Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun Isabel er så søt, så jeg lurer på hvorfor hun har meldt seg på et sånt program. Det er vel ikke vanskelig for henne å treffe en mann. 

Det er ikke sånn at alle single ikke treffer folk.

 

Anonymkode: d5884...f59

De har jo ikke meldt seg på fordi de ikke treffer noen, de har meldt seg på for å få eksperthjelp til å finne en god match det kan fungere med i lengden.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎15‎.‎02‎.‎2018 den 15.47, Balian de Ibelin skrev:

Man må virkelig være desperate for å gifte seg når man blir med på et slikt program.

Hvorfor ikke. Man lever bare en gang, hvis de drømmer  om partner og familie så ser jeg ingen grunn til å ha det uprøvd. Alt her i livet må ikke skje etter boken, da tar du det jævla seriøst og kan gå glipp av mye fint.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har jo ikke meldt seg på fordi de ikke treffer noen, de har meldt seg på for å få eksperthjelp til å finne en god match det kan fungere med i lengden.

Anonymkode: df34c...600

Man trenger ikke å komme på TV, for å få eksperthjelp. Da hadde jeg kjendis nå, om jeg skulle vært på TV hver gang jeg fikk eksperthjelp. 

Anonymkode: d5884...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke å komme på TV, for å få eksperthjelp. Da hadde jeg kjendis nå, om jeg skulle vært på TV hver gang jeg fikk eksperthjelp. 

Anonymkode: d5884...f59

Ok, så hvor kan man dra i Norge for å bli matchet med en passende partner av eksperter?

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så hvor kan man dra i Norge for å bli matchet med en passende partner av eksperter?

Anonymkode: df34c...600

Det lurer jeg også på.

Fortell meg gjerne hvem jeg kan kontakte for å få møte en mann som har ungergått testing og intervjuer med bl.a. Psykolog, sosialantropolog , prest osv for å finne en god match?

 

Anonymkode: fcda5...2bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er vel ikke nødvendigvis desperat, men en viss form for ekshibisjonisme må man jo ha for å ville blotte seg selv og kjærlighetslivet sitt på TV. Det handler vel mer om ulike personligheter enn noe annet. Eller kanskje synes man det rett og slett er såpass spennende å skulle bli matchet på denne måten framfor å skulle lete i jungelen av partnere på byen/Tinder/jobben osv at man er villig til å være med på TV for å oppleve det.

Endret av Arkana
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så hvor kan man dra i Norge for å bli matchet med en passende partner av eksperter?

Anonymkode: df34c...600

Samme lurer jeg på

Dette er ikke folk som aldri får seg noe (de aller fleste klarer å møte noen) men de sliter med å møte den rette og er kanskje lei av nettdating. Derfor så vil de prøve noe nytt :) 

Endret av Snuppah00
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de to kjedelige menneskene (hun med det lange blonde håret og han rødhårede) ikke kommer til å holde sammen. Jeg merket at hun dama kjedet meg når hun snakket. Ikke bare litt, men jeg måtte faktisk konsentrere meg for å ikke falle av når hun snakket. Går det an å bli mer monoton og forutsigbar? Zzzzz..... Og han var ikke akkurat kjekk. Virket som en litt merkelig type med ubestemmelige vibber. Men jeg liker ikke rødhårede menn da, så jeg er litt inhabil til å vurdere.

De to utadvendte tror jeg kan klare det. Dama virket vel intens, men absolutt hans type. Han virket helt herlig! <3

De to siste vet jeg ikke. Her må begge tørre å satse, ellers tror jeg det kan bli vanskelig.

Anonymkode: bb2a9...0c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de to kjedelige menneskene (hun med det lange blonde håret og han rødhårede) ikke kommer til å holde sammen. Jeg merket at hun dama kjedet meg når hun snakket. Ikke bare litt, men jeg måtte faktisk konsentrere meg for å ikke falle av når hun snakket. Går det an å bli mer monoton og forutsigbar? Zzzzz..... Og han var ikke akkurat kjekk. Virket som en litt merkelig type med ubestemmelige vibber. Men jeg liker ikke rødhårede menn da, så jeg er litt inhabil til å vurdere.

De to utadvendte tror jeg kan klare det. Dama virket vel intens, men absolutt hans type. Han virket helt herlig! <3

De to siste vet jeg ikke. Her må begge tørre å satse, ellers tror jeg det kan bli vanskelig.

Anonymkode: bb2a9...0c3

De to er faktisk det paret jeg har mest tro på. Og jeg skjønner ikke hva du mener med at hun var kjedelig og monoton. Synes hun virket jordnær og behagelig. Men jeg er en veldig stille person selv, da, så mulig hun appellerer mer til meg fordi hun har mye av min væremåte. Hun med lange håret og irriterende hun virket veldig anmassende på meg. :)

 

Anonymkode: 27153...71b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De to er faktisk det paret jeg har mest tro på. Og jeg skjønner ikke hva du mener med at hun var kjedelig og monoton. Synes hun virket jordnær og behagelig. Men jeg er en veldig stille person selv, da, så mulig hun appellerer mer til meg fordi hun har mye av min væremåte. Hun med lange håret og irriterende hun virket veldig anmassende på meg. :)

 

Anonymkode: 27153...71b

Det skulle stå irriterende hund.

Anonymkode: 27153...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Isabell hun heter? Husker ikke helt. Uansett, jeg synes også hun virket kjedelig. Det hadde ikke noe å gjøre med at hun var stille (jeg er ganske stille selv og synes ekstroverte mennesker ofte er utrolig slitsomme), det var bare noe med henne og væremåten, kan ikke helt sette fingeren på hva. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Arkana skrev:

Er det Isabell hun heter? Husker ikke helt. Uansett, jeg synes også hun virket kjedelig. Det hadde ikke noe å gjøre med at hun var stille (jeg er ganske stille selv og synes ekstroverte mennesker ofte er utrolig slitsomme), det var bare noe med henne og væremåten, kan ikke helt sette fingeren på hva. 

(Jeg er også introvert, så det var ikke derfor hun virket kjedelig. (Til personen over deg jeg quotet)).

Men som du sier her, det var bare noe som ikke var der. Jeg lurer på om hun har humor, om hun har opplevd noe spennende, hvordan hun ser verden, hva hun liker å snakke om osv osv.

Nå ser jeg for meg at hun ikke har noe å komme med. At hun bare lever og kan snakke om været og det som skjedde på jobb den dagen, men ikke så stort mer. Når hun da snakker i ett eneste tonefall og ikke har mimikk, så blir det vanskelig å finne det spesielt engasjerende.

Og hun virket overfladisk, det hjelper ikke. Så lenge hun kan legge ut på biltur med mannen sin i en fin bil hun kan skryte av på SoMe, så trenger hun ikke snakke med mannen på turen. Det er det som er inntrykket...

Håper jeg tar feil da. Han mannen virket da som om han i det minste har sunne hobbyer og mange venner.

Anonymkode: bb2a9...0c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker programmene for underholdningsverdien, og syns det er tøft gjort av deltakerne å slippe kamera så nært innpå. Samtidig er jeg egentlig ikke sikker på om eksprimentet er så veldig vellykket. Rimelig stor skillsmisseprosent på disse parene, iallfall i den norske og svenske versjonen...

Tenker jo at i små land som Norge og Sverige er det ikke så himla mange som tør å melde seg på et slik konsept. Da blir det jo nødvendigvis ikke så mange mulige "perfekte" matcher heller.

Det hjelper ikke med eksperter som skal finne partner til deg, dersom ekspertene har få reelle kandidater å velge mellom.

 

 

 

Anonymkode: 4b7ba...e38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker jo at i små land som Norge og Sverige er det ikke så himla mange som tør å melde seg på et slik konsept. Da blir det jo nødvendigvis ikke så mange mulige "perfekte" matcher heller.

Det hjelper ikke med eksperter som skal finne partner til deg, dersom ekspertene har få reelle kandidater å velge mellom.

Anonymkode: 4b7ba...e38

Godt poeng. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to blonde...? Hvilken blond hadde dere ikke tro på?

 

jeg tror Geir og hun ene blonde (Anne?) ikke kommer til å vare. Vet ikke hvorfor. Bare en magefølelse. Ser for meg konflikter. 

Likte godt hun brunetten. Men husker ikke mannen hennes fra forrige gang. 

Han rødhårede og hun andre blonde tror jeg kan vare. Kanskje. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette har ingenting med hva programmet handler om å gjøre, men er det bare jeg som irriterer meg over hvordan psykologen Catrin uttaler R? Jeg synes det er slitsomt å høre på. :rodme:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor man kan se bilde av (og evn mer info om) alle brudekjolene i årets sesong? To av de var helt fantastiske! Må lagres til inspirasjonsalbumet mitt :)

Anonymkode: e5d31...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arkana skrev:

Dette har ingenting med hva programmet handler om å gjøre, men er det bare jeg som irriterer meg over hvordan psykologen Catrin uttaler R? Jeg synes det er slitsomt å høre på. :rodme:

Det er et tema som har blitt tatt opp til det kjedsommelige i hver eneste sesong. Og jeg synes det er ganske ufint å kommentere/henge ut folk for ting de ikke kan noe for som f.eks talefeil. 

Anonymkode: 22561...9b6

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er et tema som har blitt tatt opp til det kjedsommelige i hver eneste sesong. Og jeg synes det er ganske ufint å kommentere/henge ut folk for ting de ikke kan noe for som f.eks talefeil. 

Anonymkode: 22561...9b6

Det er også ganske ufint å anta at alle har lest alt som har blitt kommentert om alle sesongene. Jeg har ikke sett noen andre sesonger og heller ikke lest kommentarer om disse. Det er naturlig at temaer kommer opp på nytt ettersom nye medlemmer blir med.

Og at hun uttaler R slik trenger ikke automatisk være en talefeil.

Endret av Arkana
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...