Gå til innhold

Må jeg ha de så mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må jeg ha barna mine så mye som 50% om jeg ikke vil? Eksen vil ikke ha mer enn 50%. Hva skjer om jeg nekter?

Anonymkode: c38e4...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må jeg ha barna mine så mye som 50% om jeg ikke vil? Eksen vil ikke ha mer enn 50%. Hva skjer om jeg nekter?

Anonymkode: c38e4...84c

Dere må på mekling på familievernkontoret, om dere fortsatt ikke blir enige går detvidere til rettsforberedende møte, blir dere ikke enige så ender deti retten.

Anonymkode: fc977...a0a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må jeg ha barna mine så mye som 50% om jeg ikke vil? Eksen vil ikke ha mer enn 50%. Hva skjer om jeg nekter?

Anonymkode: c38e4...84c

Ingen som vil ha barna noe særlig? Hvor gamle er de? Hvorfor vil dere ha dem minst mulig? 

Anonymkode: 41117...599

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må jeg ha barna mine så mye som 50% om jeg ikke vil? Eksen vil ikke ha mer enn 50%. Hva skjer om jeg nekter?

Anonymkode: c38e4...84c

Tja, skulle brukt hode før du fikk barn. For i utgangspunktet fortjener barn 100% foreldre. 

Si til eksen at du ikke vil ha barna, ingen foreldre som elsker barna sine gidder å trykke dem på en elendig foreldre.

Anonymkode: a4823...5d4

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det kan bli slik at jeg må ha de 50%? Om jeg sier 20% og mor vil kun 50%, hva skjer da?

Anonymkode: c38e4...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow...Bare wow... 

Blir trist på barnas vegne :( 

Anonymkode: 9ce6b...ee6

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å ikke ville ha barna sine no særlig? Har du og eksen dårlig helse og vil ikke klare mer enn 50%, eller hva er det?? Hvis ingen vil ha de så kommer vel barnevernet og finner en fosterfamilie.

Anonymkode: 6b6bf...9d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de må til fosterforeldre om vi ikke greier å løse de 30%? Det er ikke slik at moren må ta de?

Anonymkode: c38e4...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så de må til fosterforeldre om vi ikke greier å løse de 30%? Det er ikke slik at moren må ta de?

Anonymkode: c38e4...84c

Hvis foreldrene må tvinges til å ha barna sine, så virker fosterhjem som en VELDIG god løsning faktisk. Synes dere skal gå inn for det fra start istedenfor å krangle om hvem som skal ha barna minst.

Anonymkode: a8548...1ef

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun MÅ jo ikke noe mer enn du må. Håper inderlig dette bare er tull. 

Anonymkode: 1e546...95e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis så må ikke barns bo hos foreldrene. Men krysser fingrene for at moren til dine barn er kjærlig og en god mor. Så da får du bare si du ikke vil ha de. Så slipper du. Men nei, mor må på ingen måte ta over ditt ansvar.

Anonymkode: a4823...5d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ikke stabilt ut for barn å være på 3 forskjellige steder, litt hos deg, litt hos mor og litt hos fosterforeldre. Så det blir det nok ikke. Men er dette fordi dere bare ikke VIL ha barna?? Hvis det er problemer eller helsegrunner, snakk med barnevernet så kanskje de kan hjelpe dere til å ta vare på egne barn.

Anonymkode: 6b6bf...9d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke sånn at barn kun er mors ansvar. Men hvordan havnet dere der at ingen vil ha barna? Stakkars stakkars unger. 

Anonymkode: ff4a9...32d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som ikke vil ha barna sine dessverre, selv om det høres sykt ut. Mange unger som ikke har kontakt med far eller mor pga de ikke vil se sine egne barn. Skammelig å sette barn til verden da. Du burde skjemmes T S ! Ta din tørn, det vil du tjene på i lengden

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trudde liksom moren måtte ha de om ikke mannen kunne eller ville ha de, det ser man jo de fleste stedene. Mange menn har kun de annenhver helg. Blir vanskelig dette.

Anonymkode: c38e4...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trudde liksom moren måtte ha de om ikke mannen kunne eller ville ha de, det ser man jo de fleste stedene. Mange menn har kun de annenhver helg. Blir vanskelig dette.

Anonymkode: c38e4...84c

Ja, det blir vanskelig. Vanskelig for barna som har fått utdelt foreldre som dere. 

Anonymkode: ac744...41a

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna er deres ansvar som foreldre. Så mor har ikke noe mer ansvar til å ta vare på barna enn du som far har. Dere var to om å få de, og det er begges ansvar å oppdra og følge de opp. Forhåpentligvis vil mor ta hovedomsorg for barna deres, siden du helst ikke vil eller kan ta din del. Dere kan få hjelp til å finne ut av dette. Om ingen av dere vil eller kan ha over 50%, så må sikkert barna i fosterhjem som blir å ta hovedansvaret siden dere som foreldre svikter.

Om det er slik at du ikke er frisk, så ønsker jeg deg god bedring og håper du blir frisk snart. Om du ikke liker hvordan livet ditt ble med unger, så håper jeg du tar ansvar og steriliserer deg sånn at du ikke setter flere barn til verden som du ikke ønsker eller kan følge opp. Brudd er tøft for dere voksne, men det blir størst forandring for ungene. Om du ikke kan ha de på grunn av sykdom så kommer de til å skjønne det når du blir eldre, selv om det er hardt for dem nå (snakker av erfaring). 

Anonymkode: 6b857...641

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...