Gå til innhold

Må jeg ha de så mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trudde liksom moren måtte ha de om ikke mannen kunne eller ville ha de, det ser man jo de fleste stedene. Mange menn har kun de annenhver helg. Blir vanskelig dette.

Anonymkode: c38e4...84c

Hvordan i alle dager har du fått det til at moren må ha de? Er da ingen som kan tvinges på samvær med egne barn, enten de er far eller mor.

Synes for øvrig dere er ræva foreldre begge to. 

Anonymkode: da5f9...81c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trudde liksom moren måtte ha de om ikke mannen kunne eller ville ha de, det ser man jo de fleste stedene. Mange menn har kun de annenhver helg. Blir vanskelig dette.

Anonymkode: c38e4...84c

Foreldre har ikke noe rett på samvær i den forstand, det er BARNA som har rett på samvær med begge foreldrene. Jeg håper du troller, men hvis ikke ønsker jeg at barna dine får hyggelige ansvarsfulle kjærlighetsgivende og trygge fosterforeldre - for det virker ikke som dere foreldre fortjener å ha barna prosentvis åkke som!!

Ååååå blir så eitranes ferrrbainna av sånne tråder, når jeg som deltidsmor så gjerne skulle hatt de mer enn jeg har :dany:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får man diskutere hvordan det skal bli. 50% er endel når man blir helt alene. 

Anonymkode: c38e4...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da får man diskutere hvordan det skal bli. 50% er endel når man blir helt alene. 

Anonymkode: c38e4...84c

Du blir jo ikke helt alene. Du har jo barna dine! 

Anonymkode: 41117...599

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kan bli så sinna dere vil, men full jobb, og full omsorg 2 uker i mnd.. helt alene er som jeg sier, endel arbeid. 

Anonymkode: c38e4...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du blir jo ikke helt alene. Du har jo barna dine! 

Anonymkode: 41117...599

Barna er små, og tett alder. 

Anonymkode: c38e4...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere kan bli så sinna dere vil, men full jobb, og full omsorg 2 uker i mnd.. helt alene er som jeg sier, endel arbeid. 

Anonymkode: c38e4...84c

Nå er det helt normalt når man har fått barn. Om dere ikke vil ha barna deres får dere kontakte barnevernet sånn at de kan få foreldre som bryr seg om dem. 

Anonymkode: 51991...688

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar lett til tårene for tiden, og denne tråden fikk meg til å gråte. Er det virkelig ingen av dere som vil ha barna? 

Anonymkode: 540f5...a50

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere kan bli så sinna dere vil, men full jobb, og full omsorg 2 uker i mnd.. helt alene er som jeg sier, endel arbeid. 

Anonymkode: c38e4...84c

Men moren må klare det? Eller jobbet hun Ikke ?

Anonymkode: e0904...c6c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere kan bli så sinna dere vil, men full jobb, og full omsorg 2 uker i mnd.. helt alene er som jeg sier, endel arbeid. 

Anonymkode: c38e4...84c

Og da skal barna bare skyfles vekk mest mulig? Herregud. 

Anonymkode: ac744...41a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Er man alene med barn, så er man alene. Sier seg vel selv når man gjør det slutt :forvirra:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og da skal barna bare skyfles vekk mest mulig? Herregud. 

Anonymkode: ac744...41a

Var bare med på moroa han her. Skjønte ikke helt ansvaret tydeligvis...

Anonymkode: e0904...c6c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Korsihalsen skrev:

Ja. Er man alene med barn, så er man alene. Sier seg vel selv når man gjør det slutt :forvirra:

Ja, tragisk å skille lag og så klage på mye jobb etterpå 

Anonymkode: 9a71d...8c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere kan bli så sinna dere vil, men full jobb, og full omsorg 2 uker i mnd.. helt alene er som jeg sier, endel arbeid. 

Anonymkode: c38e4...84c

Er ikke noe verre for deg enn for moren til ungene. 

Anonymkode: 55853...b1b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere kan bli så sinna dere vil, men full jobb, og full omsorg 2 uker i mnd.. helt alene er som jeg sier, endel arbeid. 

Anonymkode: c38e4...84c

Det blir tøft den første tida, men det blir bare en overgang. Du venner deg til det, du får rutiner og etterhvert går det mer eller mindre av seg selv. Mesteparten av tiden er barna i bhg, og i helga er det lov å ta det med ro. Alt i ditt tempo. Så har du en hel uke der du bare kan holde på med ditt. Småbarnstiden er uendelig mye kortere enn du tror. Det blir lettere hele tiden. Og båndet mellom dere blir stadig sterkere. Du vil klare det.

Anonymkode: 41117...599

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tydeligvis vært så naiv at jeg har trodd at slike saker havner i retten fordi hver av foreldrene helst vil barnet/barna mest mulig, ikke at begge foreldre helst vil ha barnet/barna minst mulig. Hvorfor få barn da, i det hele tatt - har man aldri sett for seg at samlivsbrudd kan skje, og at man i så tilfelle vil ha et ansvar for barna man har valgt å få? Hvordan skulle det gått dersom en av dere gikk bort? Umulig å løse kabalen med jobb og små barn da også?

Endret av Alivamale
Presisering
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere kan bli så sinna dere vil, men full jobb, og full omsorg 2 uker i mnd.. helt alene er som jeg sier, endel arbeid. 

Anonymkode: c38e4...84c

Da må du tenke litt over prioriteringene dine.

Anonymkode: 0fbcf...250

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tilby mor et klekkelig barnebidrag som bestikkelse for å ta barna mer da. 

Anonymkode: 3ccbe...56f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...