Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hedy Lamarr skrev (2 timer siden):

Men nå var jo planen at både Kristin, Dennis og barnet skulle flytte til Stavanger, så det er jo Kristin som bryter avtalen, ikke Dennis. Det er hun som nå ombestemmer seg og velger å bo nær moren sin, og med det velger bort at barnet skal bo nær faren.

Det er dem som sitter med årsaken til bruddet.  Hvem vet kanskje de finner tilbake til hverandre en dag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva som har skjedd og hvem som har gjort hva så er det helt rase tullete å bosette seg på en helt annen kant av landet enn der andre part er. Det går kun utover barnet og det fremstår utelukkende som om man vil straffe motparten. Finnes ikke noe voksent over en slik beslutning. Har man barn skal de settes først, alltid. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
Tripptrapp1 skrev (52 minutter siden):

Jeg skal fortelle deg en tydeligvis godt bevart hemmelighet! Det er at når man driver sin egen bedrift, så må man regne med å jobbe sabla mye selv, spesielt i oppstartsfasen. Og ja, sannsynligvis går det ut over andre ting i livet i en periode. I denne spesifikke situasjonen så var det vel heller ingen av de to som så for seg et samlivsbrudd akkurat nå, de hadde faktisk planlagt å flytte til Stavanger begge to, og var godt i gang med å planlegge drømmehuset. D skulle åpne bar, og K kunne gjerne tatt seg mer av barnet i en periode, slik som jeg har inntrykk av at D har gjort tidligere når K har bygget sitt brand. Men så skjedde Livet.

Men når det er sagt, hvorfor er det negativt at barnet ferierer med besteforeldre? Jeg elsket i alle fall å være med mine besteforeldre da jeg var mindre, og i voksen alder er jeg veldig takknemlig for at jeg fikk ha så mye kvalitetstid sammen med dem. Det var stort stas å være med de på hytta eller på tur, mye kjekkere enn å være med foreldrene mine.

Ikke kan man vinne på kvinneguiden heller, for de som har barn som ikke får lov til å tilbringe «nok» tid (hva som er nok, defineres av forumets brukere) med besteforeldre, søskenbarn, tanter og onkler enten pga avstand eller familierelasjoner kritiseres for å være dårlige foreldre pga dét.

Jeg forstår ikke all kritikken som hagler mot hvordan Kristin og Dennis (og mange andre) løser familielivet sitt her på KG. For en måned siden så er det K som får kritikk for at hun fester, farter rundt (les: jobber) og ikke bruker nok tid med familien sin, og dessuten er hun blitt tynnere - skrekk og gru. Nå er K inne i varmen igjen her på forumet, og den samme lite konstruktive negativiteten er rettet mot Dennis som nå er den ikke bruker nok tid med ungen sin, har forlatt familien sin og er «ego» fordi han forsøker å skape sin egen arbeidsplass.

Vi vet fint lite om hvordan de organiserer familielivet sitt utenom det de selv velger å dele i some. Hvorfor gidder enkelte her inne å sitte å kritisere, spekulere og fremstille situasjonen som om de vet noe som helst? Det er slikt små mennesker gjør, altså.

Preach, sister😁 Er enig med deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (2 timer siden):

Dette er ikke ditt bord. 

Jeg refererer til det som er kommet fram i deres egne sosiale medier. Hva er det jeg skriver som «ikke er mitt bord»?

solietta skrev (54 minutter siden):

Det er dem som sitter med årsaken til bruddet.  Hvem vet kanskje de finner tilbake til hverandre en dag. 

Jeg har ikke spekulert i eller sagt noe om årsaker. Hvorfor skriver du det til min kommentar?

___ 

Vi vet at planen var å bo i Stavanger, det har Kristin selv presentert på instagram, vi vet til og med at barnet har plass i barnehage der. Det er altså ikke Dennis som har ‘stukket av’ fra barnet sitt.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitulina skrev (8 minutter siden):

Uansett hva som har skjedd og hvem som har gjort hva så er det helt rase tullete å bosette seg på en helt annen kant av landet enn der andre part er. Det går kun utover barnet og det fremstår utelukkende som om man vil straffe motparten. Finnes ikke noe voksent over en slik beslutning. Har man barn skal de settes først, alltid. 

Tullete av hvem? Begge to skulle i utgangspunktet flytte til Stavanger, men så var det en av partene som ombestemte seg siden omstendighetene endret seg.

Har stor tro på at moderne og ressurssterke folk som disse to klarer å løse dette på en helt kurrant måte. Kristin har en fleksibel arbeidsplass, hun kan i stor grad jobbe fra hvor som helst, og det vil sikkert Dennis i større grad også ha når han får stabla den der baren på beina.

Ikke er det noen her som vet hvordan de har tenkt å fordele omsorgen heller. Det eneste vi på forumet vet er å bekymre oss for og presentere meninger og løsninger om problemstillinger vi ikke vet det fulle bildet av.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Jeg skal fortelle deg en tydeligvis godt bevart hemmelighet! Det er at når man driver sin egen bedrift, så må man regne med å jobbe sabla mye selv, spesielt i oppstartsfasen. Og ja, sannsynligvis går det ut over andre ting i livet i en periode. I denne spesifikke situasjonen så var det vel heller ingen av de to som så for seg et samlivsbrudd akkurat nå, de hadde faktisk planlagt å flytte til Stavanger begge to, og var godt i gang med å planlegge drømmehuset. D skulle åpne bar, og K kunne gjerne tatt seg mer av barnet i en periode, slik som jeg har inntrykk av at D har gjort tidligere når K har bygget sitt brand. Men så skjedde Livet.

Men når det er sagt, hvorfor er det negativt at barnet ferierer med besteforeldre? Jeg elsket i alle fall å være med mine besteforeldre da jeg var mindre, og i voksen alder er jeg veldig takknemlig for at jeg fikk ha så mye kvalitetstid sammen med dem. Det var stort stas å være med de på hytta eller på tur, mye kjekkere enn å være med foreldrene mine.

Ikke kan man vinne på kvinneguiden heller, for de som har barn som ikke får lov til å tilbringe «nok» tid (hva som er nok, defineres av forumets brukere) med besteforeldre, søskenbarn, tanter og onkler enten pga avstand eller familierelasjoner kritiseres for å være dårlige foreldre pga dét.

Jeg forstår ikke all kritikken som hagler mot hvordan Kristin og Dennis (og mange andre) løser familielivet sitt her på KG. For en måned siden så er det K som får kritikk for at hun fester, farter rundt (les: jobber) og ikke bruker nok tid med familien sin, og dessuten er hun blitt tynnere - skrekk og gru. Nå er K inne i varmen igjen her på forumet, og den samme lite konstruktive negativiteten er rettet mot Dennis som nå er den ikke bruker nok tid med ungen sin, har forlatt familien sin og er «ego» fordi han forsøker å skape sin egen arbeidsplass.

Vi vet fint lite om hvordan de organiserer familielivet sitt utenom det de selv velger å dele i some. Hvorfor gidder enkelte her inne å sitte å kritisere, spekulere og fremstille situasjonen som om de vet noe som helst? Det er slikt små mennesker gjør, altså.

Dette innlegget! 🙌🙌

Jeg er SÅ enig med deg. Alt du skriver!

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (På 24.7.2022 den 7.21):

Det ser absolutt ikke slikt ut på instagram.  

Instagram er kjent for at mennesker legger ut triste og kjedelige bilder? 🙄🥴🤔 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedy Lamarr skrev (3 timer siden):

Jeg refererer til det som er kommet fram i deres egne sosiale medier. Hva er det jeg skriver som «ikke er mitt bord»?

Jeg har ikke spekulert i eller sagt noe om årsaker. Hvorfor skriver du det til min kommentar?

___ 

Vi vet at planen var å bo i Stavanger, det har Kristin selv presentert på instagram, vi vet til og med at barnet har plass i barnehage der. Det er altså ikke Dennis som har ‘stukket av’ fra barnet sitt.

Nå vet vi ingenting om hvordan beslutningen om å flytte til Stavanger ble tatt. For alt vi vet sa D i sin tid "Jeg flytter til Stavanger for å åpne bar, så får du flytte etter om det er viktig for deg at barnet vårt har sin far i det daglige"
Så kan K ha følt seg pressa til å flytte uten egentlig å ville det.

Vi vet ingenting, sånn egentlig.

(nei, jeg spekulerer ikke i at det er dette som har skjedd, jeg bare poengterer at vi ikke kan vite)

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C8H10N4O2 skrev (2 timer siden):

Nå vet vi ingenting om hvordan beslutningen om å flytte til Stavanger ble tatt. For alt vi vet sa D i sin tid "Jeg flytter til Stavanger for å åpne bar, så får du flytte etter om det er viktig for deg at barnet vårt har sin far i det daglige"
Så kan K ha følt seg pressa til å flytte uten egentlig å ville det.

Vi vet ingenting, sånn egentlig.

(nei, jeg spekulerer ikke i at det er dette som har skjedd, jeg bare poengterer at vi ikke kan vite)

Jeg tar utgangspunkt i det hun har sagt offentlig, og det var at hun gledet seg til å flytte til Stavanger. Alt annet blir spekulasjoner. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedy Lamarr skrev (3 timer siden):

Jeg tar utgangspunkt i det hun har sagt offentlig, og det var at hun gledet seg til å flytte til Stavanger. Alt annet blir spekulasjoner. 

Enig , er tydelig noe som har skjedd   

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har jo et helt annet behov for nettverk og moren sin som alenemor enn ellers, det skjønner dere vel, eller? 

• Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, ryktespredning, krenkelser, brukerangrep og svar til dette.

Vi minner om at diskusjon av samværsordninger defineres som persondebatt.

Måne, admin. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jolanda skrev (På 28.7.2022 den 22.26):

Man har jo et helt annet behov for nettverk og moren sin som alenemor enn ellers, det skjønner dere vel, eller? 

Moren kan hjelpe minimalt uansety fordi hun er syk. Og hun hadde hatt mer enn nok nettverk med både besteforeldre ooooog…. PAPPAEN TIL BARNET

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slike diskusjoner som foregår her nå, som gjør at jeg er glad jeg ikke er influenser. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lillehammeren skrev (1 minutt siden):

Merkelig at de syns den eksponeringen farmor driver med på SoMe er greit…

Men hun viser vel aldri ansiktet? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PerPusling
lillehammeren skrev (33 minutter siden):

Merkelig at de syns den eksponeringen farmor driver med på SoMe er greit…

Hun viser ikke ansiktet, men vi vet jo alle hva han gjør til nesten enhver tid. Den gutten hadde ikke vørt vanskelig å kjenne igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...