Gå til innhold

Livet mitt..

samboer87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei alle sammen :klem:

tusen takk for støtten :) var godt å komme inn her igjen å se det dere har skrevet til meg :)

har kommet meg på en hybel nå...jeg og ole var til mamam å pakket masse saker i går.....uff...var ikke noe særlig.............. :(

uff..........fikk ordnet på hybelen da å fått d ok der.........må vaske med grønnsåpe i dag da få bort litt skit......................2400 per mnd inklufert internet og strøm :sjarmor: deler kjøkken bad og vakserom med en annen jente..har ikke fått truffet henne enda da....føler det går bedre nå...når ole har vært hos meg og sånn :klem: :trøste: trøstet meg og sånn....han drar senere i dag da....tror jeg kommer til å klare emg fint **nå selv om ingen i familien min støtter meg..............kjipt d da :(

jeg vet ikke når jeg kommer meg på nett neste gang da...håper dere får det fint :)

gokos fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hei Toril.

På mange måter så burde du vel ha flyttet på hybel for lenge siden men det er jo trist at det ble på denne måten.

Har du fått snakket med søsteren din eller?

Har tenkt på deg i helgen. Godt du hadde Ole hos deg til å hjelpe til. Det er ikke lenge igjen før dere kan flytte sammen nå. Blir godt for alle parter :)

:klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toril.

På mange måter så burde du vel ha flyttet på hybel for lenge siden men det er jo trist at det ble på denne måten.

Har du fått snakket med søsteren din eller?

Har tenkt på deg i helgen. Godt du hadde Ole hos deg til å hjelpe til. Det er ikke lenge igjen før dere kan flytte sammen nå. Blir godt for alle parter :)

:klem: fra meg.

hei så fint at du har gjort det :)

ja burde nok det...lillesøster og mamma kom til meg i går....i dag reiser jeg til ole:)

må stikke snart har time :)

tusen takk for støtten dere gir meg:)

skal bli så godt å komme til ole i dag:)

stor :klem: til dere alle sammen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så fint at de har vært og besøkt deg da :)

Håper du får en kjempefin helg sammen med Ole.

God tur :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk :klem:

håper du får en fin helg vennen:)

*ønsker alle en fin helg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for :klem: søndagsgel og fisken :)

rekker en liten tur innom er hos ole nå og har det fint :wink: skal stikke bort til stasjonene han kommer hjem fra jobben sin i oslo :kline:

var på middag hos foreldrene hans i går det var koselig :D

var å gikk en laang tur med philip i dag aner ikke hvor langt men turen tok nesten 3t:) gjorde kjemepgodt og er så nydelig et vær her så d får meg også i bedre humør hehe :sjarmor:

klemmer fra meg

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei :vinke:

Ser at du har det bra hos Ole, fint det. Du trenger det vennen. Jeg venter på at sambo skal komme hjem, samtidig som svigers kommer hit. De skal være her i helga.

Ønsker deg en god helg :)

:klem: fra meja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at du har det bedre når du er hos Ole! Håper situasjonen ordner seg for deg hjemme også! Ha en fin helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Ser at du har det bra hos Ole, fint det. Du trenger det vennen. Jeg venter på at sambo skal komme hjem, samtidig som svigers kommer hit. De skal være her i helga.

Ønsker deg en god helg :)

:klem: fra meja

hei!! jaa har det kjempefint her :hoppe: håper du får det fint sammen med svigers da :)

hva skal dere gjøre i helga da??

:klem:

hei!! takk for det vennen :klem:

godt å være hos ole :hjerte:

det ordner seg sikkert hjemme etterhvert håper jeg....

ha en strålende helg alle sammen og takk for støtten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

I morgen har vi tenkt oss til byen en tur. Jeg skal se om jeg finner ett sjal, til kjolen som jeg skal ha på bryllupet, en topp eller to, trenger også strømpebukse både til kjole og bunad. Ellers håper jeg det blir fint vær, sånn at vi kan sitte ute på solsiden 8) Ellers ingen større planer. Enn dere da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Høres ut som at det gjør det godt å være hos Ole :klem:

Håper du får en strålende helg!

Jeg for min del jobber hele helgen men i morgen drar jeg til Oslo. Skal besøke en venninne fra søn til man og fra man til tir skal jeg besøke forloveren min. Det gleder jeg meg til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei meja og heidi :klem:

jo d gjør kjempegodt å være hos ole........:)

han er så snill og god han :hjerte:

gleder meg mer og mer til at vi flytter sammen :kline:

fant du noe sjal til kjolen da meja??

må vell snart pakke skal reise herfra i dag m fly ....

vi snakkes da:)

klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...