Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Hun er jævlig slu til tider. Holde graviditeten hemmelig i sju mnd,nå huskjøpet en stund osv. Når ho gikk ut på YouTube med at de hadde bestemt seg for å ikke få barn,bare visste en at det ikke kom til å bli sånn.  Skal vi vedde på om hun er gravid igjen?Ser slik ut på bildene men hun kommer vel ikke ut med det før om en 4 mnd....*rolling eyes*

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Ice_83 skrev:

Hun er jævlig slu til tider. Holde graviditeten hemmelig i sju mnd,nå huskjøpet en stund osv. Når ho gikk ut på YouTube med at de hadde bestemt seg for å ikke få barn,bare visste en at det ikke kom til å bli sånn.  Skal vi vedde på om hun er gravid igjen?Ser slik ut på bildene men hun kommer vel ikke ut med det før om en 4 mnd....*rolling eyes*

Det og holde en graviditet skjult er ikke å være slu nei. Det er et personlig valg som enhver tar for seg selv. Så den kan du fint rulle inn igjen. Du virker veldig grinat uten grunn. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, spinjitzu said:

 

Men sånn bort sett fra at jeg hater reklame i det hele tatt - mener du virkelig at et menneske som bruker XS ikke skal kunne reklamere om en bukse som ikke finnes i større størrelser enn XL, eller ha på seg den størrelsen som passer? Er det å reklamere for «klær som kun finnes til tynne folk»?

Influenserne reklamerer jo stort sett for ikke-inkluderende klær, fordi det ikke finnes en eneste overvektig influenser, og de reklamerer for klær som passer deres stil og størrelse. Det går jo ikke an å hindre dem i det, det er jo ikke deres feil at designere ikke vil ha feite folk i klærne sine. Det er ikke Kristin, Marna, Martine, eller SE sin feil. Det jeg prøver å si er at alle disse Influenserne er med på å skape de usunne kroppsidealene som Kristin kritiserer, henne selv inkludert, men det er ikke alle som får like mye kritikk for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ice_83 skrev:

Hun er jævlig slu til tider. Holde graviditeten hemmelig i sju mnd,nå huskjøpet en stund osv. Når ho gikk ut på YouTube med at de hadde bestemt seg for å ikke få barn,bare visste en at det ikke kom til å bli sånn.  Skal vi vedde på om hun er gravid igjen?Ser slik ut på bildene men hun kommer vel ikke ut med det før om en 4 mnd....*rolling eyes*

Er man slu om man ikke vil dele med hele verden at man er gravid?🙄

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Uglesjel said:

Jeg ante ikke at hun brukte XS heller fordi hun ikke bruker kroppen sin samme måte som SE for å komme seg opp og fram i rampelyset. Er det nå vi skal skrike ut at det er urettferdig at det ikke har blitt dokumentert på det før/tidligere?

Jeg skulle ønske det ikke var lov å offentliggjøre folks størrelser. Og tenker at Kristin burde vært enig i det, siden hun er så kritisk til kroppspresset som skapes av Influensere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Birdo skrev:

Er man slu om man ikke vil dele med hele verden at man er gravid?🙄

Huskjøp er vel heller ikke noe man må informere omverden om,før det evt er faktum..

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Uglesjel said:

Nå snakker du rundt deg selv her i tråden. Det dokumenteres i bygg og gevær ang SE. Men mye blir slettet av moderatorer pga opphavsrett.

Har ikke sett en eneste link til kritikk mot SE i denne trådens siste sider.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Uglesjel skrev:

Det og holde en graviditet skjult er ikke å være slu nei. Det er et personlig valg som enhver tar for seg selv. Så den kan du fint rulle inn igjen. Du virker veldig grinat uten grunn. 

Innlegget ryddet for brukerangrep. Sol, admin.

Synes det er jævlig slu å holde det hemmelig så lenge. At man forteller det etter 3-4 mnd er noe annet,da man vet sikkert at det står bra til med fosteret etc. Min mening om det!Din mening om ditt!

Endret av Sol Rampelyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krok1 skrev:

Har ikke sett en eneste link til kritikk mot SE i denne trådens siste sider.... 

Du får tusler deg innpå SE sin tråd da. For denne handler om Kristin og ikke SE.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, J.. skrev:

Huskjøp er vel heller ikke noe man må informere omverden om,før det evt er faktum..

Selvsagt, men de har da visst at de fikk det for en god stund siden,ref KG instastory i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ice_83 skrev:

 

Synes det er jævlig slu å holde det hemmelig så lenge. At man forteller det etter 3-4 mnd er noe annet,da man vet sikkert at det står bra til med fosteret etc. Min mening om det!Din mening om ditt!

Du mener selv du har krav på å vite hva som skjer i andres kropper på den måten?

Spesielt.

Pinlig hersketeknikk også.

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Uglesjel said:

Du får tusler deg innpå SE sin tråd da. For denne handler om Kristin og ikke SE.

Ja, det er jo greit, men svaret mitt var til utsagnet om at alle "slike påstander" må dokumenteres med link. Det som menes er altså at "alle mine påstander om Kristin må dokumenteres med link". Som er hele poenget mitt - hvor utrolig skjevt det er. 

Denne tråden om Kristin er et evig langt jubelkor. 

De andre trådene om andre Influensere er evig lange haggelskurer av kritikk og skittkasting. 

