Gå til innhold

Han nekter å slikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er sammen med en kjæreste som nekter å slikke meg. Han sier han ikke liker det, men at han ikke har prvød så mye heller. Han er 32 nå. Jeg suger han, og har sagt at jeg ikke vil suge han hvis han ikke slikker meg (synes dette er utrolig kjipt å si for jeg LIKER jo å suge han), men jeg synes det er utrolig dårlig gjort at jeg skal gå ned på han uten å få oral tilbake. Jeg likte ikke å suge i begynnelsen jeg heller men jeg lærte meg å like og nå elske å se kjæreste nyte. Siden han tydeligvis ikke har prøvd dette så har han bare gitt opp. Jeg smaker ikke vondt heller, andre har sagt jeg har smakt godt og dette er første mannen som ikke vil slikke meg. Hva skal jeg gjøre?? Jeg vil egentlig suge han, men jeg får jo ingenting tilbake, noe jeg synes er urettferdig. Ja, han bruker jo fingre og pikk, men jeg bruker jo fingre og fitte på han også. Men så får han munn og ikke jeg? Utrolig sørgelig, jeg elsker oralsex. Lurer på hva jeg skal gjøre.

ps. Vi har vært sammen noen måneder bare, han er fin på så mange andre områder, men dette er skikkelig kjipt.

Anonymkode: 9cf75...06e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsett med å si at du ikke vil suge han før han går ned på deg, likt skal være likt. Han kan ikke si at han ikke liker det, hvis han såvidt har prøvd, han virker noe fordomsfull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 Valg.

1. Dump.

2. Overtale.

3. Gi faen og leve med det.

Jeg hadde ikke klart et forhold uten oralsex, da det er noe av det beste. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å overtale han til å prøve ut mere, om ikke litt i hvert fall. Kanskje mer seinere over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han hadde erfaring med å slikke, samt hadde allerede hadde forsøkt å slikke deg og fremdeles ikke likte det så kunne jeg forstått det. Synes det virker litt barnslig å nekte å slikke når han så vidt har prøvd.. Sex skal tross alt være godt for begge! 

Anonymkode: c5767...121

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse

Her må du enten innfinne deg med at han ikke kommer til å slikke deg å respektere han for det, eller så må du dumpe han! Og ja, nekt å suge han. Hvorfor skal du hvis ikke han vil? Ikke tving han til noe, det skaper bare dårlig stemning og negativitet - da fortjener dere begge å gjøre det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dersom han hadde erfaring med å slikke, samt hadde allerede hadde forsøkt å slikke deg og fremdeles ikke likte det så kunne jeg forstått det. Synes det virker litt barnslig å nekte å slikke når han så vidt har prøvd.. Sex skal tross alt være godt for begge! 

Anonymkode: c5767...121

Han har litt erfaring. Men jeg synes det er så utrolig rart at han ikke liker det. For meg trengte trening i å lære meg å like suging. Nå elsker jeg å gjøre det på en jeg liker.

Anonymkode: 9cf75...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation

Syns det er svært usexy med folk som nekter å gi men elsker å få.

Man kan ikke tvinge noen til å gjennomføre en akt de er ukomfortabel med, men det er sært hvor mange som elsker å få blowjob uansett hvor mye de hater å gi tilbake. 

Det får gå begge veier eller ingensteds spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du tvinge ham til å gjøre noe han ikke liker? 

 

Anonymkode: 480b1...678

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom han hadde erfaring med å slikke, samt hadde allerede hadde forsøkt å slikke deg og fremdeles ikke likte det så kunne jeg forstått det. Synes det virker litt barnslig å nekte å slikke når han så vidt har prøvd.. Sex skal tross alt være godt for begge! 

Anonymkode: c5767...121

Man kan ikke tvinge en voksen mann. Hvis det er noe jeg ikke liker seksuelt, men har prøvd det noen ganger tidligere , så betyr ikke det at jeg må prøve det igjen for å bevise min partner at jeg ikke liker det.  Han liker det ikke å sier at han ikke vil. Respekter han eller gå videre! Ikke rart at det er så mange skilsmisser i denne verden om en skal krangle for alt å ingenting..

Endret av Lilleprinsesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Reputation skrev:

Syns det er svært usexy med folk som nekter å gi men elsker å få.

Man kan ikke tvinge noen til å gjennomføre en akt de er ukomfortabel med, men det er sært hvor mange som elsker å få blowjob uansett hvor mye de hater å gi tilbake. 

Det får gå begge veier eller ingensteds spør du meg. 

Det mener jeg også. Er det faktisk sant at mange menn blir sugd uten å ville slikke tilbake da?

Anonymkode: 9cf75...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du tvinge ham til å gjøre noe han ikke liker? 

 

Anonymkode: 480b1...678

Nei. Men da gidder jeg ikke suge han. Det sa han han synes var kjipt. Men sånn blir det da. Liker ikke denne småligheten mellom oss. 

Anonymkode: 9cf75...06e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt hvordan menn i tråder der de klager over at damen ikke suger blir sablet ned, bedt om å vokse opp og bedt om å ryke og reise til he*vete, mens når det er kvinnen som klager på at han ikke går ned på henne, da er det full forståelse og det er igjen han som er den "barnslige" parten.

Kvinner altså.

Anonymkode: 953d4...97c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lilleprinsesse skrev:

Man kan ikke tvinge en voksen mann. Hvis det er noe jeg ikke liker seksuelt, men har prøvd det noen ganger tidligere , så betyr ikke det at jeg må prøve det igjen for å bevise min partner at jeg ikke liker det.  Han liker det å sier at han ikke vil. Respekter han eller gå videre! Ikke rart at det er så mange skilsmisser i denne verden om en skal krangle for alt å ingenting..

Skilsmisser? Vi har jo såvidt blitt sammen. Du trenger ikke overdrive. Jeg respektere han, men jeg respekterer ikke at han blir sur på meg fordi jeg ikke vil suge han når han ikke slikker meg.

Anonymkode: 9cf75...06e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Morsomt hvordan menn i tråder der de klager over at damen ikke suger blir sablet ned, bedt om å vokse opp og bedt om å ryke og reise til he*vete, mens når det er kvinnen som klager på at han ikke går ned på henne, da er det full forståelse og det er igjen han som er den "barnslige" parten.

Kvinner altså.

Anonymkode: 953d4...97c

Det er flere her som sier at man skal respektere kjæresten min. Kan di ikke heller holde deg til tråden? Hvis du faktisk har noe å komme med?

Anonymkode: 9cf75...06e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsAvenger

Her er det motsatt, han vil gjerne gi oralsex, jeg er ikke glad i det.

Aldri vært noe tvang eller noe han tar opp, fordi han vet jeg ikke liker det. Vi har prøvd, det var bra, men jeg blir aldri komfortabel med det, og det respekterer han. Ingenting han tvinger meg til, eller guilttripper meg til hvis jeg har sagt det er noe jeg er ukomfortabel med. Respekt kalles det! Jeg elsker å gi han, og er veldig fornøyd med at han respekterer at jeg ikke vil ha tilbake, selv om han syns det er noe han elsker å gi.

 

Man må respektere hverandre, ellers så får man bare gå i fra hverandre. Finnes større kriser her i verden, enn mangel på munn til klitt liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du liker å suge, da suger du.

Han liker ikke å slikke, da slikker han ikke.

Enkelt og greit.

Anonymkode: 1b970...351

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godta at han ikke vil, det er skikkelig dårlig gjort å presse folk til å gjøre seksuelle ting de ikke ønsker. Om du ikke vil suge han som følge av dette, er ditt valg. Men om dere ikke passer seksuelt så er det bedre å gjøre det slutt enn å holde på sånn som dere gjør nå. Ikke press, eller tilbakeholde i håp om å overtale han til å slikke deg om han ikke vil. For selv om du klarte å overtalte han, ville du ha nytt det når du vet at han egentlig ikke vil? Jeg hadde følt meg som en overgriper som jeg maset meg til en seksuell handling fra kjæresten min. Bedre og godta at man ikke passer sammen, og forhåpentligvis ha bedre hell med neste kjæreste.

Anonymkode: fbd39...e4c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MrsAvenger skrev:

Her er det motsatt, han vil gjerne gi oralsex, jeg er ikke glad i det.

Aldri vært noe tvang eller noe han tar opp, fordi han vet jeg ikke liker det. Vi har prøvd, det var bra, men jeg blir aldri komfortabel med det, og det respekterer han. Ingenting han tvinger meg til, eller guilttripper meg til hvis jeg har sagt det er noe jeg er ukomfortabel med. Respekt kalles det! Jeg elsker å gi han, og er veldig fornøyd med at han respekterer at jeg ikke vil ha tilbake, selv om han syns det er noe han elsker å gi.

 

Man må respektere hverandre, ellers så får man bare gå i fra hverandre. Finnes større kriser her i verden, enn mangel på munn til klitt liksom!

Jeg klarer å tenke på større problemer ved siden av også. Ingen vits med whataboutism. Ja, jeg synes det er kjipt. Jeg synes det hadde vært hyggelig med en mann som faktisk ville at jeg skulle få oralsex når han selv får det. Jeg tenner jo ikke på suging i seg selv (suger aldri på ons), jeg tenner på at HAN blir kåt av det, men det gjør tydeligvis ikke han med meg.

Anonymkode: 9cf75...06e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dumpet han. No doubt!
En mann som nekter å slikke, nekter jeg å ha sex med, enkelt og greit!

Dere har bare vært sammen i noen måneder og han burde vært oppslukt av deg, ville slikke deg overalt og prøve alt med deg, sånn som forelskede folk gjør! Han har et altfor stort ego, og tenker ikke på din nytelse hverken fysisk eller mentalt , hva tror han det gjør med deg og ditt syn på sex når han mener det er ekkelt å slikke?
Nei, han bør du sende tilbake til barneskolen igjen og heller finne deg en mann som er MANN og opptatt av å tilfredstille sin kvinne!

Anonymkode: a6fde...a25

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...