Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

solietta skrev (4 minutter siden):

Er så trist å se hvor tungt Kristin har det fortiden , i forhold til han som lever i Stavanger.  Stakkars Kristin.  

Jeg tror han og har det tungt. Han skrev jo et innlegg om at hvis noen spurte han hvordan han hadde det, så kom han til å svare: «bra», men at det ikke betydde at det var sant. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dottie skrev (9 timer siden):

Jeg tror han og har det tungt. Han skrev jo et innlegg om at hvis noen spurte han hvordan han hadde det, så kom han til å svare: «bra», men at det ikke betydde at det var sant. 

Det ser absolutt ikke slikt ut på instagram.  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (10 minutter siden):

Hvor skal Kristin bo? Blir hun i Drammen eller flytter hun til Oslo igjen? Bor ikke moren i Bærum?

Flytter nermer moren 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (På 22.7.2022 den 12.56):

Jeg vil gjerne vite hvilke av kategoriene mitt innlegg kom under siden det ble slettet? Jeg påpekte en sunn kropp uten fokus på rumpe, pupper og syltynn midje. Hva var krenkende, spekulativt eller ryktespredende med det?

Kanskje du kommenterte på en kommentar som ble moderert vekk. Da forsvinner innlegget ditt automatisk. Mitt gjorde det samme 🤷‍♀️

Ellers enig i at takhøyden for hva som er greit å skrive her inne varierer mye fra tråd til tråd.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg ikke bagatellisere et brudd, for det vet vi fleste av oss at er tøft. Tipper hun kommer til å klare seg helt fint. Er ikke alle som har masse gode folk rundt seg, god økonomi, råd og fritid til å reise masse og pleie seg selv, penger til livscoach osv. To sett besteforeldre som stiller masse opp har hun også. Og mulighet som nå til å ta noen netter på hotell.Og mulighet til å flytte hvor hun vil (mange blir låst til et sted fordi begge vil bo nært barnet). Det er nok et hakk verre for de som får ødelagt økonomi, full jobb, aldri fri, ingen tid eller penger til seg selv osv. Aldri greit med brudd, selvfølgelig.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PissiPus skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønte ikke helt det hun sa på story i dag om at barnefar kan si imot dersom mor flytter bort med barnet, så derfor er hun glad hun ikke hadde flyttet til Stavanger enda. Men blir det ikke samme greia med mannen da? Dennis som har flytta til Stavanger? Og er det ikke langt mellom Drammen og Bærum, som hun skal flytte til? Hvorfor er det en ok distanse å flytte, men ikke fra Stavanger til Bærum, som det hadde blitt om hun allerede hadde flyttet.

(Jeg er kanskje på bærtur, siden jeg bor nordover og ikke aner distansene mellom stedene som nevnes).

Drammen - Bærum er ca 30 minutter, litt avhengig av trafikk og hvor på de ulike stedene man bor, så det er helt overkommelig.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (På 23.7.2022 den 21.27):

Er så trist å se hvor tungt Kristin har det fortiden , i forhold til han som lever i Stavanger.  Stakkars Kristin.  

Vi takler ting forskjellig. Hadde jeg blitt singel nå så hadde jeg nok dratt på byen og druknet sorgene mine i meningsløs sex 🙊 når jeg har opplevd kriser kan min måte å takle situasjonen være med på å ødelegge mer for meg selv, og trykke meg selv ned enda lengre enn å bruke tiden fornuftig og ta gode valg for meg selv.

Når jeg har vært klar for å ta tak i ting så har jeg gjerne selv vært den som har gjort situasjonen enda verre for meg enn nødvendig. Andre har gjerne kun sett egoistiske og hensynsløse valg 

De kan tro at jeg ikke bryr meg og "lever" livet, men det er ingen andre som er styggere mot meg enn meg selv og det er en veldig upraktisk måte å takle ting på ved å måtte nå bunnen før jeg klarer å snu. 

I mens jeg velger å ta på meg en maske som skjuler at jeg råtner innvendig, så er det ingen som ser hvor dårlig jeg har det, utenom de som faktisk kjenner meg, som vet hvordan jeg velger å "rømme".

Så alt man ser er ikke fakta!

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avstanden er stor med tanke på barnet, men Jar og Lar bor også 50 mil unna hverandre. Likevel er de mye sammen. Feirer jul, weekender og sommerferier sammen + Jar hjalp hun med å pusse opp leiligheten. Når de er mye sammen kan de lett finne sammen igjen også.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Xstrella skrev (4 minutter siden):

Avstanden er stor med tanke på barnet, men Jar og Lar bor også 50 mil unna hverandre. Likevel er de mye sammen. Feirer jul, weekender og sommerferier sammen + Jar hjalp hun med å pusse opp leiligheten. Når de er mye sammen kan de lett finne sammen igjen også.

De finner vel en ordning begge to som er til beste for alle parter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (6 minutter siden):

Hvem er Jar og Lar?🙈

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plengionika skrev (2 timer siden):

Drammen - Bærum er ca 30 minutter, litt avhengig av trafikk og hvor på de ulike stedene man bor, så det er helt overkommelig.

Ja det er ikke lange veien. Men hun vil tydeligvis bo enda nærmere mor og bror.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Xstrella skrev (2 timer siden):

Ja , Kan jo være at Kristin og  Dennis finner tilbake til hverandre senere 😄👍🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (5 timer siden):

Nå skal jeg ikke bagatellisere et brudd, for det vet vi fleste av oss at er tøft. Tipper hun kommer til å klare seg helt fint. Er ikke alle som har masse gode folk rundt seg, god økonomi, råd og fritid til å reise masse og pleie seg selv, penger til livscoach osv. To sett besteforeldre som stiller masse opp har hun også. Og mulighet som nå til å ta noen netter på hotell.Og mulighet til å flytte hvor hun vil (mange blir låst til et sted fordi begge vil bo nært barnet). Det er nok et hakk verre for de som får ødelagt økonomi, full jobb, aldri fri, ingen tid eller penger til seg selv osv. Aldri greit med brudd, selvfølgelig.

"Nå skal ikke jeg bagatellisere et brudd, men:"

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntrykket er at Dennis har tilpasset seg Kristin i mange år. Nå gjør han noe han selv ønsker og det er jo fint for ham.   Håper de klarer en fin ordning med sønnen fremover.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedy Lamarr skrev (25 minutter siden):

Men nå var jo planen at både Kristin, Dennis og barnet skulle flytte til Stavanger, så det er jo Kristin som bryter avtalen, ikke Dennis. Det er hun som nå ombestemmer seg og velger å bo nær moren sin, og med det velger bort at barnet skal bo nær faren.

Dette er ikke ditt bord. 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...