Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Gjest LysOgVarme
A4. skrev (12 minutter siden):

Hva jeg bet merke i var at hun sier Chris endret seg til det bedre. Hva med henne da? Var alt Chris sin feil?. Jeg har aldri hatt inntrykk av de 2 har det enkelt, med tanke på bitingen ifra Monica. Monica fremstår som den "slemme" her, Chris oser av godhet. Monica fremstår som ei utskjemt dame som skal ha alt servert i fanget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver gang jeg får henne opp på snap så får jeg følelsen av at jeg står å ser på en robot. Til og med mens hun snakker med unger og mann så stirrer hun inn i kamera og gliser. Og all den jævla reklama 😳😳 kan ikke fatte og begripe at  noen faktisk orker å følge de og se på alt de legger ut hver dag? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem passer ungene når de er på events/viktige møter/på bar om ettermiddagene/kveldene?

Moren til Monica bor vel på Sørlandet og har vel sikkert jobb og sitt liv.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (24 minutter siden):

Hvem passer ungene når de er på events/viktige møter/på bar om ettermiddagene/kveldene?

Moren til Monica bor vel på Sørlandet og har vel sikkert jobb og sitt liv.

 

Noen som vet?

Sikkert en barnevakt de ikke utleverer i samme grad som barna? who knows.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Tough cookie skrev (1 time siden):

Hvem passer ungene når de er på events/viktige møter/på bar om ettermiddagene/kveldene?

Moren til Monica bor vel på Sørlandet og har vel sikkert jobb og sitt liv.

 

Noen som vet?

Hvem som er barnevakt har ikke vi noe med. Mener du vi skal offentliggjør navnet på barnevakten her på KG? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse menneskene lever å ånder for å være noe de ikke er ! Dette er en familie som skal framstilles som perfekte 70/80 talls familie hvor alt er på stell ,fint å flott på overflaten ! Men i bunn så er det kaos å langt ifra perfekt ! Smilte til fruen selv blir jeg litt redd av ,ligner litt på glefsing! Kan umulig være et ekte smil! Påklistret smil er det værste jeg vet ! Teor ikke man skal tulle for mye med de her kommer de på døra di å sluker deg hele ! Syntes synd på Chris ! Men må vel bare holde sammen for å holde fasaden! Lite tips til de ,gå et steyketips! Så vanskelig er det ikke å stryke en kjole!

 Sjohei!

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Konditor Larsen

Jeg synes faktisk ikke det  minste synd på Chris. Han er en voksen mann, og voksne menn er i stand til å gjøre noe med livet sitt. Han velger selv å være som en prinsgemal, og gå to skritt bak fruen. 
Det er hans valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Konditor Larsen skrev (16 minutter siden):

Jeg synes faktisk ikke det  minste synd på Chris. Han er en voksen mann, og voksne menn er i stand til å gjøre noe med livet sitt. Han velger selv å være som en prinsgemal, og gå to skritt bak fruen. 
Det er hans valg. 

De har 4 barn sammen. Han ville stanse med nr 3. Hun ble gravid igjen. Jeg tror faktisk ikke han har annet valg enn å følge fruen i det hun sier. Hva skulle han gjort? Forlatt kone og hatt ungene1/2 tid? 

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med at kvinner syns synd i menn til kvinner de ikke liker? Det går igjen i flere tråder på KG. Finnes det så mange svake menn uten handlekraft, ellerenn menn generelt svake og dilter etter kona? Eller er det bare kvinner som sikrer opp sånn om andre kvinner, at de dikterer sine menn, og at det er synd i disse mennene??

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Brumundaline skrev (5 minutter siden):

Hva er det med at kvinner syns synd i menn til kvinner de ikke liker? Det går igjen i flere tråder på KG. Finnes det så mange svake menn uten handlekraft, ellerenn menn generelt svake og dilter etter kona? Eller er det bare kvinner som sikrer opp sånn om andre kvinner, at de dikterer sine menn, og at det er synd i disse mennene??

Følger du disse 2, eller skriver du uten å ha sett Monica ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (Akkurat nå):

Følger du disse 2, eller skriver du uten å ha sett Monica ? 

