Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Viki6 skrev (Akkurat nå):

Da ble bruddet bekreftet i Dagbladet. Blir ikke noe husbygging i Stavanger.

Også Dagbladet da 🤭

For meg holder det at de har bekreftet det selv på IG 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser, avsporing, ryktsespredning, brukerdebatt og svar til dette.

Ved behov for snarlig moderering, ber vi om at det benyttes PM-funksjonen til moderator.

Måne, admin.

  • Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (4 timer siden):

Trist at så mange forhold ikke takler å få barn.

Ev. har forholdet vart lenger enn det ellers ville gjort uten barn?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De annonserte i februar at de skulle bygge drømmeboligen. I innlegget i dag sier hun at de siste 7 mnd har vært tøffe. Er jo ikke bra å starte et så stort prosjekt med å bygge hus, når forholdet alt skranglet da.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var veldig triste nyheter og det kan ikke være noe gøy å få bruddet publisert i dagbladet.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LessMiserable skrev (1 minutt siden):

Dette var veldig triste nyheter og det kan ikke være noe gøy å få bruddet publisert i dagbladet.

Hadde vel ikke blitt publisert noe uten at hun hadde offentliggjort bruddet selv.

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (2 minutter siden):

De annonserte i februar at de skulle bygge drømmeboligen. I innlegget i dag sier hun at de siste 7 mnd har vært tøffe. Er jo ikke bra å starte et så stort prosjekt med å bygge hus, når forholdet alt skranglet da.

Det kan være en av tingene de hadde lyst til å prøve for å redde forholdet. De har jo hele tiden snakket om å flytte til Stavanger, så det var vel noe de i utgangspunktet ønsket, og tenkte sikkert at det ville gjøre ting enklere når alt var på plass og de fikk "landet". Veldig synd det ble brudd, håper de får ro og kan fokusere på samarbeidet og barnet, hvem vet, kanskje de finner tilbake til hverandre i fremtiden 😊

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Green_Harmony skrev (4 minutter siden):

Det kan være en av tingene de hadde lyst til å prøve for å redde forholdet. De har jo hele tiden snakket om å flytte til Stavanger, så det var vel noe de i utgangspunktet ønsket, og tenkte sikkert at det ville gjøre ting enklere når alt var på plass og de fikk "landet". Veldig synd det ble brudd, håper de får ro og kan fokusere på samarbeidet og barnet, hvem vet, kanskje de finner tilbake til hverandre i fremtiden 😊

Ja❤️
Hørte ikke helt hva hun sa på storyen, men sa hun at hun og Falk skulle flytte nærmere moren?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får så vondt i meg av Kristin. Det er vondt å se henne så trist. ❤️ håper hun kommer styrket ut i andre enden. 

  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (6 timer siden):

Angående at boliger forsvinner fra Finn, man må ha pause i noen uker for å få  annonsen på topp igjen i søk. 
 

Veldig mange tar annonser på pause, og relanserer dem så de kommer først igjen. 
 


 

 

Gjelder det annonsen fra boligen i Drammen? Jeg så den på finn nå ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (8 minutter siden):

Får så vondt i meg av Kristin. Det er vondt å se henne så trist. ❤️ håper hun kommer styrket ut i andre enden. 

Enig❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innsidenut skrev (24 minutter siden):

Ja❤️
Hørte ikke helt hva hun sa på storyen, men sa hun at hun og Falk skulle flytte nærmere moren?

Ja,hørtes ut som det var det hun sa. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (25 minutter siden):

Gjelder det annonsen fra boligen i Drammen? Jeg så den på finn nå ihvertfall.

Ah ok. Ja, det var denne det var siktet til at var fjernet :) 

Lacuna skrev (34 minutter siden):

Får så vondt i meg av Kristin. Det er vondt å se henne så trist. ❤️ håper hun kommer styrket ut i andre enden. 

Moren bor i Spania eller noe sånt? Eller har jeg misforstått noe der? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var så trist å se Kristin så lei sæ 😥😥, ønsker dem begge og lille Falk  en fin fremtid ❤️ 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innsidenut skrev (32 minutter siden):

Ja❤️
Hørte ikke helt hva hun sa på storyen, men sa hun at hun og Falk skulle flytte nærmere moren?

Ja, hun sa det beste var at hun ikke flytter fra moren, men heller flyttet nærmere moren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (Akkurat nå):

Ah ok. Ja, det var denne det var siktet til at var fjernet :) 

Moren bor i Spania eller noe sånt? Eller har jeg misforstått noe der? 

Moren og Stefaren bor i Asker og har hatt  feriehus i Spania i mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (1 minutt siden):

Ah ok. Ja, det var denne det var siktet til at var fjernet :) 

Moren bor i Spania eller noe sånt? Eller har jeg misforstått noe der? 

Moren og mannen har leilighet i Spania. Bor i Norge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (Akkurat nå):

Moren og Stefaren bor i Asker og har hatt  feriehus i Spania i mange år.

Ah ok!

Nå er jeg med :) Jeg følger henne ikke, bare husker en post under covid hvor de dro på overraskelsesbesøk - var veldig hyggelig!

Hadde helt klart gjort det samme som henne om hun velger det. Hun har nettverk på Østlandet og det er nærme jobbrelaterte ting. 
 

Og uten at jeg aner hva denne Dennis (?) har av forpliktelser i denne baren så kan jeg vel bare si at jeg ikke kjenner noen i den bransjen (og det er endel) som har fortsatt etter de fikk barn. Så at han tenkte «la meg starte bar» er nå en ting, men det å jobbe i en er omtrent komplett umulig med barn. Som influencer har man vel ganske fleksibel ordning. 

Ikke at jeg kjenner dem i det hele tatt, men et barn trenger pappaen sin også i hverdagen - så for han og ungens del så håper jeg han flytter etter hvorenn de lander. 
 

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...