Gå til innhold

Avslutte påskeferien for å delta i bursdag til oldemor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Tulla1982 skrev:

Hva er det med at så mange skrive/sier ferdig snakka for tiden? Syns det er så utrolig kleint :kvalm:

En hersketeknikk fra folk som mener de skal ha siste ordet. Enig, det er kleint.

Anonymkode: 071b5...b62

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blæh.

Anonymkode: d4df5...a37

Antar du ikke har kjernefamilie:wink:

Anonymkode: d0162...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tulla1982 skrev:

Hva er det med at så mange skrive/sier ferdig snakka for tiden? Syns det er så utrolig kleint :kvalm:

Jeg ér klein, så derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også litt at det kommer an på hva slags ferie det er snakk om. Er det snakk om en sydentur? Tur på fjellet? Å dra hjem fra fjellet en-to dager før ser jeg på som lite problematisk, men jeg ville ikke stresset rundt etter nye flybilletter for å dra hjem fra syden en-to dager tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Er det rund dag?
  • Er det mange i slekten som kommer som det er lenge siden dere har sett?
  • Feirer hun med selskap hvert år?
  • Hva sier de andre gjestene til denne plutselige invitasjonen? Det er jo vanlig å planlegge påsken litt på forhånd. De fleste hadde gjerne planer allerede?
  • Er det på selve dagen? Du sa jo at dere hadde tenkt dere dit på dagen uansett?
  • Er det problematisk å korte ned ferien? (avbestille rom/hytte, ombooke fly/båt, kansellere aktiviteter dere har gledet dere til etc)

Anonymkode: 2feb1...247

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville deltatt på bursdagen. Plutselig er ikke oldemor mer. Her mistet barna tre oldeforeldre i løpet av et drøyt år.

Anonymkode: d3b18...a8c

Jeg droppet bryllupt til et av mine nærmeste vennepar (de hadde ca 20 gjester talt i alt), da det kræsjet med min aldrende mormors halvrunde fødselsdag som ble feiret flere uker før den egentlige dagen, da den egentlige dagen kræsjet med elgjakta. Og det er jeg svært glad for, da det var siste gang alle hennes gjenlevende søsken, barn, barnebarn og oldebarn møttes mens hun var i live. Neste gang vi møttes var i hennes begravelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt skal dra til oldemoren. Fatter ikke at dette er noe å spørre om engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2018 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Antar du ikke har kjernefamilie:wink:

Anonymkode: d0162...e33

Blæh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...