Gå til innhold

Når er ungene gamle nok til å slutte å ha med kos på dagtid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde kosebamse i senga til jeg var 13 . Lekte med dukker til jeg var 12, helt til pappa sa at da var jeg for gammel. Så da skjemtes jeg litt og sluttet. Hadde han ikke sagt det, hadde jeg sikkert lekte mye lengre med dukker:fnise: Unger nå til dags blir så¨fort voksne, så la de være barn og kose seg med kosebamsen om de vil 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man blir ikke for gammel.tumblr_mqe4mgKILp1rr6gf1o1_400.gif.76d56f87a28d4201f3e64cd0d06c6ab1.gif

Anonymkode: b32be...1db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen gi meg noen argument for hvorfor de bør slutte med dette? Jeg klarer ikke å finne sterke nok argument, annet enn at de er for store. 

Anonymkode: 0099f...316

Du ber altså om tips til hvordan dere(les: DU) kan ta ifra barna kosebamsene dere? Skulle tro du konkurrerte med et annet voksent kvinnemenneske om oppmerksomheten fra din mann...sjalusi tror jeg at det heter:rolleyes:
Hvis det er noen som er for gammel for noe, så er det at du som voksen kvinne skal konkurrere med småbarn. Voks opp! 

Anonymkode: a1461...1b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du ta den i det heletatt? 

Anonymkode: 4f7a7...215

Jeg kommer nok aldri til å ta den kampen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 30 og har en kosekanin :laugh:

Anonymkode: 39e9b...8f1

Er det dét man kaller rabbit-vibratoren for tiden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.3.2018 den 13.00, Biloba skrev:

Kosedyrene vil forsvinne ut når barna føler at de blir overflødige.

Her må du bare akseptere at din irritasjon over dette er ditt ansvar, og at det ikke er din avgjørelse. Du kan fortelle deres far ditt syn på saken, men la det bli med det. Du kan forvente å bli hørt i saker som gjelder husregler og slikt, men dette går ikke ut over deg eller andre og det er ikke omsorgssvikt. 

Skriver under på dette.

Dette er noe som ikke går utover noen. La barna være barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mysticgirl skrev:

Jeg hadde kosebamse i senga til jeg var 13 . Lekte med dukker til jeg var 12, helt til pappa sa at da var jeg for gammel. Så da skjemtes jeg litt og sluttet. Hadde han ikke sagt det, hadde jeg sikkert lekte mye lengre med dukker:fnise: Unger nå til dags blir så¨fort voksne, så la de være barn og kose seg med kosebamsen om de vil 

Jeg hadde bamser i senga til jeg flyttet hjemmefra... Og lekte med dukker til jeg var minst 15 (de siste årene i hovedsak med min 4 år yngre søster) :P Synes det er trist at mange unger er som små tenåringer fra de er bare 7-8 år gamle... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samboer snart 37, og har bamse i senga, hatt den fra jeg var 8-9 år fra farfar,

Anonymkode: 9353d...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 43 år, bamsen sitter på nattbordet. Min gutt hadde bamsen med seg absolutt over alt til han var 7 år, til og med i gymtimene. Trygghet i de små ting er viktig. 

Anonymkode: 348c9...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2018 den 12.26, AnonymBruker skrev:

Jeg har to bonusbarn på 5 og 12 som fremdeles bruker bamser som de sitter og koser med her hjemme. Jeg mener de er for gamle til det nå, spesielt hun på 12! Far er ikke enig. Han mener det ikke har noe å si så lenge det er innenfor husets 4 vegger. Kan noen gi meg noen argument for hvorfor de bør slutte med dette? Jeg klarer ikke å finne sterke nok argument, annet enn at de er for store. 

Anonymkode: 0099f...316

Forstår overhode ikke hvorfor du skal bry deg.

Far har rett og drt er hans barn. Som han sier, så lenge de har glede av kosedyr hjemme, så gjør de det.

Slutt å blande deg. Finn deg en egen bolig, så slipper barna deg.

Anonymkode: 30c89...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mysticgirl skrev:

Jeg hadde kosebamse i senga til jeg var 13 . Lekte med dukker til jeg var 12, helt til pappa sa at da var jeg for gammel. Så da skjemtes jeg litt og sluttet. Hadde han ikke sagt det, hadde jeg sikkert lekte mye lengre med dukker:fnise: Unger nå til dags blir så¨fort voksne, så la de være barn og kose seg med kosebamsen om de vil 

Jeg var nesten 15 da jeg fikk samme beskjed og dukkene måtte pent pakkes vekk. De var vekke en del år men nå sitter de faktisk fremme igjen! (Og jeg er straks 30) Har alle kosedyrene mine, de fleste ligger i en kartong men noen har fått komme frem igjen, og et par nye har også dukket opp:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Live88 skrev:

Jeg var nesten 15 da jeg fikk samme beskjed og dukkene måtte pent pakkes vekk. De var vekke en del år men nå sitter de faktisk fremme igjen! (Og jeg er straks 30) Har alle kosedyrene mine, de fleste ligger i en kartong men noen har fått komme frem igjen, og et par nye har også dukket opp:fnise:

Jeg har fremdeles barbiedukkene mine. Elsker å sy dukkeklær, så de bruker jeg som prøvedukker. I tillegg syr jeg nye kreasjoner til dem hver jul og bruker dukkene som julepynt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts svarer ikke fordi hu ikke fikk de svarene hu ville ha? 😂😂 kanskje hun innså hvor LATTERLIG denne problemstillingen er. La barn få ha kosen sin. 

Anonymkode: 4a335...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal det være et problem at barna har kosebamser? Dette var en fryktelig rar ikke-problemstilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

Jeg hadde bamser i senga til jeg flyttet hjemmefra... Og lekte med dukker til jeg var minst 15 (de siste årene i hovedsak med min 4 år yngre søster) :P Synes det er trist at mange unger er som små tenåringer fra de er bare 7-8 år gamle... 

 

4 timer siden, Live88 skrev:

Jeg var nesten 15 da jeg fikk samme beskjed og dukkene måtte pent pakkes vekk. De var vekke en del år men nå sitter de faktisk fremme igjen! (Og jeg er straks 30) Har alle kosedyrene mine, de fleste ligger i en kartong men noen har fått komme frem igjen, og et par nye har også dukket opp:fnise:

Hadde sikkert og lekt med de til jeg var 15 om jeg fikk lov :fnise: Har lekt mye med dukkene sammen med min datter da :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HAHA - nok en tråd som viser hvorfor mannfolk burde vente til barnet har flyttet ut av huset før de skal finne seg en ny samboer eller kona.  Nok et problem frem til ts får sine egne barn med han...DA er det plutselig greit at en 12 åring sitter med kosebamsen sin.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min har hatt liggebesøk av 6 forskjellige barn som går i 1.klasse å alle hadde med ett kosedyr når de skulle sove vekke. De er jo bare 6 år!

Anonymkode: a41fc...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg blir 18 i år å sover enda med bamser i senga😂 sover på en bever som heter «Benny», har fler men den er favoritt😂

Anonymkode: 04c68...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...