Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Wald86 skrev (1 time siden):

Det er typisk "gaslighting" å snu situasjonen.  Vanskelig å si med to så oppmerksomhetssøkende individer. Men å spøke med fysisk vold, og en så alvorlig aggresjon hvis det ikke er ryddet på en spesiell måte i felles hjem er ikke bra. Det er kontrollerende oppførsel som går under både psykisk og fysisk vold. Og nå er det barn inne i bildet. Dette er noe som kan slå tilbake hvis det blir en omsorgstvist. Barnet er tapende part uansett. Men det må være grenser for hvordan foreldrene skal bete seg. Her bør fagpersoner komme på banen. Og annonsører gjøres oppmerksomme på hva slags content de er med på. 

Den parterapeuten visste i hvertfall hva han snakket om da han sa han ikke trodde de kom til å være sammen om 15 år. Og det var nok ikke basert utelukkende på det lille de sa i dette klippet, men helheten. Her har du en tafatt og umoden guttunge, aldersforskjellen er veldig tydelig. En kontrollerende dame med aggresjonsproblemer. To stk oppmerksomhettsyke og «jeg har rett» mennesker. Det må jo bli en røre. Og dessverre et barn oppi det hele…

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (1 time siden):

Kjenner veldig lite til Poppe. Men for meg er det ikke fremtredende at han er en bedreviter, slik Gjelsvik fremstår. Men jeg har sett lite av han. Det er trist at de angriper hverandre verbalt offentlig. Og benytter dette som del av content. Jeg føler med nær familie, kjæreste som ikke ønsker eksponering  og barna som er involvert. Nå blir de alle satt i vanskelig situasjon og potensielt utsatt for masse tilbakemeldinger fra fremmede. 

Møtt han flere ganger "før i tiden" ute. Han er nok ikke kontrollerende iallefall, det er det Kristin som er,hun har alltid ropt høyt rundt seg også. Dennis? Tja vil si er bare litt umoden festgutt.. Kristin ble jo sammen med han da han var veldig ung,hun er vel 6år eldre! Prøvde vel å forme han...så ble det nok mye irritasjon da han har evig ungkars nykter og hun er bossy. Kan jeg tenke meg.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (2 minutter siden):

Det er det inntrykket jeg har. En litt sånn "happy go lucky" fyr. Som flyttet inn til litt eldre dame i Oslo, ganske kort tid etter de møttes. Faren til Poppe var vel en av de første reality-deltagerne også, mener han var med i første sesong Robinson. 

Det stemmer 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (På 7.4.2024 den 15.07):

Kom over denne, hadde det vært tvert om at en mann hadde sagt og gjort det KG gjorde, da hadde det blitt oppstandelse. Hun har nok heller ikke vært lett å leve med. 

https://www.tv2.no/video/underholdning/bloggerne/paradise-hotel-paret-kristin-og-dennis-i-parterapi/915876/

Utrolig at han ikke rømte før. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wald86 skrev (20 timer siden):

Det er det inntrykket jeg har. En litt sånn "happy go lucky" fyr. Som flyttet inn til litt eldre dame i Oslo, ganske kort tid etter de møttes. Faren til Poppe var vel en av de første reality-deltagerne også, mener han var med i første sesong Robinson. 

Eldre dame?

6 års aldersforskjell er ingenting når man er voksen 

Merkelig nok så reageres det ikke når en voksen mann blir sammen med ei 6 år yngre kvinne 

Andre veien derimot….da reageres det.

Selv moren til Dennis tok Kristin sin side og var opprørt over sønnens handlinger. Det var ikke snakk om 1 tilfelle av utroskap da han flyttet til Stavanger for å starte opp en pub, men flere tilfeller. Og det som gjorde det ekstra vondt for Kristin var at «alle» visste at han lå rundt, men ingen sa noe til henne.

Og man setter seriøst ikke barnet sitt i første rekke når man heller bråbestemmer seg for å dra til Riga i påsken med nykjæresten i stedet for å ha samvær. Godt at barnet har farmor og farfar som stiller opp, men moren til Dennis ble selv overrasket at han droppet samvær.

Den som blir skadelidende er barnet som er hos besteforeldre og venter på at pappa skal komme, men så kommer ikke pappa likevel. Barnet her er også så gammelt at det vil stille spørsmål hvorfor pappa ikke kommer. Og den følelsen av å bli valgt bort pga pappa heller reiser på ferie enn å være sammen med barnet blir vondere jo eldre barnet blir. Selv om besteforeldrene er superflinke med barnet så kan de likevel ikke erstatte tid sammen med pappaen. 

• Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk blir så irritert her fordi barnet var  hos besteforeldrene i påsken, de hadde ikke sett han siden før jul? 

Endret av Sauehode
.
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Eldre dame?

Merkelig nok så reageres det ikke når en voksen mann blir sammen med ei 6 år yngre kvinne 

Selv moren til Dennis tok Kristin sin side og var opprørt over sønnens handlinger. Det var ikke snakk om 1 tilfelle av utroskap da han flyttet til Stavanger for å starte opp en pub, men flere tilfeller. Og det som gjorde det ekstra vondt for Kristin var at «alle» visste at han lå rundt, men ingen sa noe til henne.

Og man setter seriøst ikke barnet sitt i første rekke når man heller bråbestemmer seg for å dra til Riga i påsken med nykjæresten i stedet for å ha samvær. Godt at barnet har farmor og farfar som stiller opp, men moren til Dennis ble selv overrasket at han droppet samvær.

Den som blir skadelidende er barnet som er hos besteforeldre og venter på at pappa skal komme, men så kommer ikke pappa likevel. Barnet her er også så gammelt at det vil stille spørsmål hvorfor pappa ikke kommer. Og den følelsen av å bli valgt bort pga pappa heller reiser på ferie enn å være sammen med barnet blir vondere jo eldre barnet blir. Selv om besteforeldrene er superflinke med barnet så kan de likevel ikke erstatte tid sammen med pappaen. 

👏

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser kanskje til Sverige og ser hvor mye bråk det er med Joakim Lundell og hans bror. Flere youtubere som tjener fett på den krangelen 😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (5 timer siden):

Konflikter og drama skaper masse engasjement. Bare se på reality. Sex, sårbarhet, sykdommer, konflikter, kjærlighetsdrama. Men dette er ekte liv. Ekte barn. Ekte mennesker. Ikke et show. Vi har fått noen tilbakemeldinger fra barn av denne type kjendiser, og det er ikke hyggelig det som kommer frem. Det har også vært endel unge fremme som forteller om hvordan det har vært å ha foreldre som har dokumentert deres liv på sosiale kanaler. Det er heller ikke hyggelig lesning. Det er alarmerende. På toppen av den store psykiske påkjenningen, kommer også det sikkerhetsmessige. Kriminelle som har langsiktige planer, som stjeler identitet, som skader og som trakasserer. 

Ja, det er ekte barn i dette dramet også. Med anmeldelser og dødstrussler.  Og vold fra kjæreste mot en samboers barn.

Endret av Margit777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (7 timer siden):

Eldre dame?

Kristin skal ut å reise igjen, og faren Dennis har barnet annenhver langhelg FAST! A mor har da barnefri her,og far tar nå litt ansvar. Voldsomt til medlidenhet for Kristin. Utroskap er low,men å leve med en kjefte smelle og bedreviter er sikkert jævlig slitsomt det og😉 

Dennis var 19-20 da han ble sammen med henne, vil påstå man da er ungdom litt enda😅 

Jeg hadde virkelig følt meg eldre om jeg som 25 åring ble sammen med en 19åring! Så ikke enig der😅

Endret av M.H85
  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (9 timer siden):

Eldre dame?

Var ikke turen i påsken planlagt? Hæææ

Nå ble jeg overrasket at den nye dama godtar at han dropper planlagt feriesamvær

Jeg hadde aldri godtatt dette fra min samboer! Jeg hadde aldri blitt med han og jeg hadde krevd at det skulle foregått i stillhet - total snapforbud om han hadde dratt

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skruf skrev (10 timer siden):

Eldre dame?

En 21 åring er knaptnok voksen. Stor forskjell på en 21 åring og en 27 åring!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute å tigger etter hagespons nå? En sponsa frisørtime hadde sikkert også vært greit. 

Helt latterlig flaut «yrke» blitt dette influencer greiene Kristin 🙄

• Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (16 timer siden):

Kristin skal ut å reise igjen, og faren Dennis har barnet annenhver langhelg FAST! A mor har da barnefri her,og far tar nå litt ansvar. Voldsomt til medlidenhet for Kristin. Utroskap er low,men å leve med en kjefte smelle og bedreviter er sikkert jævlig slitsomt det og😉 

Dennis var 19-20 da han ble sammen med henne, vil påstå man da er ungdom litt enda😅 

Jeg hadde virkelig følt meg eldre om jeg som 25 åring ble sammen med en 19åring! Så ikke enig der😅

Et kjapt googlesøk sier at det er 5 år i mellom de (86 og 91).

5 år er en helt vanlig aldersforskjell, og det er ingen som roper høyt om aldersforskjell hvis dama er 21 og mannen 26. De var unge mennesker i 20-årene begge to.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...