Gå til innhold

Jeg blir gal. Hva er normalt for en helgepappa i ferie??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har fire uker hjemme med barna om sommeren. Som betyr en tilgode. Jeg kan korte ned dager, men ikke love fri. I tillegg når det er min jul i år og jeg har pleid å bruke feriedager i romjulen. Jeg ønsker å planlegge selv. Ikke å måtte ha nesten 8 uker ferie i år for å kunne se barna. Det er latterlig og urimelig. 

Anonymkode: 47fb5...edc

Ja, men da er det annerledes.  Har du 4 uker ferie med de hvert år på sommeren skal du få velge hva du gjøre med de andre ferier. Uansett kan ikke hun kjerringa fortelle deg hva DU skal gjøre når DU har samvær.  

Anonymkode: ba6fc...d91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt argument er mer kontakt med sin far og hans familie i forbindelse med disse to ukene. 

Anonymkode: 47fb5...edc

Men disse ukene er ikke annerledes enn en hvilken som helst uke i november eller mars eller mai i deres tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Biloba skrev:

Men disse ukene er ikke annerledes enn en hvilken som helst uke i november eller mars eller mai i deres tilfelle.

Uansett mer kontakt enn uten de to ukene... Det som betyr noe 

Anonymkode: 47fb5...edc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Biloba skrev:

Men disse ukene er ikke annerledes enn en hvilken som helst uke i november eller mars eller mai i deres tilfelle.

Jeg kunne like greit hatt de en uke i november og mars, men da hadde det ikke vært aktuelt og ingenting å legge vekt på. Større sjanse å få gjennom ved å følge skolerute. 

Anonymkode: 47fb5...edc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med sakkyndig i dag og det ble aldri noe enighet om at jeg skulle ha fri for at barna kunne være her. Det var opp til meg hvordan jeg ønsket å styre dagene våre. Kun oppspinn for å lage trøbbel. Virker ut som sakkyndig er lei da dette ikke er første gang. Sakkyndig sa også at det var advokaten hennes som sa hun burde godta disse feriene og det var derfor hun ga seg. Akkurat det kan jeg ikke huske, men det var blitt notert. 

Anonymkode: 47fb5...edc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...