Gå til innhold

Han nekter å slikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å ikke like å slikke høres like fjernt ut for meg som å ikke like oksygen i blodet.  

Anonymkode: 6b9f6...a4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ikke like å slikke høres like fjernt ut for meg som å ikke like oksygen i blodet.  

Anonymkode: 6b9f6...a4b

Ikke alle er lesbiske, vet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, aell skrev:

Jo, det er ikke snakk om å tvinge han til å gjøre noe han ikke vil. Så nei betyr alltid nei. Hvor du leser at jeg oppfordrer ts til å "utpresse" mannen sin ser jeg ikke. Alt jeg sier er at hun ikke trenger å gå ned på han, hvis han ikke går ned på henne. Hvis du mener at å nekte å gi noen en blowjob er utpressing, så er det ganske bekymringsverdig. Men forhold handler om "give and take". Noe som betyr at han ikke kan forvente at hun suger han, hvis han ikke går ned på henne. Jeg hadde aldri orket å suge en mann, hvis han ikke gikk ned på meg. En penis er ikke så jævla deilig.

Så da dropper du å suge da, hvis det er så jævla ekkelt.

De fleste damer er uansett dårlige til å suge, så menn klarer seg fint uten (nei, det er ikke jeg som har blitt sugd av alle disse, gutter snakker også med hverandre. Nei, jeg har ikke blitt sugd av menn) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ER ego. Hadde ikke giddet å vært sammen med en mann som ikke slikker. Hallo!
Til og med mine one night stands slikker

Anonymkode: a6fde...a25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til og med mine one night stands slikker

Anonymkode: a6fde...a25

Æsj, så ekkelt! :spy:

Anonymkode: 64592...739

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som finner slimete kroppsåpninger deilig å ha i trynet.:spy:

Anonymkode: 9fb5a...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, så ekkelt! :spy:

Anonymkode: 64592...739

Ekkelt? Er du 12 år?
Sex kalles det, og slikking er helt vanlig del av sex. For meg er det helt nødvendig for at jeg skal få noe som helst ut av sexen, og de fleste menn som er seksuelt aktive er såpass voksne at de også bryr seg om kvinnens nytelse. Er forsåvidt aldri jeg som har bedt om å bli slikket av noen, de gjør det av seg selv fordi de elsker fitte og elsker å tilfredstille damen :) En mann som ikke bryr seg om å tilfredstille damen og er så høy på seg selv og tror at kun kuken hans vil gjøre den susen, er ikke noe god elsker eller partner!

Anonymkode: a6fde...a25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ekkelt? Er du 12 år?
Sex kalles det, og slikking er helt vanlig del av sex. For meg er det helt nødvendig for at jeg skal få noe som helst ut av sexen, og de fleste menn som er seksuelt aktive er såpass voksne at de også bryr seg om kvinnens nytelse. Er forsåvidt aldri jeg som har bedt om å bli slikket av noen, de gjør det av seg selv fordi de elsker fitte og elsker å tilfredstille damen :) En mann som ikke bryr seg om å tilfredstille damen og er så høy på seg selv og tror at kun kuken hans vil gjøre den susen, er ikke noe god elsker eller partner!

Anonymkode: a6fde...a25

Hadde du sleiket en fremmed persons rennende nese? Derfor er det ekkelt å sleike ei dames fitte.

Jeg har aldri hatt noe problem med å gi ei dame orgasme med kukken min. Men så er den ikke knøtteliten heller da.

Anonymkode: 1727f...9c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 19.29, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg er sammen med en kjæreste som nekter å slikke meg. Han sier han ikke liker det, men at han ikke har prvød så mye heller. Han er 32 nå. Jeg suger han, og har sagt at jeg ikke vil suge han hvis han ikke slikker meg (synes dette er utrolig kjipt å si for jeg LIKER jo å suge han), men jeg synes det er utrolig dårlig gjort at jeg skal gå ned på han uten å få oral tilbake. Jeg likte ikke å suge i begynnelsen jeg heller men jeg lærte meg å like og nå elske å se kjæreste nyte. Siden han tydeligvis ikke har prøvd dette så har han bare gitt opp. Jeg smaker ikke vondt heller, andre har sagt jeg har smakt godt og dette er første mannen som ikke vil slikke meg. Hva skal jeg gjøre?? Jeg vil egentlig suge han, men jeg får jo ingenting tilbake, noe jeg synes er urettferdig. Ja, han bruker jo fingre og pikk, men jeg bruker jo fingre og fitte på han også. Men så får han munn og ikke jeg? Utrolig sørgelig, jeg elsker oralsex. Lurer på hva jeg skal gjøre.

ps. Vi har vært sammen noen måneder bare, han er fin på så mange andre områder, men dette er skikkelig kjipt.

Anonymkode: 9cf75...06e

Hadde det vært omvendt måtte han bare godtatt at ikke du vil suge han. Rart ikke det går begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du sleiket en fremmed persons rennende nese? Derfor er det ekkelt å sleike ei dames fitte.

Jeg har aldri hatt noe problem med å gi ei dame orgasme med kukken min. Men så er den ikke knøtteliten heller da.

Anonymkode: 1727f...9c0


Øh, igjen haha, er du 12 år?!

Sammenligner du sæden og pre-cummet/glansen din med snørr også? :fnise::a034:

Fittesaft er det som smører vagina for at du skal kunne penetrere hun, og det som gjør sex godt for kvinnen og for deg. Uten fittesaft hadde det ikke vært mulig å ha sex, og vagina produserer væske hele døgnet for å rense seg selv. Fittesaft er noe av det reneste og mest bakteriefrie som finnes så lenge vaginaen er frisk.

At du må snikskryte av størrelsen på pikken din bare understreker hvor barnslig og ung du må være :rolleyes:

Anonymkode: a6fde...a25

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2018 den 8.35, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt og skrevet før at jeg synes det er kjipt jeg får disse føelsene om hevn. er dere ferdige snart? hva er dette snakket om 5050 husvask? Du må gjerne forklare hvilken bås du putter meg i siden det ser ut som om denne "hevngjerrgiheten<" min tydeligvis inngå i en pakke med andre urimeligheter for deg som du fortuser. Vi snakker om oralsex, noe som jeg nyter og kommer av. Jeg gir absolutt mest under sex, for begges del. Så er det altså bare jeg som er barnslig her? det er visstnok bare jeg som ikke respekterer han ifølge veldig mange her.

Hvis han er usikker så er det noe annet. Det kan hende det forandrer seg og jeg gir det selvfølgelig litt tid.

Anonymkode: 9cf75...06e

Han liker det ikke. Jeg er motstander av at folk skal føle seg tvunget til å gjøre noe de ikke liker i senga. Og hva med deg, nyter du å motta oralsex når du vet at fyren misliker det og bare venter på å bli ferdig?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som min samboer sa da jeg leste opp tråden for ham; Hva er galt med han? 

Det er mange ting man kan si man ikke liker, men som likevel er digg i sexsammenheng. Jeg synes ikke det er utpreget deilig eller behagelig å ha en kroppsdel støtende inn mot halsen i 10-20 min, men fordi det er godt for han, og fordi man er i en seksuell setting, så blir det deilig. Hva er det han ikke liker? For meg høres han ut som et barn som ikke liker grønnsaker, og det er ikke en attraktiv holdning. For meg hadde nok dette forholdet gått mot en naturlig slutt snart, for jeg hadde nok mistet mer og mer interesse og lyst på ham. Jeg er ikke spesielt glad i å motta oralsex selv, det er mannen som må mase seg til det her. Det er altså ikke fordi oralsex er så viktig for meg, men at selve holdningen hans til det hele er ekstremt avtennende og uattraktiv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme syn på å slikke folk i rumpa?

Anonymkode: c4abc...6b2

Ja, faktisk. Liker det til og med. 

Anonymkode: c4c08...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden du mente du ikke kunne vært sammen med noen som syntes noe på kroppen din er ekkelt. Vil tro flertallet synes hverandres rumpehull er ekle og lever fint med det.

Anonymkode: c4abc...6b2

Det var ikke meg som svarte, men nei, syns ikke rompehull er ekle. 

Anonymkode: c4c08...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 19.34, Ardenus skrev:

3 Valg.

1. Dump.

2. Overtale.

3. Gi faen og leve med det.

Jeg hadde ikke klart et forhold uten oralsex, da det er noe av det beste. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å overtale han til å prøve ut mere, om ikke litt i hvert fall. Kanskje mer seinere over tid.

Da har du nok lite å tilføre/utbytte av et forhold.

Anonymkode: 5ae8e...1e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pompom skrev:

Som min samboer sa da jeg leste opp tråden for ham; Hva er galt med han? 

Det er mange ting man kan si man ikke liker, men som likevel er digg i sexsammenheng. Jeg synes ikke det er utpreget deilig eller behagelig å ha en kroppsdel støtende inn mot halsen i 10-20 min, men fordi det er godt for han, og fordi man er i en seksuell setting, så blir det deilig. Hva er det han ikke liker? For meg høres han ut som et barn som ikke liker grønnsaker, og det er ikke en attraktiv holdning. 1) For meg hadde nok dette forholdet gått mot en naturlig slutt snart, for jeg hadde nok mistet mer og mer interesse og lyst på ham. 2) Jeg er ikke spesielt glad i å motta oralsex selv, det er mannen som må mase seg til det her. Det er altså ikke fordi oralsex er så viktig for meg, men at selve holdningen hans til det hele er ekstremt avtennende og uattraktiv

1 -(i et tenkt scenario) Du mister gradvis interesse for typen dersom han ikke liker tanken ved å sleike ditt kjønnsorgan?
Dersom man har en slik filosofi, og dét er en dumpegrunn, hvorfor ikke presentere dette under datingsfasen? At å slurpe i seg musesaften er et must i forholdet.

