Gjest Fru Olsen Skrevet 5. februar 2019 #261 Del Skrevet 5. februar 2019 46 minutter siden, TulleJenny skrev: Syns jeg husker at hun er ufør. Hun har vært åpen om det for noen år siden på egen blogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 6. februar 2019 #262 Del Skrevet 6. februar 2019 21 timer siden, TulleJenny skrev: Syns jeg husker at hun er ufør. Nei hun skrev i 2017 at hun aldri hadde vært det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 6. februar 2019 #263 Del Skrevet 6. februar 2019 Akkurat her merker jeg at det blir flisespikkeri. At man graver dypt og lenge for å finne noe "å ta henne på". At hun er kjedelig er helt ok å synes, men jeg tenker da at det er lett å holde seg unna bloggen. Hun eksponerer ikke barna, merker riktig hvis hun har reklame og ellers gjør hun ikke noe særlig ut av seg negativt. Jeg tviler og på at hun mente lærerne skulle skrike elevene opp i ansiktet, men heller at dagens ungdom ikke tåler å bli snakket litt hardt til. Ærlig talt, her føler jeg dere prøver å finne noe som ikke er der. Ja,helt ok å kritisere og argumentere, hun er offentlig og alt det der,men her syns jeg det blir litt tafatt. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H@nna30 Skrevet 6. februar 2019 #264 Del Skrevet 6. februar 2019 Enig med blomst12. Jeg liker å lese tekstene hennes. Kjenner meg igjen. So what om det betyr at jeg er kjedelig? Og innlegget om lærere: Selvfølgelig overdriver hun. Det kalles er litterært virkemiddel. Å skrive at hun ikke kommer til å ta barna sine på alvor hvis noe alvorlig skjer med dem synes jeg ikke er greit. Hilsen lærer som forstår begge sidene av diskusjonen om krenkelser. En gylden middelvei er vel det beste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg