M.H85 Skrevet 6. mai #7461 Del Skrevet 6. mai Justlooking skrev (På 2.5.2024 den 20.27): Det er jo kjempebra for alle parter. Mens hun var i økonomisk uføre var det jo flere som var skeptiske fordi pengene gikk inn på hennes private konto. Nå greier hun seg tydeligvis bedre økonomisk og det å gi pengene videre til veldedige organisasjoner er nok lurt. Som mange har påpekt tidligere .. Hun har det nok strålende økonomisk,nå skal hun selge sin flotte Audi bil å kjøpe seg ny enda fetere bil😁😁😁 Det er jammen tøft økonomisk for henne, her kjøper hun seg hus til 15 mill,da må nok en Audi vike for en Mercedes eller noe😅 Altså det blir for dumt å da henvende seg til de økonomiske vanskeligstilte å si de er en "gjeng". Blir bare verre og verre🙈🙉 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7. mai #7462 Del Skrevet 7. mai Tråden er ryddet for krenkelser og svar til dette. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 7. mai #7463 Del Skrevet 7. mai «Elsker å henge med dere» sier hun på snap… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 7. mai #7464 Del Skrevet 7. mai Jodaneida skrev (Akkurat nå): «Elsker å henge med dere» sier hun på snap… For dere gir meg penger...🙄 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 8. mai #7465 Del Skrevet 8. mai https://www.dagbladet.no/tema/knekkebrodet-som-slankerkiloene-raser/81328387?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2FD-yZvlUiLEDpEe7Kq75FsCrAS4QBufCxhjW7UR-ieiGXEQxmXxS6JIk_aem_ARv5acahEfiFmLjjyGzxQUG94211i3xyS39sy0XjL4V6nJRbokKQYkPFCCaFfW46Vi3JTqXPRoyurUsBuHa-m9BD#Echobox=1715110999 Hvilket knekkebrød er best til slanking? Jo, knekkebrødet Kristin spiser hver dag. Hvorfor innrømmer hun ikke at hun slanker seg og hvorfor? Hun sier hun spiste pizza hver dag tidligere. Det tror jeg ikke noe på. Her er det nok en frøken som ville være attraktiv på Tinder og datingmarkedet etter bruddet, og fortsatt vil være det foran sin nye kjæreste ettersom hun ofte snakker om sexy undertøy og sin sexy mann. Jeg har selv vært der i 20-årene, men ikke nå som jeg nærmer meg 40. Komfort foran sexy anytime med to små. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evybergen Skrevet 8. mai #7466 Del Skrevet 8. mai Marihone skrev (8 minutter siden): https://www.dagbladet.no/tema/knekkebrodet-som-slankerkiloene-raser/81328387?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2FD-yZvlUiLEDpEe7Kq75FsCrAS4QBufCxhjW7UR-ieiGXEQxmXxS6JIk_aem_ARv5acahEfiFmLjjyGzxQUG94211i3xyS39sy0XjL4V6nJRbokKQYkPFCCaFfW46Vi3JTqXPRoyurUsBuHa-m9BD#Echobox=1715110999 Hvilket knekkebrød er best til slanking? Jo, knekkebrødet Kristin spiser hver dag. Hvorfor innrømmer hun ikke at hun slanker seg og hvorfor? Hun sier hun spiste pizza hver dag tidligere. Det tror jeg ikke noe på. Her er det nok en frøken som ville være attraktiv på Tinder og datingmarkedet etter bruddet, og fortsatt vil være det foran sin nye kjæreste ettersom hun ofte snakker om sexy undertøy og sin sexy mann. Jeg har selv vært der i 20-årene, men ikke nå som jeg nærmer meg 40. Komfort foran sexy anytime med to små. Rugsprø?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 8. mai #7467 Del Skrevet 8. mai 2 hours ago, evybergen said: Rugsprø?😅 Ja😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 8. mai #7468 Del Skrevet 8. mai Marihone skrev (3 timer siden): https://www.dagbladet.no/tema/knekkebrodet-som-slankerkiloene-raser/81328387?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2FD-yZvlUiLEDpEe7Kq75FsCrAS4QBufCxhjW7UR-ieiGXEQxmXxS6JIk_aem_ARv5acahEfiFmLjjyGzxQUG94211i3xyS39sy0XjL4V6nJRbokKQYkPFCCaFfW46Vi3JTqXPRoyurUsBuHa-m9BD#Echobox=1715110999 Hvilket knekkebrød er best til slanking? Jo, knekkebrødet Kristin spiser hver dag. Hvorfor innrømmer hun ikke at hun slanker seg og hvorfor? Hun sier hun spiste pizza hver dag tidligere. Det tror jeg ikke noe på. Her er det nok en frøken som ville være attraktiv på Tinder og datingmarkedet etter bruddet, og fortsatt vil være det foran sin nye kjæreste ettersom hun ofte snakker om sexy undertøy og sin sexy mann. Jeg har selv vært der i 20-årene, men ikke nå som jeg nærmer meg 40. Komfort foran sexy anytime med to små. For det er jo helt UTENKELIG at hun spiser rugsprø fordi hun liker smaken? Synes det nesten er fascinerende hvor opphengt enkelte her er i å diagnostisere henne med spiseforstyrrelser og/eller insistere på slanking. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 8. mai #7469 Del Skrevet 8. mai Sparks skrev (1 time siden): For det er jo helt UTENKELIG at hun spiser rugsprø fordi hun liker smaken? Synes det nesten er fascinerende hvor opphengt enkelte her er i å diagnostisere henne med spiseforstyrrelser og/eller insistere på slanking. Fordi RUG brød knekkebrød er det sunneste,og selv om det smaker bra finnes det 100 andre bedre mer usunne med mer salt i osv. Hvorfor spiser hun KUN dette da? Hvorfor veksler hun ikke? Hvorfor spiser hun kun det samme til frokost hver dag. Rug knekkebrød, egg og makrell er oppskrift på slanke mat så jeg er 99% sikker på hun bevist holder vekten nede. Det samme med gresk yoghurt. "Slanke " yoghurten det, den er sunnere enn alle de andre. Hvorfor spiser hun kun den? Det er ingen som sier hun har en alvorlig SF btw,men at hun er bevist på å holde seg SYL slank absolutt. Hun er nå også enda tynnere enn noen gang. Det har nok noe med å føle seg fin nok for ny type. Blitt vestkant dame🙈 Passer henne ikke. Hun er jo en brautende bergenser...men sikkert viktig holde seg tynn og fin for Bærums kjæresten tenker jeg . 🤷Mange legger på seg noen kjæreste kg...hos hun motsatt. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. mai #7470 Del Skrevet 8. mai Hvis hun liker rugsprø; hvorfor spise andre knekkebrød hun ikke liker? Rugsprø med en halv boks makrell i tomat på, i tillegg til avokado ved siden av er mettende og har høyere innhold av proteiner og det sunne fettet; holder deg mett mye lengre enn Wasa med skinke og ost Gresk yoghurt er ikke en slankeyoghurt. Faktisk inneholder den 8g fett, men også mye proteiner, kontra Skyr som inneholder 0,2g fett og Tine sine vanlige yoghurter med 3% fett. Gresk yoghurt synes jeg er bedre konsistens på da den er tykkere enn vanlig yoghurt. Kristin spiser heller ikke bare yoghurten, men blander oppi nøtter, bær, frukt og akaisehonning. Det er rågodt, sumt for kroppen og gir et jevnt blodsukker kontra raske karbohydrater som gjør deg sulten igjen etter en time Kristin har i mange år vært opptatt av rene råvarer, spiser ikke kjøtt, og å tilføre kroppen sunn mat. Er ikke akkurat mye light-produkter eller ultraprosessert mat der i heimen, og der var det ikke da hun var sammen med Dennis heller. Der er ikke et nytt kosthold hun har innført akkurat. Flere burde tenkt mere på rene råvarer, sunt fett og at kroppen og hjernen behøver både fett, karbohydrater og proteiner Kristin er slank, ikke tynn. Men når befolkningen stadig blir tyngre og tyngre så har plutselig normalt slanke folk blitt betegnet som tynne. Dattteren vår er 175 og 53 kg; spiser sunt og godt, god apetitt men det er lite junk og UP-mat i hverdagen ( joda, vi også kan bestille en pizza eller stikke en tur på Burger King, snop på lørdager, vanlig bursdagsmiddag og kaker i barnebursdager og legger meg ikke borti hva de spiser hos andre…..sånn for å komme i møte påstander om at jeg er rigid på mat bare pga jeg for det meste lager all middag ut av rene råvarer og baker selv) da jeg har hatt ernæring som fag i studiet og ønsket at døtrene våre skulle få de beste forutsetningene på hva de inntar av mat. Uansett; da hun var 17 så var hun innlagt pga et inngrep og kirurgen uttalte «så godt å se en normal slank ungdom» Befolkningen blir større og større, og her antydes det på det sterkeste at Kristin har spiseforstyrrelse pga hun har blitt slankere og pga hun har det samme, sunne kostholdet som hun alltid har hatt. Egg, avokado, nøtter, dadler, peanutsmør… det er ikke akkurat kalorifattig kost. Flere burde spist som Kristin så hadde antall livssykdommer og bmi- snittet i befolkningen gått ned også 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 8. mai #7471 Del Skrevet 8. mai skruf skrev (3 timer siden): Hvis hun liker rugsprø; hvorfor spise andre knekkebrød hun ikke liker? Rugsprø med en halv boks makrell i tomat på, i tillegg til avokado ved siden av er mettende og har høyere innhold av proteiner og det sunne fettet; holder deg mett mye lengre enn Wasa med skinke og ost Gresk yoghurt er ikke en slankeyoghurt. Faktisk inneholder den 8g fett, men også mye proteiner, kontra Skyr som inneholder 0,2g fett og Tine sine vanlige yoghurter med 3% fett. Gresk yoghurt synes jeg er bedre konsistens på da den er tykkere enn vanlig yoghurt. Kristin spiser heller ikke bare yoghurten, men blander oppi nøtter, bær, frukt og akaisehonning. Det er rågodt, sumt for kroppen og gir et jevnt blodsukker kontra raske karbohydrater som gjør deg sulten igjen etter en time Kristin har i mange år vært opptatt av rene råvarer, spiser ikke kjøtt, og å tilføre kroppen sunn mat. Er ikke akkurat mye light-produkter eller ultraprosessert mat der i heimen, og der var det ikke da hun var sammen med Dennis heller. Der er ikke et nytt kosthold hun har innført akkurat. Flere burde tenkt mere på rene råvarer, sunt fett og at kroppen og hjernen behøver både fett, karbohydrater og proteiner Kristin er slank, ikke tynn. Men når befolkningen stadig blir tyngre og tyngre så har plutselig normalt slanke folk blitt betegnet som tynne. Dattteren vår er 175 og 53 kg; spiser sunt og godt, god apetitt men det er lite junk og UP-mat i hverdagen ( joda, vi også kan bestille en pizza eller stikke en tur på Burger King, snop på lørdager, vanlig bursdagsmiddag og kaker i barnebursdager og legger meg ikke borti hva de spiser hos andre…..sånn for å komme i møte påstander om at jeg er rigid på mat bare pga jeg for det meste lager all middag ut av rene råvarer og baker selv) da jeg har hatt ernæring som fag i studiet og ønsket at døtrene våre skulle få de beste forutsetningene på hva de inntar av mat. Uansett; da hun var 17 så var hun innlagt pga et inngrep og kirurgen uttalte «så godt å se en normal slank ungdom» Befolkningen blir større og større, og her antydes det på det sterkeste at Kristin har spiseforstyrrelse pga hun har blitt slankere og pga hun har det samme, sunne kostholdet som hun alltid har hatt. Egg, avokado, nøtter, dadler, peanutsmør… det er ikke akkurat kalorifattig kost. Flere burde spist som Kristin så hadde antall livssykdommer og bmi- snittet i befolkningen gått ned også Slank? Hun er mer TYNN enn slank😅 At du påstår noe annet kan være triggende for normalt slanke mennesker faktisk. Jeg vet ikke hvorfor du blander inn datteren din her med både vekt og høyde. Er ikke vekt litt personlig? Hun har en BMI på 17,3. Jeg er forresten like høy,og etter fødsel med nummer 1 veide jeg 53 kg faktisk. Mange år siden. Så helt anorektisk ut! Det er tydelig at du har et noe merkelig syn på hva som er normal vekt. 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 8. mai #7472 Del Skrevet 8. mai skruf skrev (4 timer siden): Hvis hun liker rugsprø; hvorfor spise andre knekkebrød hun ikke liker? Rugsprø med en halv boks makrell i tomat på, i tillegg til avokado ved siden av er mettende og har høyere innhold av proteiner og det sunne fettet; holder deg mett mye lengre enn Wasa med skinke og ost Gresk yoghurt er ikke en slankeyoghurt. Faktisk inneholder den 8g fett, men også mye proteiner, kontra Skyr som inneholder 0,2g fett og Tine sine vanlige yoghurter med 3% fett. Gresk yoghurt synes jeg er bedre konsistens på da den er tykkere enn vanlig yoghurt. Kristin spiser heller ikke bare yoghurten, men blander oppi nøtter, bær, frukt og akaisehonning. Det er rågodt, sumt for kroppen og gir et jevnt blodsukker kontra raske karbohydrater som gjør deg sulten igjen etter en time Kristin har i mange år vært opptatt av rene råvarer, spiser ikke kjøtt, og å tilføre kroppen sunn mat. Er ikke akkurat mye light-produkter eller ultraprosessert