Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vintermåne skrev (3 timer siden):

Hahaha - det er jo vittig; dagens kort «offermentalitet» og med gul stor skrift: «du kan ikke skylde på noen andre!!!!!» 

ehhh- hvor mange er det ikke som har fått skylda for hennes økonomiske katastrofer? 

- og - også veldig flott å snakke om at hun ikke hadde lyst på sex i sitt første langvarige forhold (som da alle som kjenner henne vet hvem er) og at hun lå med han av «plikt»  osv osv 

det er jo flott å dele med over 100.000 mennesker 👌🏼 godheten sjøl 👍🏼

Herregud så dårlig gjort. Hadde blitt veldig lei meg om en eks gikk ut offentlig og la ut om pliktsex med meg. 🫣😢

• Liker 27
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Svartfugl skrev (5 timer siden):

Herregud så dårlig gjort. Hadde blitt veldig lei meg om en eks gikk ut offentlig og la ut om pliktsex med meg. 🫣😢

Lei seg, og ikke minst forbanna. På den ene siden holder hun laaaange tirader om hvor viktig (!) det er å ha godt samarbeid med barnefar, og det er ikke måte på hvor takknemlig (!) hun er for at de klarer å samarbeide så godt rundt barnet, og på den andre siden kommer hun med spydige stikk. Jeg hadde blitt fly forbanna hadde min eks hengt ut privatlivet på den måten. Jeg forstår såpass at hun snakker om det på et generelt grunnlag, at alle forhold er forskjellig, og enkelte ganger matcher man ikke, men som offentlig person som har vært sammen med Dennis i over ti år (?) så er det helt tydelig hvem hun snakker om. Hvordan kan hun sitte der og snakke om godt samarbeid når hun samtidig kommer med stikk? hun må ta seg en bolle snart.

Endret av Gakkepus
  • Liker 31
  • Nyttig 2
Skrevet
Gakkepus skrev (31 minutter siden):

Lei seg, og ikke minst forbanna. På den ene siden holder hun laaaange tirader om hvor viktig (!) det er å ha godt samarbeid med barnefar, og det er ikke måte på hvor takknemlig (!) hun er for at de klarer å samarbeide så godt rundt barnet, og på den andre siden kommer hun med spydige stikk. Jeg hadde blitt fly forbanna hadde min eks hengt ut privatlivet på den måten. Jeg forstår såpass at hun snakker om det på et generelt grunnlag, at alle forhold er forskjellig, og enkelte ganger matcher man ikke, men som offentlig person som har vært sammen med Dennis i over ti år (?) så er det helt tydelig hvem hun snakker om. Hvordan kan hun sitte der og snakke om godt samarbeid når hun samtidig kommer med stikk? hun må ta seg en bolle snart.

Hva sa hun?

Skrevet (endret)
Gakkepus skrev (1 time siden):

For ordens skyld. Dennis er ikke hennes første langvarige forhold. Så det er ikke Dennis ho sikter til. 

Endret av nøtta
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
nøtta skrev (26 minutter siden):

For ordens skyld. Dennis er ikke hennes første langvarige forhold. Så det er ikke Dennis ho sikter til. 

Skulle akkurat til å skrive det samme - det er han hun var sammen med før hun blei «kjent» regner jeg med….

Skrevet
Vintermåne skrev (1 minutt siden):

Skulle akkurat til å skrive det samme - det er han hun var sammen med før hun blei «kjent» regner jeg med….

Om hun refererer til første langvarige er det en annen ja. Det var jo et giftig forhold med rus osv. Hun brøt vel med eksen og vennegjengen for å komme seg opp av gjørma... 

Skrevet
nøtta skrev (28 minutter siden):

Om hun refererer til første langvarige er det en annen ja. Det var jo et giftig forhold med rus osv. Hun brøt vel med eksen og vennegjengen for å komme seg opp av gjørma... 

åå? Har ikke fått med meg- hsr hørt st hun fortalte at hun var litt sånn «fasade pen» med perleøredobber osv  - eller noe i den duren…… når hun var sammen med han - hadde flott hus/ leilighet og greier…. Men det er leeeeenge siden jeg hørte hun snskke om det da 

Skrevet
Vintermåne skrev (16 minutter siden):

åå? Har ikke fått med meg- hsr hørt st hun fortalte at hun var litt sånn «fasade pen» med perleøredobber osv  - eller noe i den duren…… når hun var sammen med han - hadde flott hus/ leilighet og greier…. Men det er leeeeenge siden jeg hørte hun snskke om det da 

Mulig det var den før det jeg tenker på da. For hun var sammen med en en stund som var i dårlig gjeng. Der det var masse rus, hun var vel 14 når hun begynte, mener jeg å huske, var vel sammen til hun var 17-18, igjen, om jeg husker helt riktig ang alder. Da måtte hun bryte med kjæreste og venner, for ellers hadde hun vert død nå, har hun fortalt...

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer ikke se når hun håndterer mat. Syns hun tar så mye unødvendig på hver jævla bær, eple, muffins eller what ever. Mulig det er at jeg bare misliker henne så sterkt at blir kvalm av å skulle spist noe hun har vært i nærheten av😆

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
pålandjorda skrev (På 14.2.2025 den 23.16):

Men på snap i dag trakk K kort. Og snakket om offerrolle/-mentalitet…  Så dette er ikke hennes problem, men H. H må ta ansvar for sitt liv. Det affirmasjonskortet var nøye planlagt.

Greit å fraskrive seg “ansvar” for en lovnad som ble brutt. Tillitsbrudd.

Og hører K storyen til H fra tidligere i dag, eller i går, så forteller H om hvor liten hennes vennekrets er. 

Hva heter Hedda på snap? 

Skrevet (endret)

Tittet innom snap. Hun ser altså så hinsides latterlig ut der hun går å filmer seg selv gjennom hele dagen. Gående ute på gata, på t-banen, på butikken, i senga. Og den måten hun kaller følgere for beste gjengen, venner osv. Det bare stråler en jævlig falskhet av hele hennes vesen. 

Kan ikke fatte og begripe hvorfor noen frivillig følger med på det der hver eneste dag! 🤯

Endret av Nøytral-80
  • Liker 26
  • Nyttig 9
Skrevet
Stjertmeis skrev (På 6.2.2025 den 16.01):

Det tør jeg ikke 🙈

Sist gang jeg konfronterte en kjent influenser med brudd på lover (da var det faktisk lovbrudd), resulterte det i at influenseren engasjerte advokat, som så kontaktet min arbeidsgiver for å prøve å få det til å få konsekvenser for mitt arbeidsforhold (hvilket det naturligvis ikke gjorde, men det var jo ubehagelig).

Kan jo tipse anonymt? 

om Isabel Raads billig-smykker som ble pakket om og solgt som eget design var en nyhetssak, så er def dette også… 

• Liker 3
Skrevet
QweenSupreme2024 skrev (På 6.2.2025 den 9.46):

Altså, for meg fremstilles hele flytteprosessen som at hun er en slags redningskvinne som kommer inn og redder han fra et liv i et møkkete, urenslig og uorganisert hus. 
Hun dampvasker(!!!!) alt, til og med kjøleskapsskuffene. Hvor møkkete har denne mannen egentlig hatt det, før redningskvinnen Kristin kom?

Hadde jeg flyttet inn til typen i dag hadde jeg ikke startet med stort mer enn å begynne å bidra til den løpende organiseringen og husvasken som vi da deler på... Jeg hadde ikke behøvd å dampvaske hver eneste krik og krok, nettopp fordi han er en renslig voksen mann i utgangspunktet. 

Kaffekoppene hans er feil, måten han har oppbevart mat på i kjøleskapet er feil (hvem har ikke et åpnet tacoglass stående lengst baki der liksom? Alle utenom Kristin) - alt er feil. Og heldige heldige livets mann, som endelig har fått Kristin på plass i hus til å gjøre det "ordentlig".

Dampvasker hele huset og sitter deretter OPPÅ kjøkkenbenken med den svette thights ræva si - classy Kristin !! 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet
Gakkepus skrev (6 timer siden):

Enig . Noe av det mest nedrige man kan gjøre . Må være veldig ydmykende  for han. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
NiceOrNothing skrev (4 timer siden):

Enig . Noe av det mest nedrige man kan gjøre . Må være veldig ydmykende  for han. 

Nå er det vel skrevet her at det ikke gjelder barnefaren, men et tidligere forhold. Men: 1) så lenge flere tydeligvis tror (her i tråden) at det er feil person må det likevel være ubehagelig for ham og 2) det er selvsagt også ubehagelig for ham det egentlig gjelder (hvem det nå måtte være). 

• Liker 8
Skrevet
Nøytral-80 skrev (21 timer siden):

Dampvasker hele huset og sitter deretter OPPÅ kjøkkenbenken med den svette thights ræva si - classy Kristin !! 

Jeg er ikke fan av Kristin altså, men hva er galt med å sitte litt på kjøkkenbenken? Jeg kan finne på å gjøre det, vasker jo der hele tiden uansett 😅

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest pålandjorda
Skrevet
desperate skrev (5 minutter siden):

Neinei, hennes har nemlig FIRE nivåer!!!! 🙄

Selvsagt hakket bedre. Venter i spenning. Lover å kjøpe 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...