gang ikke forstår hvordan media fungerer og tråkker i baret. Er ikke så lett når motparten (S.E) er litt klokere og sitter stille i båten til stormen har gått over. Selv om dette irriterer vettet av Kristin, så er det jo helt klart måten å unngå negative artikler på. Se og lær, søta😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, PippiLa skrev:

Hahaha! 

Ler meg ihjel! Stakkarsmeg-ranten ang den NRK-artikkelen er jo bare festlig. Skjønner at Kristin blir fortvilt over at hun gang på gang ikke forstår hvordan media fungerer og tråkker i baret. Er ikke så lett når motparten (S.E) er litt klokere og sitter stille i båten til stormen har gått over. Selv om dette irriterer vettet av Kristin, så er det jo helt klart måten å unngå negative artikler på. Se og lær, søta😉

Du har jo mye å lære selv,ser vi.

Søta 😊

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
2 timer siden, Bloggleseren skrev:

Hørte nettopp på Kristin sin instastory fra i dag, hvor hun virker veldig frustrert over akkurat det. Hun sier at det er slik hver gang at Sophie Elise velger å ikke gi tilsvar, slik at Kristin må forsvare hva hun opprinnelig sa.

Hun sender også et klipp av Sophie Elise for 10 måneder siden, der SE sier at hun er helt imot å ta med seg TV-kamera inn på operasjonssalen. Kristin sier at hun ba NRK-journalisten ta med dette for å forklare hvorfor Kristin kom så sterkt ut, men i stedet siterte journalisten mikropenisutsagnet.

Jeg så ikke debatten for 10 måneder siden, men synes det er helt utrolig at ingen av avisene har valgt å ta med dette poenget. Det er jo ikke rart at SE fortsetter å ture frem som hun gjør - med kynisme, selvmotsigelser og grådighet - når ingen mediehus noen gang konfronterer henne med det hun har sagt tidligere. Hva er det jeg går glipp av her? Er de i lomma på henne, alle sammen? Har managementet hennes noen spesiell innflytelse?

Komikerfrue - jeg vet ikke hva jeg skal si, en gang. Først legger hun ut en hyllest på snap, og noen timer senere legger hun ut et veldig kritisk innlegg. Dessverre tror jeg nok det viser hvilken vei vinden blåser i denne saken.

Kristin virket ganske frustrert og "kjørt" på instastory, og det skjønner jeg. Jeg er slett ikke sikker på at hun innså hva hun gjorde på fredag.

Jeg stiller samme spørsmål når det gjelder bransjen og managmentet. Selv om jeg tror at svaret ligger i at SE generer mye klikk og penger slik at «melkekua» deres må beskyttes for enhver pris. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, PippiLa said:

Hahaha! 

Ler meg ihjel! Stakkarsmeg-ranten ang den NRK-artikkelen er jo bare festlig. Skjønner at Kristin blir fortvilt over at hun gang på gang ikke forstår hvordan media fungerer og tråkker i baret. Er ikke så lett når motparten (S.E) er litt klokere og sitter stille i båten til stormen har gått over. Selv om dette irriterer vettet av Kristin, så er det jo helt klart måten å unngå negative artikler på. Se og lær, søta😉

Det er vel ikke så mye tvil om at SE er mer mediesmart enn Kristin. Uten at det tar noe vekk fra noen av poengene i denne debatten, tvert imot. Nettopp derfor er det vel liten grunn til å se på SE som en stakkars, liten jente som blir angrepet av den store, stygge ulven.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Hørte nettopp på Kristin sin instastory fra i dag, hvor hun virker veldig frustrert over akkurat det. Hun sier at det er slik hver gang at Sophie Elise velger å ikke gi tilsvar, slik at Kristin må forsvare hva hun opprinnelig sa.

Hun sender også et klipp av Sophie Elise for 10 måneder siden, der SE sier at hun er helt imot å ta med seg TV-kamera inn på operasjonssalen. Kristin sier at hun ba NRK-journalisten ta med dette for å forklare hvorfor Kristin kom så sterkt ut, men i stedet siterte journalisten mikropenisutsagnet.

Jeg så ikke debatten for 10 måneder siden, men synes det er helt utrolig at ingen av avisene har valgt å ta med dette poenget. Det er jo ikke rart at SE fortsetter å ture frem som hun gjør - med kynisme, selvmotsigelser og grådighet - når ingen mediehus noen gang konfronterer henne med det hun har sagt tidligere. Hva er det jeg går glipp av her? Er de i lomma på henne, alle sammen? Har managementet hennes noen spesiell innflytelse?

Komikerfrue - jeg vet ikke hva jeg skal si, en gang. Først legger hun ut en hyllest på snap, og noen timer senere legger hun ut et veldig kritisk innlegg. Dessverre tror jeg nok det viser hvilken vei vinden blåser i denne saken.

Kristin virket ganske frustrert og "kjørt" på instastory, og det skjønner jeg. Jeg er slett ikke sikker på at hun innså hva hun gjorde på fredag.

Fantastisk godt oppsummert🙏

Hun var så frustrert at hun holdte på og gå gjennom kameraet følte jeg. Man så at hjernen hennes jobbet så på spreng for forstå hvorfor media ikke tørr å riste i SE.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, PippiLa skrev:

Hahaha! 

Ler meg ihjel! Stakkarsmeg-ranten ang den NRK-artikkelen er jo bare festlig. Skjønner at Kristin blir fortvilt over at hun gang på gang ikke forstår hvordan media fungerer og tråkker i baret. Er ikke så lett når motparten (S.E) er litt klokere og sitter stille i båten til stormen har gått over. Selv om dette irriterer vettet av Kristin, så er det jo helt klart måten å unngå negative artikler på. Se og lær, søta😉

Var ikke lite med hersketeknikk i svaret ditt alså🤦‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår meg ikke på denne offerrollen i ettertid. At hun ikke forutså og selv skjønte at talen ble alt for personrettet og drøy for et slikt forum er jo bare merkelig. Har hun ingen apparat rundt seg som kan hjelpe henne til å ta klokere valg ang hvordan hun skal få frem poengene sine? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Uglesjel skrev:

Fantastisk godt oppsummert🙏

Hun var så frustrert at hun holdte på og gå gjennom kameraet følte jeg. Man så at hjernen hennes jobbet så på spreng for forstå hvorfor media ikke tørr å riste i SE.

Men man har jo ikke skjønt noe som helst om mediehåndtering hvis man ikke skjønner at media ikke kan tvinge en kommentar ut av folk. Man kan gjøre akkurat som man vil og si «ingen kommentar» til man blir 100 år. Dette er ingenting å irritere seg over, det er jo bare sånn ting fungerer. Hun må heller finne smartere løsninger på å få frem poengene sine.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...