Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Macimba

Fantastisk av Kristin, og jeg synes hun er et godt forbilde - og det er så bra at noen står opp mot Sophie Elise, den fjolla 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rått, elsker at hun står på sitt og er en fantastisk motstemme til denne galskapen som nå rår blant rosabloggerne osv. Dette gir meg håp for fremtiden når jeg om noen år har en tenårsingsdatter! #branok

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja Kristin er helt fantastisk ;)

Hun er en viktig blogger ❤🙏

Et godt forbilde for unge , og hun er også mitt forbilde i alder av snart 30 år .  ❤

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Jeg lurer på hvilket svar SE kommer til å gi. Synes dette er en svært viktig debatt, så håper temaet i seg selv kan engasjere og debatteres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Tipper sophie legger seg inn igjen og setter enda en diagnose på seg selv. Hun burde virkelig ta til seg noe men det kommer nok ikke til å skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sannhet
8 timer siden, Privatbruker skrev:

Denne videoen anbefaler jeg alle å se. Et virkelig godt forbilde for unge jenter som vi sårt trenger i dette samfunnet.
 

 

Fantastisk bra video av Kristin!!! ❤️

#nåerdetnok 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det vel grining på badegulvet igjen. Fantastisk bra av Kristin dette!!!!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go Kristin👏🏼👏🏼🤜🏼🤛🏼💪🏼

Veldig viktig (og nådeløs) video, håper media får den med seg. Er spent på om/hva hun kommer til å svare, men også om/hva Harm og Hegseth kommer til å si om den. Morten eeeelsker jo SE.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Masuka said:

Go Kristin👏🏼👏🏼🤜🏼🤛🏼💪🏼

Veldig viktig (og nådeløs) video, håper media får den med seg. Er spent på om/hva hun kommer til å svare, men også om/hva Harm og Hegseth kommer til å si om den. Morten eeeelsker jo SE.

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24582294/toppblogger-kristin-gjelsvik-knallhardt-ut-mot-sophie-elise-naa-er-det-nok

Og

https://www.dagbladet.no/kjendis/bloggeren-hardt-ut-mot-sophie-elise---norges-desidert-darligste-og-farligste-forbilde/70875171

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at hun står fram mot kroppsspresset ❤️ Hun gjorde det i innlegg på kvinnedagen også.

Det er derimot en ting jeg reagerer på... Hun hyller ofte Carina Dahl (etter at de var på "Torpet" sammen), og CD har jo flere ganger blitt avslørt i å redigere seg tynnere på bilder. Mulig Kristin ikke har fått med seg disse bildene, men sånn redigering er jo også et bidrag til kroppspress og det å ikke være fornøyd med eget utseende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

No har ikkje eg sett filmen. Men er det virkelig å være eit godt forbilde å henge ut andre med navn på sosiale medier? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruRosa skrev:

Kjempebra at hun står fram mot kroppsspresset ❤️ Hun gjorde det i innlegg på kvinnedagen også.

Det er derimot en ting jeg reagerer på... Hun hyller ofte Carina Dahl (etter at de var på "Torpet" sammen), og CD har jo flere ganger blitt avslørt i å redigere seg tynnere på bilder. Mulig Kristin ikke har fått med seg disse bildene, men sånn redigering er jo også et bidrag til kroppspress og det å ikke være fornøyd med eget utseende.

Carina Dahl er ikke norges mektigste mediekvinne, og når ikke ut til så mange unge mennesker som det Sofie gjør. Det er en vesentlig forskjell. Kristin henger ikke ut Sofie som enkeltperson, men reagerer på at nettopp NORGES MEKTIGSTE MEDIEKVINNE hele tiden oppfordrer og fronter et utrolig usunt kroppsideal og obsession ved å fikse på alt mulig av små bagateller.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Litenhopp skrev:

No har ikkje eg sett filmen. Men er det virkelig å være eit godt forbilde å henge ut andre med navn på sosiale medier? 

Ho heng ikkje ut, ho kjem med harde, kalde fakta. SE er eit dårlig forbilde, og det er heilt betimelig å stilla henne til ansvar for det ho held på med.

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...