Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Uglesjel said:

Ingen er plettfrie nei. Men du kommer med info som ikke har blitt lagt fram tidligere. Dermed må det linkes til. Det står også i regelverk på forumet her.

Det fine med nettet er at ting kan slettes. Kristin beklaget og slettet annonsen. Ingen har sagt noe om det siden. Men SE kommer til å få høre om innlegget med hodebunnstatoveringen resten av livet. Det underbygger vel poenget mitt nok en gang, man slipper unna med det meste bare man er søt og "ekte" nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, VirreVapp skrev:

Det gir absolutt ingen, INGEN mening at man skal ha en slags opplysningsplikt om noe personlig som graviditet bare fordi man er "kjendis". 

Riktig. Men visse enkelte tror virkelig det. Det sier veldig mye om dem som tror at kjendiser har meldeplikt som at det skulle vært et navkontor 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lana01 skrev:

Enig i det su skriver  .Reagerer også på dette. Hun snakker om hvor opptatt hun er av unge gutter og jenter sin usikkerhet ang  kropp og selvbilde . Dette er en viktig kamp for henne osv   Samtidig kun dager før legger hun ut Podcasten  Dårlig dates dårlig sex og mikropeniser., hvor hun gjør nettopp dette, Spiller på unge gutter sin usikkerhet ang  egen  kropp og selvbilde 

Hvorfor gjør hun det?  For å øke antall  følgere? Hun er ikke noe bedre selv. 

Å ta til seg kritikken og  innse at hun har driti seg ut vil hun heller ikke. Da blir det se på SE! Det er ikke viktig debatten min er viktigere etcetc...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krok1 skrev:

Det fine med nettet er at ting kan slettes. Kristin beklaget og slettet annonsen. Ingen har sagt noe om det siden. Men SE kommer til å få høre om innlegget med hodebunnstatoveringen resten av livet. Det underbygger vel poenget mitt nok en gang, man slipper unna med det meste bare man er søt og "ekte" nok. 

Forskjellen er at Kristin lagde ikke et nytt kompleks for de unge følgerne sine slik som SE gjorde. SE slettet det pga press fra flere hold og blant annet fra media når det kom på nyheten; å det ble en smule debatt ut av det. Hun la seg ikke flat før hun fikk det til og gå så langt som det gjorde.  Kristin erkjenner med en gang når hun gjør en feil, å da glemmer folk det kjapt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, VirreVapp skrev:

Det gir absolutt ingen, INGEN mening at man skal ha en slags opplysningsplikt om noe personlig som graviditet bare fordi man er "kjendis". 

En av grunnene hun holdt det hemmelig så lenge var vel pga den videoen hun hadde lagt ut der hun var så bastant på at hun aldri skulle få barn,det var ikke noe for henne. Så hun visste nok at hun kom til å få mange spørsmål og kritikk for å ha vist det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, LittleBabyNothing skrev:

YouTube video med stengt kommentarfelt. Opptak av podcast.

 

Storm i et vannglass denne "micropenis" saken til NRK. Kan overhodet ikke sammenlignes med 10 års kroppspress, løgner og operasjoner i huet og ræva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelisabethh
1 minutt siden, Ice_83 skrev:

En av grunnene hun holdt det hemmelig så lenge var vel pga den videoen hun hadde lagt ut der hun var så bastant på at hun aldri skulle få barn,det var ikke noe for henne. Så hun visste nok at hun kom til å få mange spørsmål og kritikk for å ha vist det motsatte.

Skjønner ikke hvorfor følgerne til KG skal kritisere hun eller bli såret for det? Det er kun et personlig valg - som kun påvirker hennes PRIVATliv, og burde ikke bli brukt som et argument for om hun har gode eller dårlige hensikter som offentlig person. Folk kan selvsagt bli skuffet dersom dette var noe de relaterte til, men syntes virkelig ikke at dette er kritikkverdig i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

YouTube video med stengt kommentarfelt. Opptak av podcast.

 

Oisann.. Hun trengte ikke å gå så langt og dypt  i ditaljer.. Ble litt flau nå🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Storm i et vannglass denne "micropenis" saken til NRK. Kan overhodet ikke sammenlignes med 10 års kroppspress, løgner og operasjoner i huet og ræva.

Godt poeng🙏

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Uglesjel skrev:

Oisann.. Hun trengte ikke å gå så langt og dypt  i ditaljer.. Ble litt flau nå🙈

Ja jeg og. Og synes synd i mannen fordi han kan jo ikke for sin naturlige kropp.

Personlig, ville jeg heller vært med en som er snill med liten penis eller mikropenis enn en som bare snakker dansk for det forstår jeg ikke mye av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev:

Storm i et vannglass denne "micropenis" saken til NRK. Kan overhodet ikke sammenlignes med 10 års kroppspress, løgner og operasjoner i huet og ræva.

Så fordi noen andre er verre, har vi ikke lov å kritisere Kristin?

jeg synes dette er veldig dårlig av Kristin. Hun gjør narr og snakker ned om kroppsdeler for underholdning. Jeg får vondt inni meg av å høre på det der. Jeg hadde ikke snakket slik om en person til en nær veninne, hun gjør det på en podcast som hun håper så mange som mulig hører! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, LittleBabyNothing skrev:

Ja jeg og. Og synes synd i mannen fordi han kan jo ikke for sin naturlige kropp.

Personlig, ville jeg heller vært med en som er snill med liten penis eller mikropenis enn en som bare snakker dansk for det forstår jeg ikke mye av.

Verste er jo at han ikke får forsvart seg oppi det der. Nå vet hele norge at han har en liten tiss. Like så greit at han bor i Danmark da.

Enig. Forstår ikke så mye dansk selv, men heller en mann med liten tiss som er omsorgsfull,  snill etv, en n en komplett idiot og player.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Uglesjel said:

Forskjellen er at Kristin lagde ikke et nytt kompleks for de unge følgerne sine slik som SE gjorde. SE slettet det pga press fra flere hold og blant annet fra media når det kom på nyheten; å det ble en smule debatt ut av det. Hun la seg ikke flat før hun fikk det til og gå så langt som det gjorde.  Kristin erkjenner med en gang når hun gjør en feil, å da glemmer folk det kjapt.

Og poenget mitt står: Kristin slipper unna med å bidra til kroppspresset hun selv kritiserer, fordi hun forsterker komplekser som allerede eksisterer, og fordi noen andre er verre. Kvalmt! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Krok1 skrev:

Og poenget mitt står: Kristin slipper unna med å bidra til kroppspresset hun selv kritiserer, fordi hun forsterker komplekser som allerede eksisterer, og fordi noen andre er verre. Kvalmt! 

Igrunn ikke. Men ok

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Uglesjel said:

Igrunn ikke. Men ok

Ikke? Det første svaret jeg fikk på min kritikk var at Det stemmer bare ikke. Og i det følgende så er den heller ikke berettiget fordi annonsen er slettet. Så jeg vil si, at jo igrunnen. Men ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krok1 skrev:

Ikke? Det første svaret jeg fikk på min kritikk var at Det stemmer bare ikke. Og i det følgende så er den heller ikke berettiget fordi annonsen er slettet. Så jeg vil si, at jo igrunnen. Men ok. 

Ok. Om du sier det så.......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin sier hun vil kjempe mot kropspress og skape debatt. Hun blir anklaget for å gå for mye mot SE men svarer med at hun mener hele/mange i bransjen. Og at det er viktig at folk prater om dette.

Så blir det snakk om hennes utalelser, da mener hun det er avsporing? Hun har selv sagt målet ikke er å bare gå etter SE Men flere i bransjen, og snakke om kroppspress. Kristin ER en influenser, hun har uttalt seg på en måte folk mener er med på å skape kroppspress. Var det ikke dette hun ville? Utenom at det var hun selv som skulle bli tatt...

Vil hun at folk skal kritisere andre som også driver med kroppspress eller bare kritisere SE?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...