Mango Skrevet 2. mai 2022 #1781 Del Skrevet 2. mai 2022 Fju skrev (På 1.2.2022 den 12.03): Jeg kjenner ikke Monica gjennom annet enn et par episoder av Bloggerne, men hun framstår ikke særlig genuin. Det har ingenting å gjøre med at hun er smilende og "sprudlende". Jeg kjenner plenty av smilende og sprudlende folk som samtidig framstår som "ekte". Virker som det er dissonans mellom det hun føler og det hun prøver å framstå som. Jeg syntes det var flott at hun skjelte ut han fyren, selv om hun lagde en scene. Men selv da klarte hun ikke helt å legge vekk det påklistra smilet. Er ikke sikkert smilet er så påklistra. Har en venninne som både kan le og smile når hun er sint. Gjør det for litt vanskelig å ta henne seriøst, men når man kjenner henne ser man at hun faktisk mener det😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 3. mai 2022 #1782 Del Skrevet 3. mai 2022 De der klarer jeg bare ikke å se på selv om jeg har prøvd noen ganger 😅 Må ut av snappen deres etter 2 sekunder. Er ett eller annet med henne. Hun virker bare så utrolig falsk og han mannen tror jo virkelig at han er noe. Blir bare flau av å se på de 🙈 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 3. mai 2022 #1783 Del Skrevet 3. mai 2022 baremeg skrev (21 minutter siden): De der klarer jeg bare ikke å se på selv om jeg har prøvd noen ganger 😅 Må ut av snappen deres etter 2 sekunder. Er ett eller annet med henne. Hun virker bare så utrolig falsk og han mannen tror jo virkelig at han er noe. Blir bare flau av å se på de 🙈 Jeg bryr meg så lite om at hun virker falsk og han må gjerne tro han er noe.. Det jeg bryr meg om er all denne eksponering av barna.. Synes det faktisk blir skrevet alt for lite om det☹️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 3. mai 2022 #1784 Del Skrevet 3. mai 2022 Flettfrid skrev (På 1.5.2022 den 12.35): Alt for å skape underholdning på Bloggerne. De er så kjedelige og A4 at de måtte finne på noe for å fenge og få bli med i en sesong til Akkurat dette!! Det så man jo i forige sesong også ble fridd til i paris. Å nå skal hele influenser gjengen ned og se de fornye. Så er jo for å skape innhold ja til serien🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 15. mai 2022 #1785 Del Skrevet 15. mai 2022 Ser familien Nyhus skal til Syden igjen nå og er ikke dette tur nr 2 i vinter hvor barna tas ut av skole.. Er det så enkelt å få fri? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 16. mai 2022 #1786 Del Skrevet 16. mai 2022 Aidensfield skrev (På 15.5.2022 den 12.01): Ser familien Nyhus skal til Syden igjen nå og er ikke dette tur nr 2 i vinter hvor barna tas ut av skole.. Er det så enkelt å få fri? Det er bare 10 dager i løpet av skoleåret det kan søkes permisjon. I følge Opplæringslova så er det permisjon elevene får, og ikke fri. Under permisjonen må foresatte sørge for at elevene får opplæring som om de skulle ha vært til stede på skolen. Spørs da, om de tre i skolealder har med sekken… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 16. mai 2022 #1787 Del Skrevet 16. mai 2022 De var i Egypt før jul ja, stemmer det. Selv om det neppe har noe å si for læringen til barna i det lange løp, er det jo noe med signaleffekten som er uheldig syns jeg. Men det var vel nå de kunne få en sponset tur og da er det viktigere enn barnas skolegang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 16. mai 2022 #1788 Del Skrevet 16. mai 2022 Marsipan123 skrev (1 time siden): Det er bare 10 dager i løpet av skoleåret det kan søkes permisjon. I følge Opplæringslova så er det permisjon elevene får, og ikke fri. Under permisjonen må foresatte sørge for at elevene får opplæring som om de skulle ha vært til stede på skolen. Spørs da, om de tre i skolealder har med sekken… Gis vel generelt ikke ja på "syden-søknader" i Osloskolen, i hvert fall ikke flere, så her er det nok heller tilfelle at de bare velger å ta barna ut av skolen. For skolens sanksjonsmuligheter er fraværende for slike