heiida Skrevet 2. februar 2021 #781 Del Skrevet 2. februar 2021 Ja, det er faktisk trist å se at de ikke bruker munnbind på butikken, jeg blir misunnelig på som er ute og nyyyter byen. Her sitter jeg i sofaen på hjemmekontor på ørtende uka, bruker munnbind over alt, bedt om at barna er så lite som mulig i barnehagen. Skulle gjerne vært like glad og fornøyd som familien smiiiiiiiiiil. Savner byen min ❤️ 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. februar 2021 #782 Del Skrevet 2. februar 2021 heiida skrev (20 minutter siden): Ja, det er faktisk trist å se at de ikke bruker munnbind på butikken, jeg blir misunnelig på som er ute og nyyyter byen. Her sitter jeg i sofaen på hjemmekontor på ørtende uka, bruker munnbind over alt, bedt om at barna er så lite som mulig i barnehagen. Skulle gjerne vært like glad og fornøyd som familien smiiiiiiiiiil. Savner byen min ❤️ WHat? I Oslo? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 2. februar 2021 #783 Del Skrevet 2. februar 2021 Lyser turist lang vei om du ikke bruker munnbind. Det eller KariJ-konspiratoriker. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 2. februar 2021 #784 Del Skrevet 2. februar 2021 De burde ha satt seg inn i anbefalingene og reglene for Oslo, det er stor forskjell på tiltakene i Oslo og Kristiansand akkurat nå. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 2. februar 2021 #785 Del Skrevet 2. februar 2021 Jaymie skrev (1 time siden): De burde ha satt seg inn i anbefalingene og reglene for Oslo, det er stor forskjell på tiltakene i Oslo og Kristiansand akkurat nå. Ja så mye tid som brukes på Internett i den husholdingen burde de ha spandert en liten tur om Oslo Kommunes koronaretningslinjer. Man må da også ha levd under en stein de siste månedene og ukene om ikke man har fått med seg at Oslo og de andre kommunene rundt Nordre Follo har hatt veldig strenge restriksjoner siste tiden. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 2. februar 2021 #786 Del Skrevet 2. februar 2021 Corinne skrev (19 timer siden): Har så vanskelig for å forstå hvordan de kan tjene penger på dette, og hvordan folk lar seg "inspirere".. De dukker opp på snapen min titt og ofte, og samtlige dager går som dette: Mannen: *går bortover utendørs" Jah, da har jeg levert ungene, og skal hjem til konemor og datter.. Har tenkt å støvsuge litt og få sendt avgårde noen joggedresser.. Blabla.. *4-5 snapper av denne sorten" Konemor som duller med datter: Åh, det slår meg hvor verdifull denne babytiden er.. Sukk.. Glis.. Man må ta vare på denne tiden.. For den går så fort blabla Unger som gjør noen sprell i stua, far er med på leken, løfter ungene over skuldra, tjohoo. Mor i sofaen gliser til kamera. Mannen på kjøkkenet: "Nå står ostesmørbrød på menyen her i huset.." *Filmer ostesmørbrød og snakker om ost, brød og ostesmørbrød* Konemor får ostesmørbrød servert på senga mens hun ammer minsten. De spiser ostesmørbrød og snakker om ostesmørbrød. Nøyaktig HVORDAN inspirerer dette til noe som helst?! Spot on😂😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 2. februar 2021 #787 Del Skrevet 2. februar 2021 Jaymie skrev (4 timer siden): De burde ha satt seg inn i anbefalingene og reglene for Oslo, det er stor forskjell på tiltakene i Oslo og Kristiansand akkurat nå. De evner nok ikke såpass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttifrutti843950 Skrevet 3. februar 2021 #788 Del Skrevet 3. februar 2021 Jeg bare skjønner ikke hvorfor de er spennende, de gjør jo ingenting! Har jo ikke jobb eller noe bare loker rundt.. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 3. februar 2021 #789 Del Skrevet 3. februar 2021 Tuttifrutti843950 skrev (6 timer siden): Jeg bare skjønner ikke hvorfor de er spennende, de gjør jo ingenting! Har jo ikke jobb eller noe bare loker rundt.. Hvorfor flyttet de til Oslo, mulig det er nevnt før men? Var det for å få noe nytt innhold på de sosiale mediene ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttifrutti843950 Skrevet 3. februar 2021 #790 Del Skrevet 3. februar 2021 GulleGull skrev (2 timer siden): Hvorfor flyttet de til Oslo, mulig det er nevnt før men? Var det for å få noe nytt innhold på de sosiale mediene ? Sikkert 😂🤷🏻♀️ men for oss som er fra Oslo virker det jo bare driiit harry ooo "stooorby dere" 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjerpings Skrevet 3. februar 2021 #791 Del Skrevet 3. februar 2021 Tuttifrutti843950 skrev (3 timer siden): Sikkert 😂🤷🏻♀️ men for oss som er fra Oslo virker det jo bare driiit harry ooo "stooorby dere" De slår meg som typen til å stivpynte seg for å gå på Egon. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 3. februar 2021 #792 Del Skrevet 3. februar 2021 2 minutter siden, skjerpings said: De slår meg som typen til å stivpynte seg for å gå på Egon. I alle fall hvis de hadde fått måltidet sponset 🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjerpings Skrevet 3. februar 2021 #793 Del Skrevet 3. februar 2021 Døgnvill skrev (Akkurat nå): I alle fall hvis de hadde fått måltidet sponset 🤣 Gleder meg sjukt til å se henne tvinge seg inn i den grisetrange missekjolen fra gender-reveal'en og posere foran pizzabuffeten #reklame 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. februar 2021 #794 Del Skrevet 4. februar 2021 GulleGull skrev (14 timer siden): Hvorfor flyttet de til Oslo, mulig det er nevnt før men? Var det for å få noe nytt innhold på de sosiale mediene ? Vil trodet har noe med jobb å gjøre, ett større prosjekt de ikke kan avsløre ennå. Håper bare de IKKE får eget tvprogram slik Jørgine og familidn fikk... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 4. februar 2021 #795 Del Skrevet 4. februar 2021 Flettfrid skrev (43 minutter siden): Vil trodet har noe med jobb å gjøre, ett større prosjekt de ikke kan avsløre ennå. Håper bare de IKKE får eget tvprogram slik Jørgine og familidn fikk... I såfall lurer jeg på hva det programmet skulle inneholde.......hvordan man lager ostesmørbrød på kveldstid? (nå var jeg slem, men ut fra det jeg får opp på Snapchat så virker det ut som det er det livet dreier seg om.....) De er en vakker familie utad, men har de virkelig noe mer å by på ? Jeg begynte å lure på om jeg fulgte dem siden de poppet opp på min snap, men det gjorde jeg altså ikke...... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. februar 2021 #796 Del Skrevet 4. februar 2021 MiominMio skrev (11 minutter siden): I såfall lurer jeg på hva det programmet skulle inneholde.......hvordan man lager ostesmørbrød på kveldstid? (nå var jeg slem, men ut fra det jeg får opp på Snapchat så virker det ut som det er det livet dreier seg om.....) De er en vakker familie utad, men har de virkelig noe mer å by på ? Jeg begynte å lure på om jeg fulgte dem siden de poppet opp på min snap, men det gjorde jeg altså ikke...... 🤣🤪😎 Ja man kan jo undres, ser ut som de har ett mindre innholdsrikt liv men meg som er hjemmeværende grunnet sykdom. Livene deres handler om morgens kaffe, få unger på skole/barnehage,lek med baby, "jobbe" på pc, hente unger,middag,ostesmørbrødkveldsmat. Å snapping fra Teslaen da, må ikke glemme det. Blenda hvitt smil i blendahvit Tesla 🤣🤪 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 4. februar 2021 #797 Del Skrevet 4. februar 2021 Det kan da umulig være noe å lage en tv-serie av. En familie som loffer rundt og smiler hele tiden? Nei, da burde de heller finne en aktiv familie som bidrar i samfunnet, og ikke bare henger hjemme. Nok av sånne flotte og morsomme familier. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 4. februar 2021 #798 Del Skrevet 4. februar 2021 BethD skrev (På 31.1.2021 den 18.13): Og alikevel klarer ikke folk skjønne hva problemet er Hva er problemet? Korona? Barna? Eller at demmes jobb som Influenser ikke er viktig nokk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttifrutti843950 Skrevet 4. februar 2021 #799 Del Skrevet 4. februar 2021 Trude4 skrev (50 minutter siden): Hva er problemet? Korona? Barna? Eller at demmes jobb som Influenser ikke er viktig nokk? Men hva er det du mener de positivt influenser folk til? Å gå arb.ledig og legge ut masse greier offentlig av barna dine? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 4. februar 2021 #800 Del Skrevet 4. februar 2021 Trude4 skrev (53 minutter siden): Hva er problemet? Korona? Barna? Eller at demmes jobb som Influenser ikke er viktig nokk? Alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå