Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Frklille skrev (2 timer siden):

Her har jeg et eksempel på du kanskje bør få hjelp for.. også kanskje slutte å bry deg om hva alle andre gjør..

D3DFDF9D-A604-4CA7-B579-F57328E8898A.png

Dette er veldig ufint gjort av deg. Denne tråden handler om Kristin Gjelsvik og ikke meg. Dette med graviditet er et veldig sårbart emne for meg. Fint om du sletter innlegget ditt så skal jeg slette mitt. Vi har begge et ansvar for at folk skal føle seg trygge på kvinneguiden. Nå må vi passe på at Kristin Gjelsvik får ro og den hjelpen hun trenger. Carpe Diem 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frklille skrev (2 timer siden):

Her har jeg et eksempel på du kanskje bør få hjelp for.. også kanskje slutte å bry deg om hva alle andre gjør..

D3DFDF9D-A604-4CA7-B579-F57328E8898A.png

Det er jo ingenting i forhold til hva hun skrev i tråden her i går. 

  • Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LessMiserable skrev (8 minutter siden):

Dette er veldig ufint gjort av deg. Denne tråden handler om Kristin Gjelsvik og ikke meg. Dette med graviditet er et veldig sårbart emne for meg. Fint om du sletter innlegget ditt så skal jeg slette mitt. Vi har begge et ansvar for at folk skal føle seg trygge på kvinneguiden. Nå må vi passe på at Kristin Gjelsvik får ro og den hjelpen hun trenger. Carpe Diem 

Jeg tenker at du bør sørge for at du får den hjelpen du trenger før du snakker om å prakke "hjelp" på andre. La Kristin være i fred nå, og fokuser på deg selv istedet. 

  • Liker 27
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

clyde skrev (7 minutter siden):

Jeg tenker at du bør sørge for at du får den hjelpen du trenger før du snakker om å prakke "hjelp" på andre. La Kristin være i fred nå, og fokuser på deg selv istedet. 

Jeg skriver:

 Nå må vi passe på at Kristin Gjelsvik får ro og den hjelpen hun trenger.

Jeg skriver ingenting om at jeg skal hjelpe Kristin, men at Kristin får ro. Da håper jeg dere brukere på kvinneguiden kan slutte å bringe meg inn i tråden til Kristin Gjelsvik. Jeg har et eget liv og bryr meg ikke lenger om Kristin Gjelsvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LessMiserable skrev (1 minutt siden):

Jeg skriver:

 Nå må vi passe på at Kristin Gjelsvik får ro og den hjelpen hun trenger.

Jeg skriver ingenting om at jeg skal hjelpe Kristin, men at Kristin får ro. Da håper jeg dere brukere på kvinneguiden kan slutte å bringe meg inn i tråden til Kristin Gjelsvik. Jeg har et eget liv og bryr meg ikke lenger om Kristin Gjelsvik.

Bra. Da regner jeg med at du vil oppsøke den hjelpen du har behov for. 

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCoverdale skrev (3 timer siden):

Det avhenger vel i stor grad av hvordan foreldre samarbeider og hvordan de ivaretar barnet. Mye krangling og uro hjemme kan du fint få med to foreldre som holder sammen uten å egentlig ønske det. 

Jeg ser det på som selvsagt at foreldre skåner barn fra det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BuffyTheVampire skrev (4 timer siden):

Er vel ikke så mye bedre å utsettes for to foreldre som ikke får forholdet til å fungere.

Da må man sette barna først og unngå at de lider. De fleste barn vil nok gå langt i å foretrekke at foreldrene er sammen i ett hjem uten nye partnere osv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LessMiserable skrev (2 timer siden):

Dette er veldig ufint gjort av deg. Denne tråden handler om Kristin Gjelsvik og ikke meg. Dette med graviditet er et veldig sårbart emne for meg. Fint om du sletter innlegget ditt så skal jeg slette mitt. Vi har begge et ansvar for at folk skal føle seg trygge på kvinneguiden. Nå må vi passe på at Kristin Gjelsvik får ro og den hjelpen hun trenger. Carpe Diem 

Sletter ingenting, da jeg ikke har gjort noe ulovlig. Derimot har du vist flere ganger at du nærmest er sykelig obsessed med Kristin og at hun MÅ ta kontakt med deg for at DU skal redde deres forhold. 
 

Screenshot var ment for å vise deg at du bør ta deg av ditt liv, isteden for å passe på alle andre. For utifra det jeg leser, tror jeg at du trenger hjelp og bør ta vare på deg selv.

  • Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (2 timer siden):

Det er jo ingenting i forhold til hva hun skrev i tråden her i går. 

Nei, men prøvde bare poengtere her at hun bør tenke på seg og sitt. Og ikke en random kjendis.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (38 minutter siden):

Virker som de sliter begge to. Hva gikk galt? 

Regner med at noen av grunnene  var at Kristin ikke ønsker å flytte fra sin Ms syke mor og Dennis vil bo i Stavanger der han er oppvokst. Forståelig begge deler , men veldig synd og trist at det endte opp med brudd. Ønsker det beste for  begge to og ikke minst han lille 

Endret av solietta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (3 minutter siden):

Regner med at noen av grunnene  grunnen var at Kristin ikke ønsker å flyte fra sin Ms syke mor og Dennis vil bo i Stavanger der han er oppvokst. Forståelig begge deler , men veldig synd og trist at det endte opp med brudd. Ønsker det beste for  begge to og ikke minst han lille 

Ja. Må være trist hvis de fortsatt elsker hverandre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woody56 skrev (18 timer siden):

Så mange influencere som går fra hverandre... Marna, Iselin Guttormsen, Kristin, etc. Listen er lang! Noen som kan forklare meg hvorfor dette skjer?

Jeg føler med alle barn i dagens samfunn. 💔 Hvordan kan dette være til barnets beste? Jeg gleder meg til dagen det kommer mer forskning på barns følelser og tanker etter et samlivsbrudd. Mange barn og unge sliter i dag. Dette må jo være noen av grunnene? Ingen barn liker å pendle mellom to hjem eller pakke kofferten en helg for å dra til mor eller far.

Årsaken er trolig fordi alle influensere er narsissister. Ikke lett å tenke på andre i lengden da.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (3 minutter siden):

Ja. Må være trist hvis de fortsatt elsker hverandre. 

Hadde de elsket hverandre hadde de funnet en måte å få det til å fungere på.

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanos skrev (10 minutter siden):

Hadde de elsket hverandre hadde de funnet en måte å få det til å fungere på.

Ikke så enkelt bestandig 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LessMiserable skrev (3 timer siden):

Jeg skriver:

 Nå må vi passe på at Kristin Gjelsvik får ro og den hjelpen hun trenger.

Jeg skriver ingenting om at jeg skal hjelpe Kristin, men at Kristin får ro. Da håper jeg dere brukere på kvinneguiden kan slutte å bringe meg inn i tråden til Kristin Gjelsvik. Jeg har et eget liv og bryr meg ikke lenger om Kristin Gjelsvik.

Hvor mange kjendiser sitter du på bilder av egentlig? Kanskje du har bilde av meg 😱

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tough cookie skrev (På 17.7.2022 den 16.26):

Så trist at folk bryter opp, og særlig når det er barn inni bildet❤️

Det er det, men noen ganger er det til det beste både for barn og foreldre

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanos skrev (30 minutter siden):

Hadde de elsket hverandre hadde de funnet en måte å få det til å fungere på.

Å så deilig naivt 🙂

Ja kjærlighet overvinner mye, men ikke alt

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeel, over til poenget.

Fikk opp siste post fra Dennis Poppe på IG selv om jeg ikke følger dem.

Fin post ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...