AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #141 Skrevet 1. mars 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå legges snart dagens episode ut på Dplay! Anonymkode: df34c...600 Den er visst lagt ut alt. Anonymkode: df34c...600
Snuppah00 Skrevet 1. mars 2018 #142 Skrevet 1. mars 2018 Vanskelig når Andre liker Isabel mer enn hun liker han. Hun trenger bare mer tid. Blir litt for mye nussing og beundring fra han. 7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #143 Skrevet 1. mars 2018 Det paret jeg har mest troa på er Rune og Katarina Anonymkode: 7b632...fe5 12
Snuppah00 Skrevet 1. mars 2018 #144 Skrevet 1. mars 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det paret jeg har mest troa på er Rune og Katarina Anonymkode: 7b632...fe5 Enig. Geir og Anne er jeg litt usikker på.
Gjest hind Skrevet 1. mars 2018 #145 Skrevet 1. mars 2018 14 minutter siden, Snuppah00 said: Vanskelig når Andre liker Isabel mer enn hun liker han. Hun trenger bare mer tid. Blir litt for mye nussing og beundring fra han. Tviler på at det hjelper med mer tid. Synes ikke det virker som hun liker ham i det hele tatt og at hun mener hun er flere leagues over ham.
Snuppah00 Skrevet 1. mars 2018 #146 Skrevet 1. mars 2018 12 minutter siden, hind skrev: Tviler på at det hjelper med mer tid. Synes ikke det virker som hun liker ham i det hele tatt og at hun mener hun er flere leagues over ham. Ja, tror ikke helt det vil funke dessverre. Hun sliter med at han ikke eier leilighet og føler ikke de matcher. Det er en ærlig sak. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #147 Skrevet 1. mars 2018 Uff, syntes fryktelig synd på Andre da han måtte unnskylde seg for at han ikke er "god nok" for Isabel. Her må enten ekspertene ha gjort en kjempetabbe eller så må hun ha underkommunisert noe voldsomt hvor viktig det materielle ogbdet økonomiske er for henne. Anonymkode: 10539...993 18
Mynona Skrevet 1. mars 2018 #148 Skrevet 1. mars 2018 Det slår meg at det alltid er damene som holder igjen og trekker seg unna. I alle sesongene egentlig...? 13
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #149 Skrevet 1. mars 2018 Hva er det Andreas kler seg i?? For en stil! Hjelper ikke på inntrykket at han ser ut som en boms. Litt stiligere og alderspassende klær hadde kanskje gjort Isabel mer tent på han. Og det med solkremen var også usexy... Nei uff. Men han virker som en snill fyr da. Bare... Zzzzz Anonymkode: bb2a9...0c3 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #150 Skrevet 1. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, syntes fryktelig synd på Andre da han måtte unnskylde seg for at han ikke er "god nok" for Isabel. Her må enten ekspertene ha gjort en kjempetabbe eller så må hun ha underkommunisert noe voldsomt hvor viktig det materielle ogbdet økonomiske er for henne. Anonymkode: 10539...993 Jeg synes også den matchen var tar, de så jo selv at begge synes det er viktig med gode jobber og økonomi, men han faller jo gjennom sitt eget krav der. Anonymkode: df34c...600 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #151 Skrevet 1. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes også den matchen var tar, de så jo selv at begge synes det er viktig med gode jobber og økonomi, men han faller jo gjennom sitt eget krav der. Anonymkode: df34c...600 Sa jo selv* Anonymkode: df34c...600
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #152 Skrevet 1. mars 2018 På 24.2.2018 den 11.31, Arkana skrev: Med seks års studier har man faktisk ikke så veldig mange år til å spare opp flere hundre tusen. At du kjøpte bolig i Oslo etter å ha jobbet bare ett år er faktisk ikke vanlig. Synes du er litt nedlatende nå. Tja, de fleste har vel en jobb ved siden av studiene. Selv jobbet jeg daglig fra jeg var 13 år gammel og gjennom hele høyskolen. Anonymkode: e5d31...a53 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #153 Skrevet 1. mars 2018 11 minutter siden, Snuppah00 skrev: Ja, tror ikke helt det vil funke dessverre. Hun sliter med at han ikke eier leilighet og føler ikke de matcher. Det er en ærlig sak. Hun hadde nok sett for seg at livet ble enklere praktisk om de stilte likt. Også så hun at hun føler seg som mannen i forholdet og det er en ærlig sak ja. Jeg hadde trygget unna når noen blir så pågående som han, man må ikke glemme at de kun har kjent hverandre et par dager. Anonymkode: df34c...600 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #154 Skrevet 1. mars 2018 19 minutter siden, Snuppah00 skrev: Enig. Geir og Anne er jeg litt usikker på. Virker som anna har en helt spesiell type mann hun ser etter, ettersom hun rygget unna så fort. Uten å prøve skikkelig eller ha en åpen holdning. Anonymkode: df34c...600 9
Arkana Skrevet 1. mars 2018 #155 Skrevet 1. mars 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det paret jeg har mest troa på er Rune og Katarina Anonymkode: 7b632...fe5 Ja, det var det jeg mente første episode og jeg mener det fremdeles. Jeg tror ikke de andre holder sammen. Isabel ser konstant ukomfortabel ut. Hun har ingen andre uttrykk i ansiktet synes jeg. Om det er fordi det er kamera på henne hele tiden, om det bare er sånn hun alltid ser ut eller om det er André vet jeg ikke. 4
lillemy02 Skrevet 1. mars 2018 #156 Skrevet 1. mars 2018 Uff Anna prøvde jo ikke akkurat 🙄. Hun er som hun damen med hunden i forrige sesong.. 10
Christy89 Skrevet 1. mars 2018 #157 Skrevet 1. mars 2018 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som anna har en helt spesiell type mann hun ser etter, ettersom hun rygget unna så fort. Uten å prøve skikkelig eller ha en åpen holdning. Anonymkode: df34c...600 Enig. Hun mente noe om at de tenkte ulikt? Men føler ikke hun var så spesifikk. Synes enkelte gir opp for lett og ikke rart noen forblir evige singel. Jeg kjenner ikke Geir, men synes han virker som en flott kar. Huff, synes Andre er litt for pågående. Isabel trekker seg bare unna og ser utilpass ut. Men virker som hun ikke gir helt opp mtp neste episode Endret 1. mars 2018 av Christy89 6
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #158 Skrevet 1. mars 2018 2 minutter siden, Christy89 skrev: Enig. Hun mente noe om at de tenkte ulikt? Men føler ikke hun var så spesifikk. Synes enkelte gir opp for lett og ikke rart noen forblir evige singel. Jeg kjenner ikke Geir, men synes han virker som en flott kar. Huff, synes Andre er litt for pågående. Isabel trekker seg bare unna og ser utilpass ut. Men virker som hun ikke gir helt opp mtp neste episode Ja, Isabell skal virkelig ha for at hun prøver. Anonymkode: df34c...600 1
Arkana Skrevet 1. mars 2018 #159 Skrevet 1. mars 2018 Jeg synes også André er litt vel nærgående med tanke på hennes manglende interesse. Om begge er veldig fysiske er det bare fint, men det blir fort kleint om bare den ene skal susse og kose hele tiden og andre andre aldri tar initiativ til det samme. 6
Arkana Skrevet 1. mars 2018 #160 Skrevet 1. mars 2018 Og skal virkelig Anna gi opp etter bare fire dager? Jeg skjønner ikke hvorfor man blir med på et sånt program en gang hvis man ikke har tenkt å i det minste prøve. 19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå