Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

6 hours ago, Konditor Larsen said:

Jeg synes faktisk ikke det  minste synd på Chris. Han er en voksen mann, og voksne menn er i stand til å gjøre noe med livet sitt. Han velger selv å være som en prinsgemal, og gå to skritt bak fruen. 
Det er hans valg. 

 

1 hour ago, Aidensfield said:

Men om denne mannen har det så fordømt ille.. Hvorfor spør han da om de kan fornye ekteskapsløftene på nyrr? 

Det finnes mennesker som lever i dårlige og skadelige forhold, som ikke klarer å komme seg ut, selv om de vil og ser at det er usunt. Sier ikke at det er tilfelle her, for det vet jeg ikke, men kan være vanskelig å bryte med psykologisk misbruk. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte med engang «så bra, nå slutter hun og å eksponere barna. Men så ammet hun vist bare.. Jaja kanskje en gang de barna slipper bli vist for hele verden, selvom jeg tviler på at det skjer..

88D8442F-C8FB-45EF-AE82-34B900798E2E.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (4 timer siden):

Jeg tenkte med engang «så bra, nå slutter hun og å eksponere barna. Men så ammet hun vist bare.. Jaja kanskje en gang de barna slipper bli vist for hele verden, selvom jeg tviler på at det skjer..

88D8442F-C8FB-45EF-AE82-34B900798E2E.jpeg

De kommer ikke til å slutte med å eksponere barna før de sier stopp selv. Og det håper jeg de gjør. Å lurer på om hvor mange tusen bilder de må slette fra sine kontoer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - hun skjermer brystet sitt for eksponering. Og ikke barna. Det er virkelig helt sykt, jeg klarer overhodet ikke å sette meg inn i logikken bak dette. 

 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (47 minutter siden):

Altså - hun skjermer brystet sitt for eksponering. Og ikke barna. Det er virkelig helt sykt, jeg klarer overhodet ikke å sette meg inn i logikken bak dette. 

 

Det finnes ikke ordet logikk hos influencere... Hadde hun vist brystet så hadde kontoen kanskje blitt sperret og det kan hun jo ikke risikere. Da er det bedre og bruke barna for alt Det er verdt😔 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

supermamz skrev (På 16.3.2022 den 16.58):

Har de roet seg veldig med snappingen? Syns jeg får de så lite opp på snap. 

Nå er jeg mest på instagram men er enig at det ikke er så mye nå.. Men fortsatt for mye så lenge de drar barna inn i det 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vridde Masker

Den mammaen hennes må da være et funn. Hvis hun hjelper alle de  seks barna sine like mye så må hun være totalt utslitt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vridde Masker skrev (33 minutter siden):

Den mammaen hennes må da være et funn. Hvis hun hjelper alle de  seks barna sine like mye så må hun være totalt utslitt.  

De flytter vel tilbake til Kristiansand for å få mer hjelp.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
Aidensfield skrev (15 timer siden):

De flytter vel tilbake til Kristiansand for å få mer hjelp.. 

Tror egentlig ikke de tok sikte på å bo i Oslo veldig lenge. De skulle jo bygge hus på Hamrevann i Kristiansand #spons (som det tydeligvis ikke blir noe av fordi de fant noe mer attraktivt).

Endret av MrsMacchiato
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
MrsMacchiato skrev (På 31.3.2022 den 10.16):

Tror egentlig ikke de tok sikte på å bo i Oslo veldig lenge. De skulle jo bygge hus på Hamrevann i Kristiansand #spons (som det tydeligvis ikke blir noe av fordi de fant noe mer attraktivt).

Utbyggerne har jo pyntet litt på sannheten der ved å fremstille det som at det er planlagt skole.

Det ligger ikke i planene til Kristiansand kommune (utbyggerne gjorde det samme på Justneshalvøya). 
 

Skjønner barnefamilier setter litt på bremsen da.

Så nu ble det Dvergsnes og nybyggfeltet der.
 

