Gå til innhold

Han nekter å slikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt hvordan menn i tråder der de klager over at damen ikke suger blir sablet ned, bedt om å vokse opp og bedt om å ryke og reise til he*vete, mens når det er kvinnen som klager på at han ikke går ned på henne, da er det full forståelse og det er igjen han som er den "barnslige" parten.

Kvinner altså.

Anonymkode: 953d4...97c

 
Sukk, menn altså. Du (eller han) kan tydeligvis ikke noe om kvinnekroppen og kvinnens tennings og nytelsesmønster.
En kvinne får ikke så mye ut av å bli pult , det er faktisk kltiorisen vår som er følsom og gjør sex godt, og om menn ikke vier oppmerksomhet og tid til klitorisen så er sexen bortkasta. Og da mener jeg ikke de 2 minuttene han fingrer for å gjøre damen klar for sin penetrering (igjen, av egoisme og ikke pga at kvinnen skal nyte) , men å slikke og fingre klitt under akten og til kvinnen får orgasme er et must!
Menn derimot trenger ikke suging for at sitt sensitive område, altså penishodet skal bli stimulert.
Menn som ikke slikker tenker neppe på at sexen da blir for kvinnen som det hadde blitt for mannen om han kun fikk penisroten sin eller ballene stimulert og aldri selve penisen eller penishodet der det er følsomt - det skal dere tenke litt mere på!

Anonymkode: a6fde...a25

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere burde egentlig bare skille lag. Hvis oralsex er så viktig for deg finnes det nok av menn som er villig til å gjøre det. 

Tenk deg hvis noen hadde mast på deg og kanskje presset deg til å gjøre noe du syntes var ekkelt? Sånt kan, på sikt, ødelegge noe i et menneske. Du tenker kanskje at det å slikke er harmløst, men det er mest sannsynlig ikke det for en som synes det er frastøtende. 

 

Anonymkode: fb6fb...aa7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde dumpet han. No doubt!
En mann som nekter å slikke, nekter jeg å ha sex med, enkelt og greit!

Dere har bare vært sammen i noen måneder og han burde vært oppslukt av deg, ville slikke deg overalt og prøve alt med deg, sånn som forelskede folk gjør! Han har et altfor stort ego, og tenker ikke på din nytelse hverken fysisk eller mentalt , hva tror han det gjør med deg og ditt syn på sex når han mener det er ekkelt å slikke?
Nei, han bør du sende tilbake til barneskolen igjen og heller finne deg en mann som er MANN og opptatt av å tilfredstille sin kvinne!

Anonymkode: a6fde...a25

Så så snart han ønsker analsex eller vil knulle munnen hennes eller få henne til å deepthroate han så må hun bare finne seg i det fordi en KVINNE skal væer opptatt av å tifredsstille sin mann? Eller hvordan var dere med å respektere hverandres grenser og finne ut av ting sammen igjen?

Anonymkode: 953d4...97c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du liker å suge, da suger du.

Han liker ikke å slikke, da slikker han ikke.

Enkelt og greit.

Anonymkode: 1b970...351

Dette. Verre er det faktisk ikke. Fryktelig barnslig oppførsel: slikker ikke du, så suger ikke jeg. Så det så! 

Anonymkode: 1dd71...981

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så så snart han ønsker analsex eller vil knulle munnen hennes eller få henne til å deepthroate han så må hun bare finne seg i det fordi en KVINNE skal væer opptatt av å tifredsstille sin mann? Eller hvordan var dere med å respektere hverandres grenser og finne ut av ting sammen igjen?

Anonymkode: 953d4...97c

Hun skrev at TS burde dumpe. Så kan ikke lese en eneste plass at han skulle tvinges eller presses til noe han ikke ønsket. Bare at en mann som ikke slikket ikke er verdt å være i ett forhold med, og jeg er enig. For en mann som tenner på å dominere, ønsker anal og vondt munnsex, så er ikke jeg en aktuell sexpartner eller kjæreste. Vi har alle våre preferanser, men man skal respektere andres grenser. Men jeg hadde ikke blitt i ett forhold hvor mannen ikke slikket, det er for godt til å leve uten, og jeg ville aldri følt at jeg hadde ett fullstendig sexliv. Men hadde aldri maset eller prøver å presset meg til det, enten passer man sammen eller så gjør man det ikke. Og kan man ikke leve uten, så må man finne seg en ny.

Anonymkode: fbd39...e4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Verre er det faktisk ikke. Fryktelig barnslig oppførsel: slikker ikke du, så suger ikke jeg. Så det så! 

Anonymkode: 1dd71...981

Personen du siterer glemte en punkt i ligningen sin: hun liker å motta og ikke bare gi. Det er der problemet oppstår.

Anonymkode: b72e5...f48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er denne greia med å utpresse, overtale eller forhandle seg frem til sex den andre egentlig ikke ønsker?

Overgrep ville man normalt kalt det.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skilsmisser? Vi har jo såvidt blitt sammen. Du trenger ikke overdrive. Jeg respektere han, men jeg respekterer ikke at han blir sur på meg fordi jeg ikke vil suge han når han ikke slikker meg.

Anonymkode: 9cf75...06e

Jeg mente ikke deg, haha. Blir han sur på deg er det en annen sak. Da får du bare si at du ikke liker å suge pikk? han kan ikke tvinge deg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du liker å suge, da suger du.

Han liker ikke å slikke, da slikker han ikke.

Enkelt og greit.

Anonymkode: 1b970...351

Hun liker både og gi og få. 

Han liker bare å få.

De passer ikke sammen. Enkelt og greit. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere burde egentlig bare skille lag. Hvis oralsex er så viktig for deg finnes det nok av menn som er villig til å gjøre det. 

Tenk deg hvis noen hadde mast på deg og kanskje presset deg til å gjøre noe du syntes var ekkelt? Sånt kan, på sikt, ødelegge noe i et menneske. Du tenker kanskje at det å slikke er harmløst, men det er mest sannsynlig ikke det for en som synes det er frastøtende. 

 

Anonymkode: fb6fb...aa7

Dette synes jeg høres så utrolig overdrevent ut. At en mann får traumer fordi han får beskjed om at han i det minste kan gjøre et forsøk. 

Anonymkode: 9cf75...06e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Verre er det faktisk ikke. Fryktelig barnslig oppførsel: slikker ikke du, så suger ikke jeg. Så det så! 

Anonymkode: 1dd71...981

Du synes ikke det er barnslig at han ikke vil prøve?? Han sier selv han har slikket veldig lite i sitt liv. Jeg synes DET er umodent. Han synes ikke det er frastøtende heller, men litt ekkelt, har han sagt. Så ja, unnskyld jeg blir barnslig tilbake. Og det har jeg skrevet gos¨å, at jeg ikke liker denne småligheten som oppstår mellom oss. Men ja jeg synes det er smålig av han å ikke slikke meg fordi han synes det er litt ekkelt (og han har heller ikke prøvet så mye) og så blir han sur på meg for at jeg ikke vil suge han tilbake da.

Anonymkode: 9cf75...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så så snart han ønsker analsex eller vil knulle munnen hennes eller få henne til å deepthroate han så må hun bare finne seg i det fordi en KVINNE skal væer opptatt av å tifredsstille sin mann? Eller hvordan var dere med å respektere hverandres grenser og finne ut av ting sammen igjen?

Anonymkode: 953d4...97c

Det er så teit du sier de. Vi har hatt analsex! Jeg hadde ikke så lyst, men jeg sa ja, fordi han ville prøve. Så jeg har strekket meg, han har ikke strekket seg! Jeg trodde forhold handlet om gi og ta.

Anonymkode: 9cf75...06e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38

I tyveårene gjorde jeg det slutt med en dame etter et par måneder nettopp fordi hun ikke ville suge. Da anså jeg oss ikke som kompatible. Selv om det var kjipt tror jeg det var det beste for oss begge. Det ville ikke falt meg inn å presse henne til noe som helst, så da så jeg ikke noen vei utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Epictetus skrev:

Hva er denne greia med å utpresse, overtale eller forhandle seg frem til sex den andre egentlig ikke ønsker?

