Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Just now, Centimeteren said:

Men hun liker ikke mikropeniser da.

Det kan så være, men jeg fordømmer henne ikke grunnet en slik mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Centimeteren said:

Men hun liker ikke mikropeniser da.

Med det sagt, når jeg ser ditt nick, kan jeg jo forstå at vi er over på et følsomt tema... 😂

  • Liker 46
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det folk klikker på her er jo at Kristin og Dennis har endret adferden sin i SoMe. De pleide å hylle hverandre, legge ut bilder sammen, gratulerer med dagen osv osv. Jeg skjønner derfor at folk begynner å lure. 
Ingen vet hva som er grunnen, men uansett får de mer klikk at hele greia 😂

Endret av Karmaisabitch
Skriveleif
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonaymBruker said:

Med det sagt, når jeg ser ditt nick, kan jeg jo forstå at vi er over på et følsomt tema... 😂

Ja, det er det. Jeg sliter med å tilgi mobbingen hennes av folk med mikropenis. En ripe i lakken til Gjelsvik.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Centimeteren said:

Ja, det er det. Jeg sliter med å tilgi mobbingen hennes av folk med mikropenis. En ripe i lakken til Gjelsvik.

Vi har alle en ripe eller femten i lakken. Jeg velger ikke dømme pga. riper når det kommer til blogger-verdenen, men heller dømme for gigantiske rifter i skroget, der det er tilfellet. Og de er det ikke få av.

Endret av AnonaymBruker
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slutt, noe mor til D har hintet om lenge… Han har leilighet i Stavanger og hun bygger hus. Mer trenger vi ikke vite😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pålur skrev (1 time siden):

Det er slutt, noe mor til D har hintet om lenge… Han har leilighet i Stavanger og hun bygger hus. Mer trenger vi ikke vite😊

Det har ikke vært lenge, er heller ikke helt sikkert at det er slutt. Tiden får vise.  Kristin og Falk flytter til Stavanger august da han starte i barnehage.  Blir nok bedre alt da 

Endret av solietta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser alle innleggene på bloggen til mammaen til Dennis. Kan ikke skjønne hvordan dere får til hint til brudd der.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger et fint intervju av Kristin i kk nå. Så ikke at det hadde kommet ut før nå.  

14 juni ble det tatt 😄  står hvorfor dem har vært mye borte fra hverandre siden februar.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (1 time siden):

Det ligger et fint intervju av Kristin i kk nå. Så ikke at det hadde kommet ut før nå.  

14 juni ble det tatt 😄  står hvorfor dem har vært mye borte fra hverandre siden februar.  

Det intervjuet har vi sett å er bare svada.  De prøver å drøye media stormen så lenge som mulig. Kjøper ikke ett ord av det intervjuet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøyemeg skrev (2 timer siden):

Og Dennis var da vitterlig med til dl. Det er jo på ig hans 😅

Danmark mener du ? Jepp det var han. En sponsa tur (altså jobb de begge måtte ta)  så dem ikke sammen under turen. Bare hver for seg.  Tipper de gjennomførte turen for falk sin del. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (1 minutt siden):

Det intervjuet har vi sett å er bare svada.  De prøver å drøye media stormen så lenge som mulig. Kjøper ikke ett ord av det intervjuet. 

Det får da være opp til deg det . Virker som at du er så påståelig .  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mio-lio skrev (5 minutter siden):

Danmark mener du ? Jepp det var han. En sponsa tur (altså jobb de begge måtte ta)  så dem ikke sammen under turen. Bare hver for seg.  Tipper de gjennomførte turen for falk sin del. 

Var du i DK sammen med dem? 😃

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøyemeg skrev (1 minutt siden):

Var du i DK sammen med dem? 😃

Man så jo det på storyene dem delte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vaniljekaffe skrev (2 timer siden):

Herr følger ikke fru på insta… 

Kan det være for å bare skape litt blest om at alt på some ikke alltid er som det ser ut? Er da meget spesielt å avfølge på den måten, er jo barnefakter å drive å.følge/avfølge folk på ig🤷🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (På 27.6.2022 den 23.01):

Hun har råd til å betale for sin egen ferie. Tenk om hun hadde donert denne turen til noen av de «stakkars familiene» istedenfor. 

Det er jo fullt mulig at sponsorene venter å få noe tilbake for at de sponser turen. Reklame f. eks. Da nytter det jo ikke å sende avgårde en annen familie som ønsker seg ferie.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning, brukerangrep og svar til dette.

Måne, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er det nok- forhåpentligvis bare en sommerpause. Jeg måtte kikke litt på Instagram. Og Kristin sluttet å like bildene til Dennis en gang i månedsskifte mai/ juni. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...