Jeg har sett hun, både på Insta, Snap og Bloggerne...men jeg avfulgte ALT.Jeg klarer ikke det "smilet"🙈🤣🤣 Jeg klarer generelt ikke det kvinnemennesket🤯 Men poenget var...Er så mange menn så svake??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Brumundaline skrev (Akkurat nå):

Jeg har sett hun, både på Insta, Snap og Bloggerne...men jeg avfulgte ALT.Jeg klarer ikke det "smilet"🙈🤣🤣 Jeg klarer generelt ikke det kvinnemennesket🤯 Men poenget var...Er så mange menn så svake??

Da har du god  grunn til å uttale deg. Jeg fikk inntrykk av du kanskje ikke visste så mye. Jeg ser ikke på bloggerne, men følger på snap og insta. Inntrykket mitt av Monica er dessverre ikke så bra. Jeg tror ikke Chris er svak, men han kommer ingen vei, og føyer henne for fredens skyld. Smilet hennes, ja hva kan jeg si, blir nesten sliten av å se på henne. Falskt påklistret smil. Skjønner hun ikke at følgere ser smilet ikke er ekte? Temperament har hun, det lyner ut øynene hennes av og til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konditor Larsen
LysOgVarme skrev (2 timer siden):

De har 4 barn sammen. Han ville stanse med nr 3. Hun ble gravid igjen. Jeg tror faktisk ikke han har annet valg enn å følge fruen i det hun sier. Hva skulle han gjort? Forlatt kone og hatt ungene1/2 tid? 

Han er fremdeles en voksen mann, og voksne menn burde ha noen egne meninger. De var dessuten to om å lage fjerde barnet. Han vet hvordan man lager barn, han kunne ha unngått det. Så vil han la seg trykke ned, så vær så god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konditor Larsen skrev (1 time siden):

Han er fremdeles en voksen mann, og voksne menn burde ha noen egne meninger. De var dessuten to om å lage fjerde barnet. Han vet hvordan man lager barn, han kunne ha unngått det. Så vil han la seg trykke ned, så vær så god.

Tror ikke man skal mokke eller motsi seg Monica ! Dette er en sterk dame! Tenk deg et brudd der,hadde jo vært drama uten like! Da er det likegreit å bare bli ,late som å håpe på bedre tider

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusieK skrev (2 timer siden):

Tror ikke man skal mokke eller motsi seg Monica ! Dette er en sterk dame! Tenk deg et brudd der,hadde jo vært drama uten like! Da er det likegreit å bare bli ,late som å håpe på bedre tider

Men om denne mannen har det så fordømt ille.. Hvorfor spør han da om de kan fornye ekteskapsløftene på nytt? 

Endret av Aidensfield
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (25 minutter siden):

Men om denne mannen har det så fordømt ille.. Hvorfor spør han da om de kan fornye ekteskapsløftene på nyrr? 

Fordi hun vil det 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SusieK skrev (Akkurat nå):

Fordi hun vil det 

Ja kanskje det. Men om har det så ille som flere antyder så må han jo bare bli der.. Men vil heller at vi setter fokus på parets eksponering av barna. Han er voksen og må nå gjerne bare fly i beina på fruen og gjøre som hun sier men barna får ikke sagt ifra

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenkes han er en mann som flørter med andre på si hvis ikke mobil er overvåket da. Slike kvinner er farlige. De er altfor høye på seg selv og har lite omsorg/kjærlighet å gi. Det er meg meg meg. Hun er ikke alene. De er mange og det er ikke sunt slik de driver på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Aidensfield said:

Men om denne mannen har det så fordømt ille.. Hvorfor spør han da om de kan fornye ekteskapsløftene på nyrr? 

Kaching ...derfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (4 timer siden):

Da har du god  grunn til å uttale deg. Jeg fikk inntrykk av du kanskje ikke visste så mye. Jeg ser ikke på bloggerne, men følger på snap og insta. Inntrykket mitt av Monica er dessverre ikke så bra. Jeg tror ikke Chris er svak, men han kommer ingen vei, og føyer henne for fredens skyld. Smilet hennes, ja hva kan jeg si, blir nesten sliten av å se på henne. Falskt påklistret smil. Skjønner hun ikke at følgere ser smilet ikke er ekte? Temperament har hun, det lyner ut øynene hennes av og til. 

Enig med deg👍🏽 

Jeg klarte ikke se mere, ble bare irritert...og det gidder jeg ikke være pga noen som henger på Snap og Insta. Skal jeg følge noen, skal jeg gjøre det for at de inspirerer meg, underholder meg (på en bra måte) og får meg til å le. Og hun gjør ingen av delene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...