Gakkepus Skrevet 12. april 2018 Forfatter #81 Skrevet 12. april 2018 19(18+0) I dag var jeg hos legen, og alt ser bare bra ut. Lille var lit lat og følte ikke for å bevege særlig på seg, så vi fikk ikke bekreftet kjønnet men det er greit. Skal ha neste UL i uke 20, da skal lille veies og ikke måles.
plastfolien Skrevet 13. april 2018 #82 Skrevet 13. april 2018 Kjedelig å ikke få bekreftet kjønnet, men bra at alt ser bra ut. 1
Gakkepus Skrevet 15. april 2018 Forfatter #83 Skrevet 15. april 2018 (endret) 19(18+3) Tiden flyr i godt lag. Jeg kjenner spark og generelt bevegelse hver dag, og spesielt etter måltid. Det er en veldig god og betryggende følelse. Sist jeg var hos legen fikk jeg endelig beskjed om at alt ser veldig bra ut, og graviditeten er utenfor faresonen. Nå kan jeg "bare" slappe av og ta det med ro, men så syns jeg det er vanskelig å slappe helt av, og jeg stresser fortsatt over enkelte ting, men så innser jeg hvor fort tiden har flydd. Jeg er snart halvveis. 20 uker, gitt! Men hvorfor føles alt så absurd ut? Jeg klarer ikke helt å fatte tankene mine rundt graviditeten. Magen. Hva mer må til for at jeg skal forstå at det vokser et liv rett under hjertet mitt? Endret 15. april 2018 av Gakkepus
tweet Skrevet 16. april 2018 #84 Skrevet 16. april 2018 Tror ikke jeg helt forstår det enda, selv etter fødsel og alt. Er JEG mamma til dette lille mennesket liksom? For alltid?? 🙈 Tiden går så fort! Synes jo du nettopp fikk positiv test! 1
Gakkepus Skrevet 17. april 2018 Forfatter #85 Skrevet 17. april 2018 16 hours ago, tweet said: Tror ikke jeg helt forstår det enda, selv etter fødsel og alt. Er JEG mamma til dette lille mennesket liksom? For alltid?? 🙈 Tiden går så fort! Synes jo du nettopp fikk positiv test! For alltid!😊 Tiden går fort, og jeg syns det er helt utrolig å tenke på. Er fortsatt litt stressa, men hver gang jeg kjenner bevegelse følelsen jeg en indre ro.
Gakkepus Skrevet 19. april 2018 Forfatter #86 Skrevet 19. april 2018 (endret) 20(19+0)! Hurra! Og det har jeg selvsagt feiret med 4 is . 147 dager igjen. Endret 19. april 2018 av Gakkepus
Gakkepus Skrevet 19. april 2018 Forfatter #88 Skrevet 19. april 2018 15 minutter siden, plastfolien said: 19 + 0, tenk det!! Snart halvveis Ja! Helt utrolig! Husker veldig godt dagen jeg fikk min positive test, og at noen dager senere leste jeg om at du og hadde fått en positiv test.
plastfolien Skrevet 19. april 2018 #89 Skrevet 19. april 2018 19 minutter siden, Gakkepus skrev: Ja! Helt utrolig! Husker veldig godt dagen jeg fikk min positive test, og at noen dager senere leste jeg om at du og hadde fått en positiv test. Går sykt fort. Syns tiden frem til uke 12 gikk rimelig sakte, men nå bare flyr tiden!
Gakkepus Skrevet 26. april 2018 Forfatter #90 Skrevet 26. april 2018 (endret) 21(20+0) I dag er det UL, og jeg gleder meg som et lite barn. Jeg er veldig spent på å se lille, men ønsket om å endelig få vite kjønn er enda større. Mannen min tror det er gutt, mens min magefølelse sier noe annet. 🍼 nå bare tripper jeg rundt og venter på at klokka skal bli tolv. Endret 26. april 2018 av Gakkepus 1
Gakkepus Skrevet 26. april 2018 Forfatter #93 Skrevet 26. april 2018 (endret) Tusen takk 💙🍼💙🍼💙 Kjønnet er endelig bekreftet: det er en liten gutt i magen. Mannen min er helt i himmelen og ikke minst veldig stolt. Jeg derimot føler meg lykkelig og nysgjerrigheten min er tilfredsstilt 😅 Gutten veier 338 gr som tilsvarer 20+3 uker! Syns det er helt utrolig å bli satt 3 dager frem i tid, men skal da ikke klage heller 🌞 Endret 26. april 2018 av Gakkepus 1
sullå Skrevet 26. april 2018 #95 Skrevet 26. april 2018 Gratulerer med gutt! Så gøy at dere fikk bekreftet kjønnet i dag. Spennende å se om jeg blir med i gutteklubben!
tweet Skrevet 26. april 2018 #96 Skrevet 26. april 2018 Gratulerer med gutten! Jeg eelsker å være guttemamma 😍
Gakkepus Skrevet 27. april 2018 Forfatter #97 Skrevet 27. april 2018 17 hours ago, plastfolien said: Hurra for å bli guttemamma💙 16 hours ago, sullå said: Gratulerer med gutt! Så gøy at dere fikk bekreftet kjønnet i dag. Spennende å se om jeg blir med i gutteklubben! 10 hours ago, tweet said: Gratulerer med gutten! Jeg eelsker å være guttemamma 😍 Takk dere! Det blir spennende å bli guttemamma.
Rosmerta Skrevet 27. april 2018 #98 Skrevet 27. april 2018 Så stas å få bekreftet kjønnet, og gratulerer med gutt i magen! <3 Er du tilbake i jobb, forresten, eller du sykemeldt?
Gakkepus Skrevet 27. april 2018 Forfatter #99 Skrevet 27. april 2018 4 minutter siden, Rosmerta said: Så stas å få bekreftet kjønnet, og gratulerer med gutt i magen! <3 Er du tilbake i jobb, forresten, eller du sykemeldt? Takk, og ja, det er veldig gøy, altså! Nei...jeg er sykemeldt ut svangerskapet. Veldig kjipt, men jeg har slått meg til ro med den nye livsstilen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå