Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MrsMacchiato skrev (3 timer siden):

Se for deg å få det der inn i nabolaget på fulltid, da🙄 Det er jo det som skjer 1.juli i år #flytting 😵

De er høylytte overalt. Slitsomt for alle rundt, De tror antakelig selv at de er veldig festlig. 
 

Er veldig glad de ikke flytter ditt jeg bor. Fint med naboer som ikke tar all plass. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (2 timer siden):

Å selge de små for en ferie…

Massiv eksponering, til og med i badedrakt. Ikke redd for at bilder skal bli misbrukt. Så lenge det gagner foreldrene er det greit. Det er rett og slett helt tragisk å se på.

Hva tenker disse to med? Lommeboken?

Penger og status er viktigere enn barna😡

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
Stargaze skrev (9 minutter siden):

De er høylytte overalt. Slitsomt for alle rundt, De tror antakelig selv at de er veldig festlig. 
 

Er veldig glad de ikke flytter ditt jeg bor. Fint med naboer som ikke tar all plass. 

De flytter dit jeg bor😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (2 timer siden):

De flytter dit jeg bor😖

Huff. Føler med deg.

Forøvrig umoden oppførsel av C når M valgte fisk nå… En enkel mann som ikke skjønner at fisk både er godt og sunt. Ikke rart unger krøller på nesen av fisk når voksne folk holder på sånn. For en gjeng!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

Huff. Føler med deg.

Forøvrig umoden oppførsel av C når M valgte fisk nå… En enkel mann som ikke skjønner at fisk både er godt og sunt. Ikke rart unger krøller på nesen av fisk når voksne folk holder på sånn. For en gjeng!

Og der satt voksne mannen og klaga på frua som hadde en hel fisk og spagetti(??) , snakka om ALL den maten de kunne velge i.. og han hadde pommes frites , og kun pommes frites på tallerken🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gladidagogså skrev (3 minutter siden):

Og der satt voksne mannen og klaga på frua som hadde en hel fisk og spagetti(??) , snakka om ALL den maten de kunne velge i.. og han hadde pommes frites , og kun pommes frites på tallerken🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂

Ha ha, det la jeg ikke merke til. Veldig sunt med pommes frites..lavmål å holde på sånn. Like usjarmerende begge to. Nå SKAL jeg slutte å følge med. Det er jo bare tragisk hele greia.
Ungene får jo søren ikke spise middag en gang uten kamera i trynet. I hvert fall ikke den minste.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sol79 said:

Hvem er hun voksne dama som er med de på ferie? Er det aupairen deres?

Det barnas mormor / Monicas mor 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg.no skrev (7 minutter siden):

Det barnas mormor / Monicas mor 🙂 

Aka barnevakten deres

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De guttene må ha mye fravær fra skolen? Syns de alltid er hjemme, er ikke skolen kjempestrenge med fri utenom ferien? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål! skrev (4 timer siden):

De guttene må ha mye fravær fra skolen? Syns de alltid er hjemme, er ikke skolen kjempestrenge med fri utenom ferien? 

det kommer an på hvor mye fravær de har fra før også, jeg også kan ta min fri et noen ganger i året utenom ferier ,for barnet har lite fravær fra før, har aldri hatt problemer med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo er det kjempestrengt med fravær. De kan risikere å bli skrevet ut fra skolen om de har ugyldig fravær. Man får ikke godkjent fri for ferieturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver på Instagram at de kan få inntil 11 dager permisjon, så derfor går det fint. Og i tillegg er dette en jobbtur… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig, men det gis ikke permisjon for å dra til Syden.

Endret av Sol79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (2 timer siden):

I Oslo er det kjempestrengt med fravær. De kan risikere å bli skrevet ut fra skolen om de har ugyldig fravær. Man får ikke godkjent fri for ferieturer.

men hvordan kan de ta ut barna om de ikke får godkjent fravær? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

snute skrev (2 timer siden):

Hun skriver på Instagram at de kan få inntil 11 dager permisjon, så derfor går det fint. Og i tillegg er dette en jobbtur… 

tenk at penger og all denne eksponeringen av barna er viktigere enn skole og læring😐

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (13 timer siden):

Hun skriver på Instagram at de kan få inntil 11 dager permisjon, så derfor går det fint. Og i tillegg er dette en jobbtur… 

Hard jobbing…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (12 timer siden):

Det er riktig, men det gis ikke permisjon for å dra til Syden.

Oki, kanskje de har fått fri fordi det er en «jobbtur» som hun skriver da… Jeg vet ikke, men reagerer på hele opplegget deres og hvordan de bruker barna på å tjene penger. 
Hun skriver selv at hun syns det er så verdt det - altså å ta barna ut fra skolen for å reise. Hun selv hadde gjort det mye som barn.

Det har vel uansett ingen konsekvenser, det er kun ca 1 mnd igjen av skoleåret og så flytter de, så da bryr de seg ikke om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (12 timer siden):

men hvordan kan de ta ut barna om de ikke får godkjent fravær? 

Helt vanlig. Mange som gjør det hele tiden for å få en ekstra uke i Syden. Det får ingen konsekvenser så lenge man er under fraværsgrensa. Da kan man i teorien bli skrevet ut og miste skoleplassen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...