2 - Men så liker du i grunn ikke å få oralsex, men likevel bukker under maset fra typen, om å få sleike deg? Dette punktet er bare en total motsigelse av første punkt. :klo:

Anonymkode: 5ae8e...1e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 -(i et tenkt scenario) Du mister gradvis interesse for typen dersom han ikke liker tanken ved å sleike ditt kjønnsorgan?
Dersom man har en slik filosofi, og dét er en dumpegrunn, hvorfor ikke presentere dette under datingsfasen? At å slurpe i seg musesaften er et must i forholdet.

2 - Men så liker du i grunn ikke å få oralsex, men likevel bukker under maset fra typen, om å få sleike deg? Dette punktet er bare en total motsigelse av første punkt. :klo:

Anonymkode: 5ae8e...1e7

#Kvinnelogikk :rulle:

Anonymkode: 64592...739

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

1 -(i et tenkt scenario) Du mister gradvis interesse for typen dersom han ikke liker tanken ved å sleike ditt kjønnsorgan?
Dersom man har en slik filosofi, og dét er en dumpegrunn, hvorfor ikke presentere dette under datingsfasen? At å slurpe i seg musesaften er et must i forholdet.

2 - Men så liker du i grunn ikke å få oralsex, men likevel bukker under maset fra typen, om å få sleike deg? Dette punktet er bare en total motsigelse av første punkt. :klo:

Anonymkode: 5ae8e...1e7

1. Ja, for hvis er så forknytt at han ikke liker tanken om en helt normal seksuell handling, så er han ikke interessant for meg. Jeg liker menn som liker kvinnekroppen og sex. Det høres ikke særlig delikat ut å skrive "sleike ditt kjønnsorgan", men det høres ikke delikat ut å "stappe ditt kjønnsorgan inn i en annens kroppsåpning" heller, og det liker jo de fleste å gjøre likevel. 

2. Ja, i et forhold gir man og får man. Han tenner på oralsex, så da gjør vi det innimellom. Jeg liker fotmassasje, så det får jeg innimellom selv om han ikke liker føtter. 

Du har likevel nesten et poeng, og det er "hvorfor ikke presentere dette under datingfasen". TS er et par mnd inn i et forhold med denne mannen, er ikke det i datingfasen? Hvis du siktet til meg, så var min samboer klar over gjensidig seksuell tenning var et must for et forhold med meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at man tenner på og liker ulike ting. Han bør jo gi det et forsøk selvfølgelig, og prøve å lære seg å like det, men hvis han ikke lykkes med det, så synes du bør akseptere det. Synes lite om at du på et vis "straffer" ham ved å ikke gjøre det selv. Du gir jo slipp på noe du selv liker til og med. Og hva slags glede gir det deg hvis du vet at han gjør det bare for å blidgjøre deg, men egentlig synes det er helt jævlig? Hvis du synes fyren er topp på alle andre områder håper jeg i hvert fall du tenker deg om før du eventuelt lar dette veie så tungt at du går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pompom skrev:

1. Ja, for hvis er så forknytt at han ikke liker tanken om en helt normal seksuell handling, så er han ikke interessant for meg. Jeg liker menn som liker kvinnekroppen og sex. Det høres ikke særlig delikat ut å skrive "sleike ditt kjønnsorgan", men det høres ikke delikat ut å "stappe ditt kjønnsorgan inn i en annens kroppsåpning" heller, og det liker jo de fleste å gjøre likevel. 

2. Ja, i et forhold gir man og får man. Han tenner på oralsex, så da gjør vi det innimellom. Jeg liker fotmassasje, så det får jeg innimellom selv om han ikke liker føtter. 

Du har likevel nesten et poeng, og det er "hvorfor ikke presentere dette under datingfasen". TS er et par mnd inn i et forhold med denne mannen, er ikke det i datingfasen? Hvis du siktet til meg, så var min samboer klar over gjensidig seksuell tenning var et must for et forhold med meg.

Hmm..
Da tenker jeg at folk må ha et meget liberalt forhold til potensialet for å pådra seg noe av spekteret over HPV-virus og/eller andre kjønnssykdommer. Sjansen er riktig nok større ved løsere relasjoner enn i "solide" forhold, men sjansen er jo der.

off topic:
pom pom/pum pum har en relevant betydning på patois(jamaicansk) forresten.
 

Anonymkode: 5ae8e...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...