Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

^littletoomuch skrev (4 minutter siden):

Noe er det nok- forhåpentligvis bare en sommerpause. Jeg måtte kikke litt på Instagram. Og Kristin sluttet å like bildene til Dennis en gang i månedsskifte mai/ juni. 

Å Dennis følger ikke Kristin lengre.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mio-lio skrev (1 time siden):

Å Dennis følger ikke Kristin lengre.  

Hmmm.. måtte sjekke. Det stemmer, hun følger han da. Nå er jeg for investert enn det jeg føler jeg komfortabel med 😂🙈

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^littletoomuch skrev (31 minutter siden):

Hmmm.. måtte sjekke. Det stemmer, hun følger han da. Nå er jeg for investert enn det jeg føler jeg komfortabel med 😂🙈

Samme her 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Nå ble jeg også nysgjerrig. Måtte inn på Dennis sin insta og se. Det er ingen bilder av Kristin i det siste, han har vært i bryllup alene uten henne og feirer bursdagen med familien uten henne tilstede. Synes det er litt rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og krenkelser.

Måne, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkelser og svar til dette.

Måne, admin.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig tydelig og visuelt synlig at Kristin ikke har det så bra. Og hun velger heller ikke å skjule det. Får faktisk vondt av henne. 

  • Liker 16
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe som tilsier at de ikke er sammen lenger. De var på ferie sammen i juni, og skal flytte sammen til Stavanger i august. Har fått BHG plass til mini. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Bare jeg og tankene mine» , trist alene ved bassengkanten. Hvis det er slutt så skal de selvsagt melke den kua godt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (4 minutter siden):

Det er ikke noe som tilsier at de ikke er sammen lenger. De var på ferie sammen i juni, og skal flytte sammen til Stavanger i august. Har fått BHG plass til mini. 

De var på sponsa jobb tur i juni samme. Å bodde på hvert sitt rom.  Å vist de fortsatt er sammen hvorfor har Dennis avfølget Kristin på insta da ? Hvorfor er han ikke med på familieferien nå ? Hvorfor er ikke huset i Drammen til salgs lengre ? Hvorfor har vi ikke hørt noe om husbygginga på flere mnd ? Hvorfor har ikke Kristin vært i baren til Dennis enda som han har eid og pussa opp siden før sommern ?  Hvorfor er de aldri sammen lengre på store ting som venner sitt bryllup ?  2 bryllup har de deltar i uten hverandre.  Kunne sikkert fortsatt i det uanselige. De er ikke sammen lengre. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som blir spennende fremover er hva gjør de med husbyggingen.  Fortsetter Kristin å bygge alene ? Selger de det ? Å er det derfor huset i Drammen tatt av markede ? Jeg tror nok Kristin blir å flytte til Stavanger. Blir jo utrolig kronglete å bo så langt fra hverandre. Men veldig spent på om hun må finne seg noe annet en huset de opprinnelig skulle bygge å om det er derfor Drammen salget er satt på vent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (19 minutter siden):

De var på sponsa jobb tur i juni samme. Å bodde på hvert sitt rom.  Å vist de fortsatt er sammen hvorfor har Dennis avfølget Kristin på insta da ? Hvorfor er han ikke med på familieferien nå ? Hvorfor er ikke huset i Drammen til salgs lengre ? Hvorfor har vi ikke hørt noe om husbygginga på flere mnd ? Hvorfor har ikke Kristin vært i baren til Dennis enda som han har eid og pussa opp siden før sommern ?  Hvorfor er de aldri sammen lengre på store ting som venner sitt bryllup ?  2 bryllup har de deltar i uten hverandre.  Kunne sikkert fortsatt i det uanselige. De er ikke sammen lengre. 

Akkurat det med rommet vet du nå vel ikke, men resten stemmer…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mio-lio skrev (31 minutter siden):

De var på sponsa jobb tur i juni samme. Å bodde på hvert sitt rom.  Å vist de fortsatt er sammen hvorfor har Dennis avfølget Kristin på insta da ? Hvorfor er han ikke med på familieferien nå ? Hvorfor er ikke huset i Drammen til salgs lengre ? Hvorfor har vi ikke hørt noe om husbygginga på flere mnd ? Hvorfor har ikke Kristin vært i baren til Dennis enda som han har eid og pussa opp siden før sommern ?  Hvorfor er de aldri sammen lengre på store ting som venner sitt bryllup ?  2 bryllup har de deltar i uten hverandre.  Kunne sikkert fortsatt i det uanselige. De er ikke sammen lengre. 

Hvordan vet du f.eks at hun ikke har vært i baren til Dennis og kameraten? 🤔 Er veldig fascinerende å lese her på KG hvor man tror man vet alt om en influnecer fordi man blogger om livet sitt 🤷‍♀️ man legger jo ikke ut hvert sekund i sitt liv...  Denne tråden er spesielt fascinerende hvor det diskuteres om det er slutt eller ikke, det sjekkes instagram om den ene følger den andre eller ikke 🤭 er det rart rykter ødelegger livet til folk 🥺

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (3 minutter siden):

Hvordan vet du f.eks at hun ikke har vært i baren til Dennis og kameraten? 🤔 Er veldig fascinerende å lese her på KG hvor man tror man vet alt om en influnecer fordi man blogger om livet sitt 🤷‍♀️ man legger jo ikke ut hvert sekund i sitt liv...  Denne tråden er spesielt fascinerende hvor det diskuteres om det er slutt eller ikke, det sjekkes instagram om den ene følger den andre eller ikke 🤭 er det rart rykter ødelegger livet til folk 🥺

Fordi hun har sakt det selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (33 minutter siden):

Fordi hun har sakt det selv. 

Like fascinerende hvordan folk som ikke ønsker å tro på ting skal vri det til at alt er spekulasjoner. Så i stede for å beskylde folk for å finne på ting/tro ting er det kanskje greit å heller spørre om dette er noe man vet eller tror uten å selv bare tro å beskylde at det bare er oppspinn 😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tullerikke
Mio-lio skrev (11 minutter siden):

Like fascinerende hvordan folk som ikke ønsker å tro på ting skal vri det til at alt er spekulasjoner. Så i stede for å beskylde folk for å finne på ting/tro ting er det kanskje greit å heller spørre om dette er noe man vet eller tror uten å selv bare tro å beskylde at det bare er oppspinn 😂 

Glemte du å skifte bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (1 time siden):

Det som blir spennende fremover er hva gjør de med husbyggingen.  Fortsetter Kristin å bygge alene ? Selger de det ? Å er det derfor huset i Drammen tatt av markede ? Jeg tror nok Kristin blir å flytte til Stavanger. Blir jo utrolig kronglete å bo så langt fra hverandre. Men veldig spent på om hun må finne seg noe annet en huset de opprinnelig skulle bygge å om det er derfor Drammen salget er satt på vent. 

Det er veldig lite bevegelse i boligmarkedet i juli uansett. Det er lav-lav-sesong for boligsalg. Mange som ikke har solgt før ferien, pauser eller fjerner annonsen til etter ferien og legger den ut igjen i august, når ny sesong begynner ved skolestart eller deromkring.

At de ikke har en bolig til salgs midt i fellesferien, er derfor ikke det minste rart - det er helt normalt.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (29 minutter siden):

Like fascinerende hvordan folk som ikke ønsker å tro på ting skal vri det til at alt er spekulasjoner. Så i stede for å beskylde folk for å finne på ting/tro ting er det kanskje greit å heller spørre om dette er noe man vet eller tror uten å selv bare tro å beskylde at det bare er oppspinn 😂 

Jeg spurte 🤷‍♀️ er jo fascinerende å huske alt hva disse sier og sitte her å si at det er slutt  når de evt ikke har gått ut med det selv 🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (1 time siden):

De var på sponsa jobb tur i juni samme. Å bodde på hvert sitt rom.  Å vist de fortsatt er sammen hvorfor har Dennis avfølget Kristin på insta da ? Hvorfor er han ikke med på familieferien nå ? Hvorfor er ikke huset i Drammen til salgs lengre ? Hvorfor har vi ikke hørt noe om husbygginga på flere mnd ? Hvorfor har ikke Kristin vært i baren til Dennis enda som han har eid og pussa opp siden før sommern ?  Hvorfor er de aldri sammen lengre på store ting som venner sitt bryllup ?  2 bryllup har de deltar i uten hverandre.  Kunne sikkert fortsatt i det uanselige. De er ikke sammen lengre. 

Hvordan i all verden vet du alt dette . Jeg skjønner ikke Hvorfor du trenger vite svar på alt dette du spør om? Det virker på flere av dere at dere er unge mennesker på 20 år som vil gjøre alt for å ødelegge for ett par. Skjerp dere

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...