Er Kristin virkelig så plettfri og hevet over kritikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ice_83 skrev:

 

Synes det er jævlig slu å holde det hemmelig så lenge. At man forteller det etter 3-4 mnd er noe annet,da man vet sikkert at det står bra til med fosteret etc. Min mening om det!Din mening om ditt!

Svar til slettet innhold er slettet. Sol, admin.

Er vel opp til henne om hun vil fortelle hele verden om graviditeten eller ei. Hun har ingen forpliktelser til verken deg eller noen andre til å fortelle det. Det var hennes valg og det skal respekteres. Mulig hun ville nyte graviditeten uten medias søkelys slik at overgangen til rollen som nybaktmor ikke ble så vanskelig, hvem vet.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, J.. skrev:

Du mener selv du har krav på å vite hva som skjer i andres kropper på den måten?

Spesielt.

Pinlig hersketeknikk også.

Når du er kjendis så burde man fortelle det før fødsel, ja.

Hersketeknikk?Alvorligtalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Krok1 skrev:

Ja, det er jo greit, men svaret mitt var til utsagnet om at alle "slike påstander" må dokumenteres med link. Det som menes er altså at "alle mine påstander om Kristin må dokumenteres med link". Som er hele poenget mitt - hvor utrolig skjevt det er. 

Denne tråden om Kristin er et evig langt jubelkor. 

De andre trådene om andre Influensere er evig lange haggelskurer av kritikk og skittkasting. 

Er Kristin virkelig så plettfri og hevet over kritikk?

Ingen er plettfrie nei. Men du kommer med info som ikke har blitt lagt fram tidligere. Dermed må det linkes til. Det står også i regelverk på forumet her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ice_83 skrev:

Når du er kjendis så burde man fortelle det før fødsel, ja.

Hersketeknikk?Alvorligtalt.

Overhodet ikke.. man må ikke fortelle noe som helst selv om man er kjendis. For husk at kjendiser er også privatpersoner når dem ikke er aktive på sosiale medier. 

Endret av Uglesjel
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Uglesjel skrev:

 

Er vel opp til henne om hun vil fortelle hele verden om graviditeten eller ei. Hun har ingen forpliktelser til verken deg eller noen andre til å fortelle det. Det var hennes valg og det skal respekteres. Mulig hun ville nyte graviditeten uten medias søkelys slik at overgangen til rollen som nybaktmor ikke ble så vanskelig, hvem vet.

Ryddet for brukerangrep. Sol, admin.

Det er mulig det,men hun virker litt slu uansett. Har likt henne til tider, men hun framstår utspekulert til tider som er svært irriterende.

Endret av Sol Rampelyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ice_83 skrev:

 

Det er mulig det,men hun virker litt slu uansett. Har likt henne til tider, men hun framstår utspekulert til tider som er svært irriterende.

 

Godt mulig hun er det men hun spiller ikke heftig på det. Alle har sine måter man prøve ut for å se hva som funket eller ei. Slin jeg ser det og antar flere gjør så har hun funnet sin bestemte kjørestil som mange sier seg enig i.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AneKS skrev:

det skal da være greit å kritisere en Kristin selv om hun snakker om noe viktig, uten at det blir whataboutism... de fleste kommentarene jeg har sett forsvarer ikke SE, de bare kritiserer Kristin.

Folk glemmer ikke SE, hun går konstant kritikk og svært få tar henne i forsvar. Jeg mener kritikken absolutt er fortjent. Men min personlige mening er at det heller ikke er ett bra forbilde å stå å kjefte og banne på noen du er uenig med. Jeg vil heller ikke at barn skal bli påvirket av det, for de sliter med å forstå att SE er en bedrift.

Kommentarene om penis fra Kristin er totalt unødvendig og usmakelig. For å toppe det kan hun ikke stå for det engang, hun minimaliserer hva hun sa. Hun burde legge seg flat å si unnskjuld!

Det at Kristin er frustrert over at debatten havner på ville veier synes jeg er rart. For dette var debatten hun startet. Hun slengte dritt om en bransje, men hovedsakelig EN bedrift, bannet og var sint. Det var veldig lite som minnet om en saklig og seriøs debatt. Jeg hørte ingen løsninger, ingen forslag eller noe i den duren. Men sinne, hat, hvem som er dritt osv...

Etterpå isteden for å prøve å styre debatten over riktig veg ranter hun på IG om hvor feil folk tar, om at folk har glemt, at folk fokuserer feil, hun legger ut screenshots av folk som hyller henne, og kampen mot kroppspress. Hun avsporer altså debatten over til å handle om hun selv, hennes kamp.. 

Enig i det su skriver  .Reagerer også på dette. Hun snakker om hvor opptatt hun er av unge gutter og jenter sin usikkerhet ang  kropp og selvbilde . Dette er en viktig kamp for henne osv   Samtidig kun dager før legger hun ut Podcasten  Dårlig dates dårlig sex og mikropeniser., hvor hun gjør nettopp dette, Spiller på unge gutter sin usikkerhet ang  egen  kropp og selvbilde 

Hvorfor gjør hun det?  For å øke antall  følgere? Hun er ikke noe bedre selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ice_83 skrev:

Når du er kjendis så burde man fortelle det før fødsel, ja.

Hersketeknikk?Alvorligtalt.

Det gir absolutt ingen, INGEN mening at man skal ha en slags opplysningsplikt om noe personlig som graviditet bare fordi man er "kjendis". 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...