mat der i heimen, og der var det ikke da hun var sammen med Dennis heller. Der er ikke et nytt kosthold hun har innført akkurat. Flere burde tenkt mere på rene råvarer, sunt fett og at kroppen og hjernen behøver både fett, karbohydrater og proteiner Kristin er slank, ikke tynn. Men når befolkningen stadig blir tyngre og tyngre så har plutselig normalt slanke folk blitt betegnet som tynne. Dattteren vår er 175 og 53 kg; spiser sunt og godt, god apetitt men det er lite junk og UP-mat i hverdagen ( joda, vi også kan bestille en pizza eller stikke en tur på Burger King, snop på lørdager, vanlig bursdagsmiddag og kaker i barnebursdager og legger meg ikke borti hva de spiser hos andre…..sånn for å komme i møte påstander om at jeg er rigid på mat bare pga jeg for det meste lager all middag ut av rene råvarer og baker selv) da jeg har hatt ernæring som fag i studiet og ønsket at døtrene våre skulle få de beste forutsetningene på hva de inntar av mat. Uansett; da hun var 17 så var hun innlagt pga et inngrep og kirurgen uttalte «så godt å se en normal slank ungdom» Befolkningen blir større og større, og her antydes det på det sterkeste at Kristin har spiseforstyrrelse pga hun har blitt slankere og pga hun har det samme, sunne kostholdet som hun alltid har hatt. Egg, avokado, nøtter, dadler, peanutsmør… det er ikke akkurat kalorifattig kost. Flere burde spist som Kristin så hadde antall livssykdommer og bmi- snittet i befolkningen gått ned også Har ikke endret kosthold sier du. Selv sier hun vel at hun har endret kosthold, for før spiste hun pizza hele tiden? Så ikke vet jeg. Siden du selv blander inn din datter 175 og 53 kg, har vært der selv, så ut som et beinrangel, en lege hadde aldri kommentert at jeg så ut som en sunn ungdom. Hadde jeg gått ned til den vekta i dag så hadde folk trodd jeg var syk og blitt veldig bekymret. 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. mai #7473 Del Skrevet 8. mai (endret) skruf skrev (4 timer siden): Hvis hun liker rugsprø; hvorfor spise andre knekkebrød hun ikke liker? Rugsprø med en halv boks makrell i tomat på, i tillegg til avokado ved siden av er mettende og har høyere innhold av proteiner og det sunne fettet; holder deg mett mye lengre enn Wasa med skinke og ost Gresk yoghurt er ikke en slankeyoghurt. Faktisk inneholder den 8g fett, men også mye proteiner, kontra Skyr som inneholder 0,2g fett og Tine sine vanlige yoghurter med 3% fett. Gresk yoghurt synes jeg er bedre konsistens på da den er tykkere enn vanlig yoghurt. Kristin spiser heller ikke bare yoghurten, men blander oppi nøtter, bær, frukt og akaisehonning. Det er rågodt, sumt for kroppen og gir et jevnt blodsukker kontra raske karbohydrater som gjør deg sulten igjen etter en time Kristin har i mange år vært opptatt av rene råvarer, spiser ikke kjøtt, og å tilføre kroppen sunn mat. Er ikke akkurat mye light-produkter eller ultraprosessert mat der i heimen, og der var det ikke da hun var sammen med Dennis heller. Der er ikke et nytt kosthold hun har innført akkurat. Flere burde tenkt mere på rene råvarer, sunt fett og at kroppen og hjernen behøver både fett, karbohydrater og proteiner Kristin er slank, ikke tynn. Men når befolkningen stadig blir tyngre og tyngre så har plutselig normalt slanke folk blitt betegnet som tynne. Dattteren vår er 175 og 53 kg; spiser sunt og godt, god apetitt men det er lite junk og UP-mat i hverdagen ( joda, vi også kan bestille en pizza eller stikke en tur på Burger King, snop på lørdager, vanlig bursdagsmiddag og kaker i barnebursdager og legger meg ikke borti hva de spiser hos andre…..sånn for å komme i møte påstander om at jeg er rigid på mat bare pga jeg for det meste lager all middag ut av rene råvarer og baker selv) da jeg har hatt ernæring som fag i studiet og ønsket at døtrene våre skulle få de beste forutsetningene på hva de inntar av mat. Uansett; da hun var 17 så var hun innlagt pga et inngrep og kirurgen uttalte «så godt å se en normal slank ungdom» Befolkningen blir større og større, og her antydes det på det sterkeste at Kristin har spiseforstyrrelse pga hun har blitt slankere og pga hun har det samme, sunne kostholdet som hun alltid har hatt. Egg, avokado, nøtter, dadler, peanutsmør… det er ikke akkurat kalorifattig kost. Flere burde spist som Kristin så hadde antall livssykdommer og bmi- snittet i befolkningen gått ned også Om din datter var voksen, det er hun vel snart, så regnes hun som undervektig om man ser på bmi. Endret 8. mai av Klink 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 8. mai #7474 Del Skrevet 8. mai skruf skrev (4 timer siden): Hvis hun liker rugsprø; hvorfor spise andre knekkebrød hun ikke liker? Rugsprø med en halv boks makrell i tomat på, i tillegg til avokado ved siden av er mettende og har høyere innhold av proteiner og det sunne fettet; holder deg mett mye lengre enn Wasa med skinke og ost Gresk yoghurt er ikke en slankeyoghurt. Faktisk inneholder den 8g fett, men også mye proteiner, kontra Skyr som inneholder 0,2g fett og Tine sine vanlige yoghurter med 3% fett. Gresk yoghurt synes jeg er bedre konsistens på da den er tykkere enn vanlig yoghurt. Kristin spiser heller ikke bare yoghurten, men blander oppi nøtter, bær, frukt og akaisehonning. Det er rågodt, sumt for kroppen og gir et jevnt blodsukker kontra raske karbohydrater som gjør deg sulten igjen etter en time Kristin har i mange år vært opptatt av rene råvarer, spiser ikke kjøtt, og å tilføre kroppen sunn mat. Er ikke akkurat mye light-produkter eller ultraprosessert mat der i heimen, og der var det ikke da hun var sammen med Dennis heller. Der er ikke et nytt kosthold hun har innført akkurat. Flere burde tenkt mere på rene råvarer, sunt fett og at kroppen og hjernen behøver både fett, karbohydrater og proteiner Kristin er slank, ikke tynn. Men når befolkningen stadig blir tyngre og tyngre så har plutselig normalt slanke folk blitt betegnet som tynne. Dattteren vår er 175 og 53 kg; spiser sunt og godt, god apetitt men det er lite junk og UP-mat i hverdagen ( joda, vi også kan bestille en pizza eller stikke en tur på Burger King, snop på lørdager, vanlig bursdagsmiddag og kaker i barnebursdager og legger meg ikke borti hva de spiser hos andre…..sånn for å komme i møte påstander om at jeg er rigid på mat bare pga jeg for det meste lager all middag ut av rene råvarer og baker selv) da jeg har hatt ernæring som fag i studiet og ønsket at døtrene våre skulle få de beste forutsetningene på hva de inntar av mat. Uansett; da hun var 17 så var hun innlagt pga et inngrep og kirurgen uttalte «så godt å se en normal slank ungdom» Befolkningen blir større og større, og her antydes det på det sterkeste at Kristin har spiseforstyrrelse pga hun har blitt slankere og pga hun har det samme, sunne kostholdet som hun alltid har hatt. Egg, avokado, nøtter, dadler, peanutsmør… det er ikke akkurat kalorifattig kost. Flere burde spist som Kristin så hadde antall livssykdommer og bmi- snittet i befolkningen gått ned også Kristin spiser kjøtt altså, iallfall fisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. mai #7475 Del Skrevet 8. mai M.H85 skrev (8 timer siden): Fordi RUG brød knekkebrød er det sunneste,og selv om det smaker bra finnes det 100 andre bedre mer usunne med mer salt i osv. Hvorfor spiser hun KUN dette da? Hvorfor veksler hun ikke? Hvorfor spiser hun kun det samme til frokost hver dag. Rug knekkebrød, egg og makrell er oppskrift på slanke mat så jeg er 99% sikker på hun bevist holder vekten nede. Det samme med gresk yoghurt. "Slanke " yoghurten det, den er sunnere enn alle de andre. Hvorfor spiser hun kun den? Det er ingen som sier hun har en alvorlig SF btw,men at hun er bevist på å holde seg SYL slank absolutt. Hun er nå også enda tynnere enn noen gang. Det har nok noe med å føle seg fin nok for ny type. Blitt vestkant dame🙈 Passer henne ikke. Hun er jo en brautende bergenser...men sikkert viktig holde seg tynn og fin for Bærums kjæresten tenker jeg . 🤷Mange legger på seg noen kjæreste kg...hos hun motsatt. Hva mener du med sunn? Hvorfor kan en ikke spise sunt uten å ha spiseforstyrrelser eller slanke seg? Så bra at hun liker å spise de knekkebrødene og yoghurten som er sunn. Skal hun velge usunne typer? Det du skriver makes no sense. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 8. mai #7476 Del Skrevet 8. mai (endret) skruf skrev (4 timer siden): Hvis hun liker rugsprø; hvorfor spise andre knekkebrød hun ikke liker? Rugsprø med en halv boks makrell i tomat på, i tillegg til avokado ved siden av er mettende og har høyere innhold av proteiner og det sunne fettet; holder deg mett mye lengre enn Wasa med skinke og ost Gresk yoghurt er ikke en slankeyoghurt. Faktisk inneholder den 8g fett, men også mye proteiner, kontra Skyr som inneholder 0,2g fett og Tine sine vanlige yoghurter med 3% fett. Gresk yoghurt synes jeg er bedre konsistens på da den er tykkere enn vanlig yoghurt. Kristin spiser heller ikke bare yoghurten, men blander oppi nøtter, bær, frukt og akaisehonning. Det er rågodt, sumt for kroppen og gir et jevnt blodsukker kontra raske karbohydrater som gjør deg sulten igjen etter en time Kristin har i mange år vært opptatt av rene råvarer, spiser ikke kjøtt, og å tilføre kroppen sunn mat. Er ikke akkurat mye light-produkter eller ultraprosessert mat der i heimen, og der var det ikke da hun var sammen med Dennis heller. Der er ikke et nytt kosthold hun har innført akkurat. Flere burde tenkt mere på rene råvarer, sunt fett og at kroppen og hjernen behøver både fett, karbohydrater og proteiner Kristin er slank, ikke tynn. Men når befolkningen stadig blir tyngre og tyngre så har plutselig normalt slanke folk blitt betegnet som tynne. Dattteren vår er 175 og 53 kg; spiser sunt og godt, god apetitt men det er lite junk og UP-mat i hverdagen ( joda, vi også kan bestille en pizza eller stikke en tur på Burger King, snop på lørdager, vanlig bursdagsmiddag og kaker i barnebursdager og legger meg ikke borti hva de spiser hos andre…..sånn for å komme i møte påstander om at jeg er rigid på mat bare pga jeg for det meste lager all middag ut av rene råvarer og baker selv) da jeg har hatt ernæring som fag i studiet og ønsket at døtrene våre skulle få de beste forutsetningene på hva de inntar av mat. Uansett; da hun var 17 så var hun innlagt pga et inngrep og kirurgen uttalte «så godt å se en normal slank ungdom» Befolkningen blir større og større, og her antydes det på det sterkeste at Kristin har spiseforstyrrelse pga hun har blitt slankere og pga hun har det samme, sunne kostholdet som hun alltid har hatt. Egg, avokado, nøtter, dadler, peanutsmør… det er ikke akkurat kalorifattig kost. Flere burde spist som Kristin så hadde antall livssykdommer og bmi- snittet i befolkningen gått ned også Jeg er 1.71 høy, og når jeg veide 53 kg så var jeg et beinrangel og mange rundt meg var bekymret (veide meg daglig så var gjennom hele vektskalaen på 50-tallet og nedover 40-tallet). Men så var jeg spiseforstyrret. Det er ikke din datter etter hva du skriver, men likefullt sier BMI at hun er undervektig. Synes forøvrig det er svært spesielt og grenseoverskridende av en kirurg å kommentere kroppen til en 17-åring og attpåtil en undervektig 17-åring. Men du skriver at KG var opptatt av å spise sunt før bruddet med Dennis, hvorfor påstår KG da at hun spiste pizza nesten daglig og hadde behov for å legge om livsstilen og begrunner da det med vektnedgangen? Hun har da alltid vært slank! Endret 8. mai av K_mb 6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 8. mai #7477 Del Skrevet 8. mai skruf skrev (4 timer siden): Hvis hun liker rugsprø; hvorfor spise andre knekkebrød hun ikke liker? Rugsprø med en halv boks makrell i tomat på, i tillegg til avokado ved siden av er mettende og har høyere innhold av proteiner og det sunne fettet; holder deg mett mye lengre enn Wasa med skinke og ost Gresk yoghurt er ikke en slankeyoghurt. Faktisk inneholder den 8g fett, men også mye proteiner, kontra Skyr som inneholder 0,2g fett og Tine sine vanlige yoghurter med 3% fett. Gresk yoghurt synes jeg er bedre konsistens på da den er tykkere enn vanlig yoghurt. Kristin spiser heller ikke bare yoghurten, men blander oppi nøtter, bær, frukt og akaisehonning. Det er rågodt, sumt for kroppen og gir et jevnt blodsukker kontra raske karbohydrater som gjør deg sulten igjen etter en time Kristin har i mange år vært opptatt av rene råvarer, spiser ikke kjøtt, og å tilføre kroppen sunn mat. Er ikke akkurat mye light-produkter eller ultraprosessert mat der i heimen, og der var det ikke da hun var sammen med Dennis heller. Der er ikke et nytt kosthold hun har innført akkurat. Flere burde tenkt mere på rene råvarer, sunt fett og at kroppen og hjernen behøver både fett, karbohydrater og proteiner Kristin er slank, ikke tynn. Men når befolkningen stadig blir tyngre og tyngre så har plutselig normalt slanke folk blitt betegnet som tynne. Dattteren vår er 175 og 53 kg; spiser sunt og godt, god apetitt men det er lite junk og UP-mat i hverdagen ( joda, vi også kan bestille en pizza eller stikke en tur på Burger King, snop på lørdager, vanlig bursdagsmiddag og kaker i barnebursdager og legger meg ikke borti hva de spiser hos andre…..sånn for å komme i møte påstander om at jeg er rigid på mat bare pga jeg for det meste lager all middag ut av rene råvarer og baker selv) da jeg har hatt ernæring som fag i studiet og ønsket at døtrene våre skulle få de beste forutsetningene på hva de inntar av mat. Uansett; da hun var 17 så var hun innlagt pga et inngrep og kirurgen uttalte «så godt å se en normal slank ungdom» Befolkningen blir større og større, og her antydes det på det sterkeste at Kristin har spiseforstyrrelse pga hun har blitt slankere og pga hun har det samme, sunne kostholdet som hun alltid har hatt. Egg, avokado, nøtter, dadler, peanutsmør… det er ikke akkurat kalorifattig kost. Flere burde spist som Kristin så hadde antall livssykdommer og bmi- snittet i befolkningen gått ned også Skremmende å høre at en kirurg sier «så godt å se en normal slank ungdom» som har en BMI på 17.3. Dette regnes faktisk som en anorektisk vekt. Sier absolutt ikke at din datter har anoreksi, men jeg er svært glad jeg ikke har hatt en lignende lege/kirurg som din datter med slike uansvarlige holdninger. 17 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. mai #7478 Del Skrevet 8. mai Callista skrev (15 minutter siden): Skremmende å høre at en kirurg sier «så godt å se en normal slank ungdom» som har en BMI på 17.3. Dette regnes faktisk som en anorektisk vekt. Sier absolutt ikke at din datter har anoreksi, men jeg er svært glad jeg ikke har hatt en lignende lege/kirurg som din datter med slike uansvarlige holdninger. Hun har ikke anoreksi, ei heller min eldste datter, men hun er lang og slank sånn som faren hennes og jeg er. Grunnen til at kirurgen sa det han sa var nettopp pga jeg kommenterte at under 18 et undervekt, men fikk til svar der jeg siterte tidligere innlegg og at litt over 17 er tett oppunder normal BMI. Han ser mange unge og voksne hver dag og ifg han så er det en større prosentandel med normal BMI i øvre del og overvekt, og at før i tiden så var menneskene mye slankere enn nå (dette var en mann fra Nederland typ 60 år, så han har sett hvordan befolkningen gradvis har blitt større og større har blitt normalen’ De eneste gangene jeg har vært over 60kg var under svangerskap, er 172 høy, og ingen har sett på meg som anorektisk i allefall. Finner ikke et light-produkt i kjøleskapet her, ikke har jeg angst for karbohydrater eller sunne fettprodukter heller. At Kristin skal ha spist pizza hver dag tror jeg lite på, da i såfall for å overdrive for å vise til at hun har et renere kosthold nå. For mange av oss så skjer det ei endring når vi blir mødre og babyen går over fra å amme/få flaske til fast føde; vi setter oss inn i ernæring og ønsker at barna skal vokse opp og få i seg best mulig mat og ikke hel og halvfabrikat. Hvis Kristin liker rugsprø; hvorfor ikke spise det? Det er grovt, inneholder mye fiber og