Om de ønsket bruke 10-12 mill (de gav 11) så er uansett ikke Hamrevann helt der oppe i sjiktet. 

Endret av Fløff
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
Fløff skrev (2 timer siden):

Utbyggerne har jo pyntet litt på sannheten der ved å fremstille det som at det er planlagt skole.

Om de ønsket bruke 10-12 mill (de gav 11) så er uansett ikke Hamrevann helt der oppe i sjiktet. 

Og hvem har kjørt diger kampanje for utbyggerne? Sjekk #hamrevann på Instagram. Er ikke slik at jeg ikke forstår at det er spons, men de har laget en big personlig deal ut av at de skal bygge i nettopp dette området. Tenk å dra med hele familien i et slikt prosjekt, for så å bare forsvinne heeelt stille bort fra det i ettertid. Det samme gjelder selvsagt også andre influencere, som er SÅ EXCITED over noe, før det plutselig ikke er aktuelt lenger. Men Monica og Chris drar jo i tillegg ungene gjennom dette.

 

Endret av MrsMacchiato
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MrsMacchiato skrev (12 timer siden):

Og hvem har kjørt diger kampanje for utbyggerne? Sjekk #hamrevann på Instagram. Er ikke slik at jeg ikke forstår at det er spons, men de har laget en big personlig deal ut av at de skal bygge i nettopp dette området. Tenk å dra med hele familien i et slikt prosjekt, for så å bare forsvinne heeelt stille bort fra det i ettertid. Det samme gjelder selvsagt også andre influencere, som er SÅ EXCITED over noe, før det plutselig ikke er aktuelt lenger. Men Monica og Chris drar jo i tillegg ungene gjennom dette.

 

Det var vel neppe spons av tomt - men en sum for å gjøre reklamejobb? 🤷‍♀️
 

Om man ønsker å flytte til Kristiansand så er Hamrevann ganske uaktuelt - særlig i den prisklassen.

Området er i startgropa, skolen som utbygger snokete nok gav inntrykk av at skulle bygges kom i FVN som sak fordi kommunen er lei av utbyggere som dikter opp skoleplanlegging. 
 

Så da velger man noe annet.

Skulle de valgt å vente i mange år på en ønsket bolig - og så måtte kjøre alle veier for å hente/bringe 4 unger til skole/barnehage? Fordi de gjorde en reklamekampanje? 😅

De ble valgt til den fordi de da bodde på Hamresanden. 

Området fremstår som superfint ved første øyekast - inntil man skjønner hvor jæskla langt det i realiteten blir til alt når utbygger ble tatt på å love gull&grønne skoleskoger.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Stargaze skrev (30 minutter siden):

Helt vanvittig tragisk overeksponering av yngste! De burde virkelig skjemmes!

Helt enig! Og helt tragisk at det går an å leve av å vise frem familien sin på den måten! Og reagerer også på det enorme overforbruket av klær og stæsj som både hun og blogger venninnene viser fram hele tiden. 
 

Og det opplegget med å fornye ekteskapsløfter med utdrikkingslag osv syns jeg også er helt merkelig, alt for å skape innhold. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

snute skrev (1 time siden):

Helt enig! Og helt tragisk at det går an å leve av å vise frem familien sin på den måten! Og reagerer også på det enorme overforbruket av klær og stæsj som både hun og blogger venninnene viser fram hele tiden. 
 

Og det opplegget med å fornye ekteskapsløfter med utdrikkingslag osv syns jeg også er helt merkelig, alt for å skape innhold. 

Skulle til å spørre om det virkelig var Nyhus sitt utdrikningslag de skal på.. 

Flaut🙈

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppeloppane skrev (1 minutt siden):

Skulle til å spørre om det virkelig var Nyhus sitt utdrikningslag de skal på.. 

Flaut🙈

japp🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ranunkelen skrev (22 minutter siden):

Får Chris også utdrikningslag? 

Han får sikkert ikke lov. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...