Gå til innhold

Livet mitt..

samboer87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjære dagbok..

i dag tok jeg bussen til skolen som vanlig, det snødde tett og var bitende kaldt.

venninna mi kom på bussen og satte seg i fanget mitt(var så fullt på bussen som vanlig..)

skolen begynte med matte med vår en smule crazy mattelærer....det var meget kjedelig...så jeg skrev en del meldinger til min søte gutt :wink:

og fikk mange søte tilbake :P så kos å ha ham!!! elsker han sånn :-)

på skolen i dag ble det litt klikkings... :evil: sukk...ei klasseveninne klikka på alle hylte, og kjefta på alle...hun baksnakket en mørkhudet fyr i klassen vår også....å som du vet kjære dagbok tolererer jeg ikke uretferdig behandling av folk...jeg ba henne slutte med det barnslige tullet...og da klikka hun på meg å... :roll: menmen.......så ble hun lei seg ikke på grunn av meg men ja hun har en del problemer..hele klassen snakket omdet og lærerne sa atte det var ikke noens skyld..jeg sendte henne en melding jeg :P å spurte hvordan det gikk med henne og at jeg var glad i henne :) hun er nemlig en grei person egentlig...å desuten syntes jeg synd på henne også på han som hun snakka stygt om.....å de hun kjefta og smelte på.........brydde meg ioom alle jeg :sjarmor: er sånn........hehe selv om jeg har fått streng beskjed om å tenke mer på meg selv.... :wink: men men.........er vel en positiv egenskap da? ike sant? :D

ellers så har det vell ikke sjedd noe spesielt....mamma å lillesøster har krangla som vanlig..........har snakket med typen på tlf:)

om en uke drar jeg til ham på vinterferie!!

jiipiii :hoppe::sinna:

det var det jeg hadde å fortelle i dag :sove:

:bukke:

nå skal jeg ringe til typen.........han er ferdig på fotballtrenign nå :klem2: tid for koseprat :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk:D

gleder meg til våren jeg også :heiajente: digger våren:)

varmt i lufta og trenger ikke ha på et tonn med klær :hår:

hva har du gjort denne vinterdagen da?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

akai :Nikke:

det var nå hyggelig:)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

i dag stor jeg opp til tett snøvær ute........trærne var helt dekt..............fikk en trang til å gå på ski i dag :danse:

hehe....morsdag i morgen folkens!!! husk på det :redd:

har bare sitet på msn og her i dag jeg:) ikke så lenge siden jeg sto opp :rosasmil:

snakker med den deilige skjønnheten min nå i tlf :kline:

:sjenert: klemmer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heia:)

ja vil gjerne ha sommer jeg også:)

er en smule lei av vinteren må jeg innrømme.............men gledermeg til romantisk påskeferie på hytta mi da:)

sammen med typen min.....................å mamma+søster da men men hehe......... :sjarmor:

har ikke godt så mye pås ki i vinter å håper på å få gått litt mer...........trimma litt flesk hehe.................på onsdag skal jeg på treningsstudio da :wink: føler meg sprek hehe har begynt md det vær onsdag:)

*stolt av seg selv*

må vell snart tusle av KG...........men har blitt litt avhengig føler jeg hehe............menmen.......

klemer fra meg:)

ha en fortsatt fin vinterdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

Gratulerer med dagbok!

Jeg er mer en sånn vår-sommerjente jeg!

Elsker den første vårtiden, hvor man kan ta av seg de tykke jakkene, sola skinner og det lukter godt! :ekstra kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey baby-E :)

takk for det :) gleder meg sånn til våren og sommern jeg å............varmt og godt og lettere klær :ler:

skal sjekke ut dagboka di jeg :wink: skal prøve å fixe sånn link jeg å.............:P

men er ike så flnk til sånne tekniske duppediter:(

klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) har fått til link :)

jiipiii :ler: synes jeg var flink nå :wink:

i dag er det morsdag folkens!

hehe jeg hadde selfølgelig kjøpt gave og sånn til min mor mens typen hadde ikke gjort det i det hele tatt til sin....... :roll: fikk overtalt ham da :sjarmor: så han gikk dit med en vinflaske han hadde hjemme :kul: hihihi han er da så søt :P snakket med han for ikke så lenge siden....snakket litt med "min sønn" også.............det vil si valpen hans hehe..........han er liksom pappa og jeg mamma............ :ler: hans påfunn............hehe......fikkmelding nå ser jeg....+-:wink: hehe fikk en sån jeg elsker deg du er alt for meg melding :sjarmor: så søtt da!!!

i dag skal jeg.........tja ike gjøre så mye ekke så mye å finne p¨å søndager.........er jo morsdag da :) være hos mamma.........

:kul: klemmer fra meg :kul:

foresten i morgen er det valentinsdag!!!!!!!!!

håper det kommer neo i posten :wink::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt med en ny dagbok her inne! Dette blir den første jeg følger med på helt fra begynnelsen tror jeg! :-) Høres ut som du er veldig forelska da!! :kline: Lenge til dere blir samboere (ser det er i nicket ditt...)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia :)

så utrolig hyggelig da at du skal følge med i dagboka mi :brunette: kjempekos:)

vi blir samboere i juni vi :wink: ja er kjempeforelska :) han er det snilleste mennesket jeg vet om!!!! :sjarmor: skal sjekke ut dagboka di og bryllupsdagboka :)

ha en fortsatt fin søndagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut å kunne flytte ut - og sammen med kjæresten.

Jeg vil også flytte hjemmefra :-(

Ha en superduper uke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...