metter lenge. Særlig med en halv boks makrell i tomat og avokado og frukt ved siden av. Likedan «hun spiser bare gresk yoghurt for den er sunnest» For det første så er ikke gresk yoghurt det man velger hvis man er på slanker’n: da velger man en light-utgave uten fett i. Hun spiser heller ikke bare yoghurten men hiver oppi skåla sammen med yoghurten masse nøtter, frukt og bær. Noen som vet hvor næringstett nøtter er sammen med en yoghurt på over 8% fett? Og hvor mettende det er? Mye verre å se de som fyller ei lita skål med 3ss cottage cheese og 4 blåbær og det er hele frokosten Et sunt kosthold er ikke det samme som et slankekosthold. Man kan fint legge på seg av å utelukkende spise sunne matvarer. Makrell feks er en fisk med høyt fettinnhold. Skal man slanke seg så bør man gå for torsk. I tillegg har hun et aktivt hverdagsliv, hun sitter ikke pal i sofaen. I tillegg en unge å aktivisere når ungen ikke er i bhg eller til far Kristin er slank, hun er ikke anorektisk tynn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. mai #7479 Del Skrevet 8. mai Tough cookie skrev (1 time siden): Kristin spiser kjøtt altså, iallfall fisk. Kristin spiser ikke kjøtt fra dyreriket, det har hun ikke gjort på mange, mange år. Men ja; fisk og skalldyr spiser hun, Det er dog ikke det samme som ku, okse, kalv, sau, lam, kylling, høne, rype, elg, hjort osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 8. mai #7480 Del Skrevet 8. mai skruf skrev (6 timer siden): Hvis hun liker rugsprø; hvorfor spise andre knekkebrød hun ikke liker? Rugsprø med en halv boks makrell i tomat på, i tillegg til avokado ved siden av er mettende og har høyere innhold av proteiner og det sunne fettet; holder deg mett mye lengre enn Wasa med skinke og ost Gresk yoghurt er ikke en slankeyoghurt. Faktisk inneholder den 8g fett, men også mye proteiner, kontra Skyr som inneholder 0,2g fett og Tine sine vanlige yoghurter med 3% fett. Gresk yoghurt synes jeg er bedre konsistens på da den er tykkere enn vanlig yoghurt. Kristin spiser heller ikke bare yoghurten, men blander oppi nøtter, bær, frukt og akaisehonning. Det er rågodt, sumt for kroppen og gir et jevnt blodsukker kontra raske karbohydrater som gjør deg sulten igjen etter en time Kristin har i mange år vært opptatt av rene råvarer, spiser ikke kjøtt, og å tilføre kroppen sunn mat. Er ikke akkurat mye light-produkter eller ultraprosessert mat der i heimen, og der var det ikke da hun var sammen med Dennis heller. Der er ikke et nytt kosthold hun har innført akkurat. Flere burde tenkt mere på rene råvarer, sunt fett og at kroppen og hjernen behøver både fett, karbohydrater og proteiner Kristin er slank, ikke tynn. Men når befolkningen stadig blir tyngre og tyngre så har plutselig normalt slanke folk blitt betegnet som tynne. Dattteren vår er 175 og 53 kg; spiser sunt og godt, god apetitt men det er lite junk og UP-mat i hverdagen ( joda, vi også kan bestille en pizza eller stikke en tur på Burger King, snop på lørdager, vanlig bursdagsmiddag og kaker i barnebursdager og legger meg ikke borti hva de spiser hos andre…..sånn for å komme i møte påstander om at jeg er rigid på mat bare pga jeg for det meste lager all middag ut av rene råvarer og baker selv) da jeg har hatt ernæring som fag i studiet og ønsket at døtrene våre skulle få de beste forutsetningene på hva de inntar av mat. Uansett; da hun var 17 så var hun innlagt pga et inngrep og kirurgen uttalte «så godt å se en normal slank ungdom» Befolkningen blir større og større, og her antydes det på det sterkeste at Kristin har spiseforstyrrelse pga hun har blitt slankere og pga hun har det samme, sunne kostholdet som hun alltid har hatt. Egg, avokado, nøtter, dadler, peanutsmør… det er ikke akkurat kalorifattig kost. Flere burde spist som Kristin så hadde antall livssykdommer og bmi- snittet i befolkningen gått ned også Hun dattra høres mer ut som hun er syk med den vekta. Kanskje hun burde få litt usunn mat? 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå