Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (1 time siden):

Hvordan vet du f.eks at hun ikke har vært i baren til Dennis og kameraten? 🤔 Er veldig fascinerende å lese her på KG hvor man tror man vet alt om en influnecer fordi man blogger om livet sitt 🤷‍♀️ man legger jo ikke ut hvert sekund i sitt liv...  Denne tråden er spesielt fascinerende hvor det diskuteres om det er slutt eller ikke, det sjekkes instagram om den ene følger den andre eller ikke 🤭 er det rart rykter ødelegger livet til folk 🥺

Jeg for min del synes dette er litt skremmende.. tenk at noen går over lik for og vite mest mulig om ett par.. egentlig burde paret anmeldt flere av dere

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tullerikke skrev (1 time siden):

Glemte du å skifte bruker?

Skifte bruker ? Det var ett ekstra svar til sharp75!   

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har blitt min nye guilty pleasure, jeg må innrømme det, og det har ingenting med Kristin å gjøre :popcorn:

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (1 time siden):

Det er veldig lite bevegelse i boligmarkedet i juli uansett. Det er lav-lav-sesong for boligsalg. Mange som ikke har solgt før ferien, pauser eller fjerner annonsen til etter ferien og legger den ut igjen i august, når ny sesong begynner ved skolestart eller deromkring.

At de ikke har en bolig til salgs midt i fellesferien, er derfor ikke det minste rart - det er helt normalt.

Det vet jeg. Å har heller ikke sakt det et rart at huset er tatt av markede.  Er spent på om hun flytter til det nybygde huset i august, eller om hun blir værende i Drammen lenger, å om huset et ute av markede fordi hun trenger mere tid til å eventuelt finnet ett annet hus i Stavanger(eller ett helt annet sted) eller om det bare et tatt av pga ferie 🤷🏼‍♀️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående at boliger forsvinner fra Finn, man må ha pause i noen uker for å få  annonsen på topp igjen i søk. 

Veldig mange tar annonser på pause, og relanserer dem så de kommer først igjen. 

Om Gjelsvik er  og forblir singel gidder hun neppe bo alene i et dyrt hus i Drammen når mange venner bor i Oslo og eventuell eks bor i Stavanger. 

Men joda, om man scroller bittelitt på IG så er det jo ikke rart endel tenker «samlivsbrudd/krise» når noen blir plutselig tynne, ikke har ett eneste feriebilde sammen og det sosiale er vennefesting.

Det utstråler jo «har det ikke bra, trenger distraksjon og venner, orker ikke spise nok». 

Er jo samme med Iselin Guttormsen. Og mange som ikke er influencere forøvrig. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DundreMilfin skrev (1 time siden):

Angående at boliger forsvinner fra Finn, man må ha pause i noen uker for å få  annonsen på topp igjen i søk. 

Veldig mange tar annonser på pause, og relanserer dem så de kommer først igjen. 

Om Gjelsvik er  og forblir singel gidder hun neppe bo alene i et dyrt hus i Drammen når mange venner bor i Oslo og eventuell eks bor i Stavanger. 

Men joda, om man scroller bittelitt på IG så er det jo ikke rart endel tenker «samlivsbrudd/krise» når noen blir plutselig tynne, ikke har ett eneste feriebilde sammen og det sosiale er vennefesting.

Det utstråler jo «har det ikke bra, trenger distraksjon og venner, orker ikke spise nok». 

Er jo samme med Iselin Guttormsen. Og mange som ikke er influencere forøvrig. 

Bruddet er bekreftet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Corinne skrev (Akkurat nå):

Det står jo på Kristin sin insta at det har vært slutt mellom dem i flere måneder?

Ja,men de har ikke ønsket å være åpen om det. Tøft nok å gå igjennom ett brudd uten at det i tillegg skal være offentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corinne skrev (Akkurat nå):

Det står jo på Kristin sin insta at det har vært slutt mellom dem i flere måneder?

Jupp 7mnd men er ikke uvanlig at man i kjølvannet av et brudd har mye en må finne ut av. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Jeg for min del synes dette er litt skremmende.. tenk at noen går over lik for og vite mest mulig om ett par.. egentlig burde paret anmeldt flere av dere

Ja, et bedre ord, skremmende er egentlig det ordet jeg skulle brukt 🤦‍♀️ helt enig i det du skriver!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corinne skrev (1 minutt siden):

Ja? 

Hun skriver vel «frem og tilbake», og som mange som har barn sammen jo gjør; prøver alt man kan. Et brudd er ikke alltid så endelig, man trenger tid til å være sikker.

Og all respekt til de to som har klart å holde dette privat så lenge. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru Uperfekt skrev (3 minutter siden):

Da er bruddet bekreftet

Det er litt rart at alt jeg har sagt stemmer hvis jeg skulle vært en tilfeldig stalker.

It feels so good to be correct. :popcorn:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (Akkurat nå):

Ja? 

Hun skriver vel «frem og tilbake», og som mange som har barn sammen jo gjør; prøver alt man kan. Et brudd er ikke alltid så endelig, man trenger tid til å være sikker.

Og all respekt til de to som har klart å holde dette privat så lenge. 

Hmm ja det er jeg fullt klar over, been there, men jeg så ikke at innlegget hennes var postet få minutter før jeg tilfeldigvis så det, og oppfattet det som at det hadde vært kjent i noen måneder at det var slutt 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Corinne skrev (2 minutter siden):

Hmm ja det er jeg fullt klar over, been there, men jeg så ikke at innlegget hennes var postet få minutter før jeg tilfeldigvis så det, og oppfattet det som at det hadde vært kjent i noen måneder at det var slutt 🤷🏻‍♀️

Åja sånn 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
LessMiserable skrev (4 minutter siden):

Det er litt rart at alt jeg har sagt stemmer hvis jeg skulle vært en tilfeldig stalker.

It feels so good to be correct. :popcorn:

Flere her som har mistenkt at det er slutt😛 Men ikke andre her som har kalt henne en bitter kjærring og trua med å gå til media med informasjon🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (20 minutter siden):

Da er bruddet bekreftet

Så trist at folk bryter opp, og særlig når det er barn inni bildet❤️

• Liker 10
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...