Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

1 time siden, Carina Maria skrev:

Man skal ikke det og jeg mener også at dem må få gå ut med at hun er gravid. Tøft gjort at hun gjorde det. Jeg holdt min graviditet skjult for min beste venninne i 9 måneder for jeg hadde fosteret langt bak og klarte og skjule det for hun og hver gang vi møttes gikk jeg med store og vide gensre og hun oppdaget ikke noe 😄 Dagen før barnet mitt ble født møttes vi på kafe og jeg måtte fortelle henne at jeg var gravid og hun lo :) Jeg tenkte og holde det skult for hun og ringe hun etter vi kom hjem fra sykehuset men jeg ville fortelle hun det 😄 

Helt off topic... Men hvorfor?

  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, BeverTramp skrev:

Helt off topic... Men hvorfor?

Det blir og spore av hvis jeg skriver mer om det her og det er en morsom sak mellom meg og venninden min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Carina Maria skrev:

Jeg også synes det men jeg synes Kristin ser lykkelig ut og det stråler av øynene hennes. 

Jeg er ikke uenig i hva du sier. Synes de begge ser veldig fornøyde ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som mener noe som helst negativt om graviditeten til KG bør i alle fall se 1+1=3 på viafree. Skikkelig fine folk syns jeg. Fantastisk å se hvordan de gleder seg til dette, selv om det ikke var den opprinnelige planen. Ingen trenger å lure på om barnet er velkomment i alle fall.

  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 timer siden, Puffin skrev:

Alle som mener noe som helst negativt om graviditeten til KG bør i alle fall se 1+1=3 på viafree. Skikkelig fine folk syns jeg. Fantastisk å se hvordan de gleder seg til dette, selv om det ikke var den opprinnelige planen. Ingen trenger å lure på om barnet er velkomment i alle fall.

Jeg har sett den og dem to er fine folk og dem ønsker barnet velkommen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
46 minutter siden, BethD skrev:

Elsker at Dennis fikk gutten sin :) så rørende hvor glad han ble ❤️

Jeg så videoen jeg også og så rørt han ble da han fikk vite kjønnet ❤️ Nå får han sove godt om nettene om 18 år 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
29 minutter siden, Zenhouse skrev:

Tommel opp for at de kjøpte brukt barnevogn fra Finn.no 👍🏼

Tommel opp for dem og vognen var stilig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fint å det hvor oppriktig glade de er og hvor mye de gleder seg :) 

Kjempebra at de kjøper vogn brukt og ikke får den sponset. 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har eigentleg aldri visst så mykje om Kristin anna enn det eg har lese her i tråden, men måtte inn å kikka på Viafree. Dei var jo så herlige, vart reint i godt humør av dei. Og så på oppriktig glade i kvarandre dei er, det blikket Dennis har når han ser på henne liksom. Må le litt av meg sjølv og, det er eigentleg heilt unormalt av meg å verta følelsesmessig engasjert av ein bloggar, men det er jo ein fyrste gong for alt! 

  • Liker 30
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, decker skrev:

Eg har eigentleg aldri visst så mykje om Kristin anna enn det eg har lese her i tråden, men måtte inn å kikka på Viafree. Dei var jo så herlige, vart reint i godt humør av dei. Og så på oppriktig glade i kvarandre dei er, det blikket Dennis har når han ser på henne liksom. Må le litt av meg sjølv og, det er eigentleg heilt unormalt av meg å verta følelsesmessig engasjert av ein bloggar, men det er jo ein fyrste gong for alt! 

Herlig ❤️👍🏼👍🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin er en enormt viktig motvekt blant bloggerne. Nå håper jeg hun vil skjerme barnet fra han blir født, selv om hun velger å dele graviditeten. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri hatt sansen for paret og hva de står for, men jeg har respektert Kristin og beundret ryggraden og standhaftigheten hennes. 

Men så ser jeg denne serien på Viafree og da faller det helt i grus. Snakk om å melke situasjonen, og er det et mediestunt hele greiene når hun filmer graviditetstestingen til og med. Det mest ironiske er at hun fremlegger hele graviditeten og situasjonen rundt som om ingen vet hva det går ut på og oppleves, ekspertuttalelser på rekke og rad. 

Jeg gir programmet terningkast 1, det er som en dårlig reprise på TV programmet Unge Mødre som gikk for 10år siden.

Endret av Miss.Wildfox
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg har aldri hatt sansen for paret og hva de står for, men jeg har respektert Kristin og beundret ryggraden og standhaftigheten hennes. 

Men så ser jeg denne serien på Viafree og da faller det helt i grus. Snakk om å melke situasjonen, og er det et mediestunt hele greiene når hun filmer graviditetstestingen til og med. Det mest ironiske er at hun fremlegger hele graviditeten og situasjonen rundt som om ingen vet hva det går ut på og oppleves, ekspertuttalelser på rekke og rad. 

Jeg gir programmet terningkast 1, det er som en dårlig reprise på TV programmet Unge Mødre som gikk for 10år siden.

Jøss, virker som vi har sett to forskjellige serier.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg har aldri hatt sansen for paret og hva de står for, men jeg har respektert Kristin og beundret ryggraden og standhaftigheten hennes. 

Men så ser jeg denne serien på Viafree og da faller det helt i grus. Snakk om å melke situasjonen, og er det et mediestunt hele greiene når hun filmer graviditetstestingen til og med. Det mest ironiske er at hun fremlegger hele graviditeten og situasjonen rundt som om ingen vet hva det går ut på og oppleves, ekspertuttalelser på rekke og rad. 

Jeg gir programmet terningkast 1, det er som en dårlig reprise på TV programmet Unge Mødre som gikk for 10år siden.

Totalt uenig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Var ikke vanskelig å selge seg billig når man først ble på tjukka nei. Ble hun som alle de andre. Penger penger penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...