Overgrep ville man normalt kalt det.

Dett her synes jeg er latterlig og hører ikke hjemme. Ja, jeg ville `gjerne overtalt han ved å si at jeg gir mest mens han tar mest. Og jeg hadde også håpet at han ville like det etterhvert når han ser jeg nyter det. Hvis han ALDRI hadde likt og jeg hadde sett på han fremover at han ikke likte det i det hele tatt, så ville jeg sluttet sefølgelig. Men jeg synes det er teit når han i hele sitt liv bare har "slikket litt" og bestemt seg så fort for at det er noe han ikke liker. SYnes du det høres ut som et overgrep av meg. Har vi i dette samfunnet blitt så skjøre?

Anonymkode: 9cf75...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes ikke det er barnslig at han ikke vil prøve?? Han sier selv han har slikket veldig lite i sitt liv. Jeg synes DET er umodent. Han synes ikke det er frastøtende heller, men litt ekkelt, har han sagt. Så ja, unnskyld jeg blir barnslig tilbake. Og det har jeg skrevet gos¨å, at jeg ikke liker denne småligheten som oppstår mellom oss. Men ja jeg synes det er smålig av han å ikke slikke meg fordi han synes det er litt ekkelt (og han har heller ikke prøvet så mye) og så blir han sur på meg for at jeg ikke vil suge han tilbake da.

Anonymkode: 9cf75...06e

Han bør ikke tvinges til å slikke, tenkt om han har vært utsatt for overgrep? Og dette er årsaken?

Anonymkode: 301fb...ed5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han bør ikke tvinges til å slikke, tenkt om han har vært utsatt for overgrep? Og dette er årsaken?

Anonymkode: 301fb...ed5

Da får han si det. Da skal jeg respektere det. Hva om han ikke har vært utsatt for overgrep?

Anonymkode: 9cf75...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det her hadde jeg ikke giddi. Men det kan jo hende han skjønner greia? Jeg var ingen pikkelsker da jeg var yngre. Tok meg litt trening før jeg likte det. Med mindre det er noe bakenforliggende issues, så synes jeg bare det virker litt ego og umodent. Det kan jo hende han tar det til seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Dett her synes jeg er latterlig og hører ikke hjemme. Ja, jeg ville `gjerne overtalt han ved å si at jeg gir mest mens han tar mest. Og jeg hadde også håpet at han ville like det etterhvert når han ser jeg nyter det. Hvis han ALDRI hadde likt og jeg hadde sett på han fremover at han ikke likte det i det hele tatt, så ville jeg sluttet sefølgelig. Men jeg synes det er teit når han i hele sitt liv bare har "slikket litt" og bestemt seg så fort for at det er noe han ikke liker. SYnes du det høres ut som et overgrep av meg. Har vi i dette samfunnet blitt så skjøre?

Anonymkode: 9cf75...06e

Ja. Det skjørtet hans var veldig kort. Som om han ber om det. Han liker det sikkert etterhvert, bare du får ham i gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Epictetus skrev:

Ja. Det skjørtet hans var veldig kort. Som om han ber om det. Han liker det sikkert etterhvert, bare du får ham i gang.

Haha. Herregud. Ikke sammenlignbart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes ikke det er barnslig at han ikke vil prøve?? Han sier selv han har slikket veldig lite i sitt liv. Jeg synes DET er umodent. Han synes ikke det er frastøtende heller, men litt ekkelt, har han sagt. Så ja, unnskyld jeg blir barnslig tilbake. Og det har jeg skrevet gos¨å, at jeg ikke liker denne småligheten som oppstår mellom oss. Men ja jeg synes det er smålig av han å ikke slikke meg fordi han synes det er litt ekkelt (og han har heller ikke prøvet så mye) og så blir han sur på meg for at jeg ikke vil suge han tilbake da.

Anonymkode: 9cf75...06e

Dere er barnslige og smålige begge to. 

Anonymkode: 1dd71...981

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...