fravær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 16. mai 2022 #1789 Del Skrevet 16. mai 2022 Anonym90059005 skrev (4 timer siden): Gis vel generelt ikke ja på "syden-søknader" i Osloskolen, i hvert fall ikke flere, så her er det nok heller tilfelle at de bare velger å ta barna ut av skolen. For skolens sanksjonsmuligheter er fraværende for slike fravær. Jeg så de skrev på instagram at det var en tur med jobb. Så da skal vel nok en gang barna til pers.. Masse reklame med de små 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 16. mai 2022 #1790 Del Skrevet 16. mai 2022 snute skrev (4 timer siden): De var i Egypt før jul ja, stemmer det. Selv om det neppe har noe å si for læringen til barna i det lange løp, er det jo noe med signaleffekten som er uheldig syns jeg. Men det var vel nå de kunne få en sponset tur og da er det viktigere enn barnas skolegang. Skulle ønske dette ble skrevet mye mere om her inne enn det gjør.. Vet ikke om hvor mange sider det ble skrevet om da cbe og LK tok ut eldstemann fra skole for en uke i vinter. Familien nuhus er på tur nr, 2 men få som bryr seg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 16. mai 2022 #1791 Del Skrevet 16. mai 2022 Marsipan123 skrev (5 timer siden): Det er bare 10 dager i løpet av skoleåret det kan søkes permisjon. I følge Opplæringslova så er det permisjon elevene får, og ikke fri. Under permisjonen må foresatte sørge for at elevene får opplæring som om de skulle ha vært til stede på skolen. Spørs da, om de tre i skolealder har med sekken… Og jeg ser ikke at noen av de evner å lære barna skolearbeid. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 16. mai 2022 #1792 Del Skrevet 16. mai 2022 Aidensfield skrev (1 time siden): Skulle ønske dette ble skrevet mye mere om her inne enn det gjør.. Vet ikke om hvor mange sider det ble skrevet om da cbe og LK tok ut eldstemann fra skole for en uke i vinter. Familien nuhus er på tur nr, 2 men få som bryr seg Enig, de slipper i grunn utrolig billig unna det meste. Hele bedriften deres er bygd opp rundt å eksponere barna. Det er helt sykt hele opplegget i grunn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 17. mai 2022 #1793 Del Skrevet 17. mai 2022 snute skrev (15 timer siden): Enig, de slipper i grunn utrolig billig unna det meste. Hele bedriften deres er bygd opp rundt å eksponere barna. Det er helt sykt hele opplegget i grunn. Ja... De slipper alt for billig unna. Vil påstå at de er absolutt de værste foreldrene når det gjelder og eksponere barna☹️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 17. mai 2022 #1794 Del Skrevet 17. mai 2022 Første gang jeg så de på snap trodde jeg det var en familie som ironiserte over mammablogging for hele familien vaset rundt i matchende pysjer, smilte krampaktig og oste overskudd og harmoni mens de lagde vafler i meget instavennlige omgivelser. Da jeg skjønte det var alvorlig ment ble det bare trist og ubehagelig. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 17. mai 2022 #1795 Del Skrevet 17. mai 2022 Mammabamma skrev (1 time siden): Første gang jeg så de på snap trodde jeg det var en familie som ironiserte over mammablogging for hele familien vaset rundt i matchende pysjer, smilte krampaktig og oste overskudd og harmoni mens de lagde vafler i meget instavennlige omgivelser. Da jeg skjønte det var alvorlig ment ble det bare trist og ubehagelig. Å det paret deler ikke bilder og video bare i en kanal. Det er hos mamma, pappa, familien sine SoMe kanaler. Også er det IG til babybox og drøm collection... Også blir det ispedd litt i bestemor sin IG profil.. Jeg fatter ikke hvordan de som foreldre kan gjøre slikt😔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg non_stop Skrevet 18. mai 2022 Populært innlegg #1796 Del Skrevet 18. mai 2022 Åå, jeg hadde klikka om jeg hadde den familien der på nabobalkongen ei uke i Syden. Prøve å nyte ferien og så høre hun nøtteskrika der med telefonen til alle døgnets tider "📱Hva syns vi gjengen?! HÆ?? E vi fornøyd med hotellet? Hva syns vi om utsikten HÆ?!📱" " 📱Da er vi på vei ned til frokosten, og SJEKK.DENNE.BUFFETEN. HÆ?!. Største buffeten jeg har vært borti noooen gang. Har du sett, HÆ?? 📱" "📱Hær ligger æ under parasollen og er så solbrent *snu kamera og filme masse random folk i badetøy i og ved bassenget* Der ute er Monica og datter en eller annen plass men nå forsvant ho for meg. Monica!? !!!!! 📢. Der va ho ja📱" "Da va det kvelden her og vi er trøtte. Men vi har kost oss i dag!! HÆ?? Harke vi kooost oss unger? HÆ?! Jaaaa❤️ Hæ?? 📱" 51 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 18. mai 2022 #1797 Del Skrevet 18. mai 2022 (endret) non_stop skrev (1 time siden): Åå, jeg hadde klikka om jeg hadde den familien der på nabobalkongen ei uke i Syden. Prøve å nyte ferien og så høre hun nøtteskrika der med telefonen til alle døgnets tider "📱Hva syns vi gjengen?! HÆ?? E vi fornøyd med hotellet? Hva syns vi om utsikten HÆ?!📱" " 📱Da er vi på vei ned til frokosten, og SJEKK.DENNE.BUFFETEN. HÆ?!. Største buffeten jeg har vært borti noooen gang. Har du sett, HÆ?? 📱" "📱Hær ligger æ under parasollen og er så solbrent *snu kamera og filme masse random folk i badetøy i og ved bassenget* Der ute er Monica og datter en eller annen plass men nå forsvant ho for meg. Monica!? !!!!! 📢. Der va ho ja📱" "Da va det kvelden her og vi er trøtte. Men vi har kost oss i dag!! HÆ?? Harke vi kooost oss unger? HÆ?! Jaaaa❤️ Hæ?? 📱" Ler meg skakk. Fantastisk beskrivelse. De er så jalla de to der at de greier å gjøre fremmede flaue. Og at de reiser til Tyrkia i tillegg, sier jo det meste om kunnskapsnivået deres. Endret 18. mai 2022 av Nussepus La til noe 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 18. mai 2022 #1798 Del Skrevet 18. mai 2022 non_stop skrev (1 time siden): Åå, jeg hadde klikka om jeg hadde den familien der på nabobalkongen ei uke i Syden. Prøve å nyte ferien og så høre hun nøtteskrika der med telefonen til alle døgnets tider "📱Hva syns vi gjengen?! HÆ?? E vi fornøyd med hotellet? Hva syns vi om utsikten HÆ?!📱" " 📱Da er vi på vei ned til frokosten, og SJEKK.DENNE.BUFFETEN. HÆ?!. Største buffeten jeg har vært borti noooen gang. Har du sett, HÆ?? 📱" "📱Hær ligger æ under parasollen og er så solbrent *snu kamera og filme masse random folk i badetøy i og ved bassenget* Der ute er Monica og datter en eller annen plass men nå forsvant ho for meg. Monica!? !!!!! 📢. Der va ho ja📱" "Da va det kvelden her og vi er trøtte. Men vi har kost oss i dag!! HÆ?? Harke vi kooost oss unger? HÆ?! Jaaaa❤️ Hæ?? 📱" Se for deg å få det der inn i nabolaget på fulltid, da🙄 Det er jo det som skjer 1.juli i år #flytting 😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 18. mai 2022 #1799 Del Skrevet 18. mai 2022 (endret) Å selge de små for en ferie… Massiv eksponering, til og med i badedrakt. Ikke redd for at bilder skal bli misbrukt. Så lenge det gagner foreldrene er det greit. Det er rett og slett helt tragisk å se på. Hva tenker disse to med? Lommeboken? Endret 18. mai 2022 av Stargaze 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 18. mai 2022 #1800 Del Skrevet 18. mai 2022 non_stop skrev (3 timer siden): Åå, jeg hadde klikka om jeg hadde den familien der på nabobalkongen ei uke i Syden. Prøve å nyte ferien og så høre hun nøtteskrika der med telefonen til alle døgnets tider "📱Hva syns vi gjengen?! HÆ?? E vi fornøyd med hotellet? Hva syns vi om utsikten HÆ?!📱" " 📱Da er vi på vei ned til frokosten, og SJEKK.DENNE.BUFFETEN. HÆ?!. Største buffeten jeg har vært borti noooen gang. Har du sett, HÆ?? 📱" "📱Hær ligger æ under parasollen og er så solbrent *snu kamera og filme masse random folk i badetøy i og ved bassenget* Der ute er Monica og datter en eller annen plass men nå forsvant ho for meg. Monica!? !!!!! 📢. Der va ho ja📱" "Da va det kvelden her og vi er trøtte. Men vi har kost oss i dag!! HÆ?? Harke vi kooost oss unger? HÆ?! Jaaaa❤️ Hæ?? 📱" Spot on🤣 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå