JuliaKepler Skrevet 14. mars 2018 #4141 Del Skrevet 14. mars 2018 Kripos👏👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snø_fnugg Skrevet 14. mars 2018 #4142 Del Skrevet 14. mars 2018 Akkurat nå, chisandra skrev: Det må ha vært litt av et puslespill å gå gjennom, med 4 telefoner og enorme mengde SMS og MMS. Ja. Og det er tydelig at kontakten med mormor har vært tett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4143 Del Skrevet 14. mars 2018 Tilbake til dette: " «På språklig grunnlag er det ikke mulig å fastslå med noen grad av sannsynlighet om meldingene sendt fra Angelicas telefon mellom klokken 16:39 og 17:41, den 31. desember 2015, er skrevet av tiltalte eller Angelica. Begge deler er like sannsynlig», heter det i sakkyndingvurderingen. " Kan alle meldingene fra A. sin telefon i perioden fra 5. oktober og til hun døde, ha vært skrevet av tiltalte? Anonymkode: fad9c...735 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 14. mars 2018 #4144 Del Skrevet 14. mars 2018 7 sept Mor ser tydeligvis at A spiser altfor lite. Legger likevel alt ansvaret over på A ved å si: Spis 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 14. mars 2018 #4145 Del Skrevet 14. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tilbake til dette: " «På språklig grunnlag er det ikke mulig å fastslå med noen grad av sannsynlighet om meldingene sendt fra Angelicas telefon mellom klokken 16:39 og 17:41, den 31. desember 2015, er skrevet av tiltalte eller Angelica. Begge deler er like sannsynlig», heter det i sakkyndingvurderingen. " Kan alle meldingene fra A. sin telefon i perioden fra 5. oktober og til hun døde, ha vært skrevet av tiltalte? Anonymkode: fad9c...735 Det tror jeg ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitcat Skrevet 14. mars 2018 #4146 Del Skrevet 14. mars 2018 Av en eller annen grunn satt jeg med inntrykk av at telefonsamtalen fra mor til den siste fastlegen hadde funnet sted mot slutten av det fatale oppholdet på hytta. Men nå forstår jeg det som om den fant sted helt i starten av oktober, da de akkurat hadde flyttet opp. Hvis det er riktig har de overhodet ikke hatt kontakt med helsepersonell der oppe etterhvert som alt eskalerte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 14. mars 2018 #4147 Del Skrevet 14. mars 2018 1 minutt siden, Kitcat skrev: Av en eller annen grunn satt jeg med inntrykk av at telefonsamtalen fra mor til den siste fastlegen hadde funnet sted mot slutten av det fatale oppholdet på hytta. Men nå forstår jeg det som om den fant sted helt i starten av oktober, da de akkurat hadde flyttet opp. Hvis det er riktig har de overhodet ikke hatt kontakt med helsepersonell der oppe etterhvert som alt eskalerte. Jeg hadde samme inntrykk som deg - at det var i det minste litt ut i oppholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4148 Del Skrevet 14. mars 2018 Hva mente mor med dette? At A. ville bli tatt av barnevernet fordi hun var så avmagret? "Angelica truer blant annet med å hive maten sin om hun blir tatt med til legen. «Du blir tatt om du viser deg på et legekontor, det vet du», sendes fra tiltaltes telefon." Anonymkode: fad9c...735 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 14. mars 2018 #4149 Del Skrevet 14. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva mente mor med dette? At A. ville bli tatt av barnevernet fordi hun var så avmagret? "Angelica truer blant annet med å hive maten sin om hun blir tatt med til legen. «Du blir tatt om du viser deg på et legekontor, det vet du», sendes fra tiltaltes telefon." Anonymkode: fad9c...735 Vet ikke, men bv var det første jeg tenkte på ihvertfall 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4150 Del Skrevet 14. mars 2018 Men, dette stemmer jo ikke med at A. ønsket å dra til lege i september 2015... " Midtveis i september sendes det en rekke meldinger mellom mor og datters telefoner. Angelica truer blant annet med å hive maten sin om hun blir tatt med til legen. " Anonymkode: fad9c...735 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4151 Del Skrevet 14. mars 2018 Om vi fortsatt lurer på hvorfor Angelica virket så redd og hadde en averasjon i møte med helsepersonell 13:27 Midtveis i september sendes det en rekke meldinger mellom mor og datters telefoner. Angelica truer blant annet med å hive maten sin om hun blir tatt med til legen. «Du blir tatt om du viser deg på et legekontor, det vet du», sendes fra tiltaltes telefon. Anonymkode: b6bda...530 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 14. mars 2018 #4152 Del Skrevet 14. mars 2018 «Du blir tatt om du viser deg på et legekontor, det vet du», sendes fra tiltaltes telefon. Og det ble det jo også sørget for at hun ikke gjorde - viste seg på et legekontor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4153 Del Skrevet 14. mars 2018 "13:33. 29.oktober sendes det flere meldinger fra tiltaltes telefon hvor hun bønnfaller datteren om å spise. «Du holder på å ta livet ditt» og «Du dør hvis du ikke spiser nå», er blant meldingene som er sendt fra mors telefon til datterens telefon.I en annen melding skriver hun igjen at datteren må spise. «Ellers ringer jeg sykehuset»." Mor viser at hun absolutt visste hvor ille det var med datteren. Dette kan ikke mor bortforklare. Anonymkode: fad9c...735 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4154 Del Skrevet 14. mars 2018 Hadde Angelica mat i det bygget hun oppholdt seg? Slik at hun hadde litt div å velge mellom Anonymkode: 3296e...02e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4155 Del Skrevet 14. mars 2018 Huff, Angelica blir skremt med at "hvis du ikke spiser så ringer jeg sykehuset", samtidig som hun får høre "hvis du viser deg på et legekontor så blir du tatt." Anonymkode: 154cd...ef8 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4156 Del Skrevet 14. mars 2018 " 15. desember 2015 sender tiltalte en melding til sin mor hvor hun skriver at hun ikke kommer noen vei med Angelica. " Anonymkode: fad9c...735 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitcat Skrevet 14. mars 2018 #4157 Del Skrevet 14. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "13:33. 29.oktober sendes det flere meldinger fra tiltaltes telefon hvor hun bønnfaller datteren om å spise. «Du holder på å ta livet ditt» og «Du dør hvis du ikke spiser nå», er blant meldingene som er sendt fra mors telefon til datterens telefon.I en annen melding skriver hun igjen at datteren må spise. «Ellers ringer jeg sykehuset»." Mor viser at hun absolutt visste hvor ille det var med datteren. Dette kan ikke mor bortforklare. Anonymkode: fad9c...735 Er det flere enn meg som reagerer på at denne typen alvorlige samtaler ble ført pr SMS?! Jeg mener, de to var alene sammen på en hytte. Hvorfor denne massive sms kommunikasjonen? Satt de ved siden av hverandre i sofaen og sendte meldinger liksom? Hva gjorde at de ikke klarte å diskutere disse tingene face-to-face, eller er dette en vanlig problemstilling i anoreksi? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 14. mars 2018 #4158 Del Skrevet 14. mars 2018 "Jeg så det ikke"-utsagnet, for de som ikke har lest det: https://www.tv2.no/a/8618055/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotellpute09 Skrevet 14. mars 2018 #4159 Del Skrevet 14. mars 2018 (endret) 3 minutter siden, chisandra skrev: "Jeg så det ikke"-utsagnet, for de som ikke har lest det: https://www.tv2.no/a/8618055/ Takk for link! Alle SMS så langt sier det motsatte. Dette er helt sykt! Endret 14. mars 2018 av hotellpute09 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 14. mars 2018 #4160 Del Skrevet 14. mars 2018 Akkurat nå, hotellpute09 skrev: Alle SMS så langt sier det motsatte. Ja, igjen bevises det hvor inderlig riktig denne tiltalen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå