metteflette Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #61 Del Skrevet 17. mars 2005 Fikk sykemelding til begge eksamene, så en bekymring mindre!!! Idag har jeg vært å vokset bena og bikinilinje, tenkte hvis jeg starter nå, så er jeg inne i en god "steem" til sommeren Hun var så flink, hun forrige jeg gikk til gjorde det skikkelig vondt hos!!! Så nå har jeg vært litt aktiv idag og nå skal jeg legge meg på sofaen å sove!! Blir så trett så trett når jeg maser rundt :oops: Ellers så skal vi til et vennepar og diskutere en mulig felles ferie tur i sommer, det hadde vært kjempekos og få det til! Ha en fortsatt fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2005 #62 Del Skrevet 17. mars 2005 Hei Så bra at det gikk i orden med sykemeldingene. Ønsker deg en fortsatt fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #63 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei Meja!! Ganske lettet for at det gikk iorden ja... La nettopp inn et innlegg på graviditetssiden, jeg blir så frustrert over all dritten det er på Bim. Får virkelig angst jeg!! Skal på UL på mandag og både gleder og gruer meg masse!!! Er livredd for at de skal finne at alt ikke er iorden, men da har jeg uansett mannen med meg, så jeg er ikke alene. Men samtidig så begynner jeg å slappe av litt, for ting føles liksom litt riktig også.... Men, så er det rett tilbake til negative tanker!!! JEG BLIR GAL av disse hormonene!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #64 Del Skrevet 19. mars 2005 Venninen min fikk ei lita jente inatt!!! Skal på besøk mandag eller tirsdag, har kjøpt en nydelig liten jakke i ull for leeenge siden (visste det var ei jente....) Nå ble jeg så glad og lettet!!! Jeg har det også fint idag, skal ta livet med ro og bae "go with the flow"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #65 Del Skrevet 21. mars 2005 Kjempedårlig igår og dårlig idag.... Vært hos legen og termin er 7 november!! :o Det er en stund til!! Og det betyr flere uker med kvalme..... men alt går for en periode. min største bekymring er at jeg skal være forlover 29 oktober... Og et til bryllup i september, vurderer å kanskje få sydd meg en kjole til diss to festene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. mars 2005 #66 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei! Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #67 Del Skrevet 30. mars 2005 Har vært syk hele påsken.... Influensa og ørebetennelse. Så nå er det penicillin.. Kjip påske, men er heldigvis litt bedre nå, så nå gleder jeg meg til jenta mi kommer hjem imorgen, hun har vært borte i 14 dager! Det er lenge for mamma det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. mars 2005 #68 Del Skrevet 30. mars 2005 :trøste: god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 5. april 2005 Forfatter #69 Del Skrevet 5. april 2005 Er fremdeles ikke helt på topp, sliter ennå med øret.... Men det går vel over før eller siden. En dag igjen på penicillin og ringer til legen hvis det ikke er endring. Det var kjempedeilig å få jentungen hjem igjen, ble lenge både for henne og meg med 2 uker borte. Og setter så stor pris på mannen i mitt liv, han står opp hver morgen og får jentungen igang og på skolen. Jeg har ikke sjanse til å stå opp!! Jeg holder senga til sånn ca 11 om morgenen, da er jeg ok nok til å stå opp og få i meg mat. Så det blir ikke så mye skolearbeid for tiden, desverre. Men jeg trøster meg med at dette kan ikke vare så mye lengre enn to uker til, jeg er nå 9+ 3 på vei. Ser på helsekortet fra forrige gang at jeg ble bedre etter en ca 15 uker.... Men krysser fingrene for at det går over før den tid!!! Ser frem til å trene og komme meg opp om morgenene og få gjort noe. Nå skal jeg vaske hus og klær, før vi skal spise kake hos min mor senere. Hun har bursdag idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 7. april 2005 Forfatter #70 Del Skrevet 7. april 2005 Kjøpte en STOR bukett roser og gavekort til min mor, det er en fordel at sambo driver med blomster Det var kjempekos med kake og greier. Ellers så har jeg fått utsatt bacheloroppgaven, så den trenger jeg ikke å bekymre med så veldig mye for allikevel. Min tilstand nå er ikke ideel til skolearbeid. Idag sov jeg til 11.30 og nå er jeg trett igjen.... Skal prøve å holde meg våken så jeg får sove igjen ikveld. Igår sov jeg 2 timer på sofaen og var trett igjen klokken 22... Sove, sove , sove, det er meg for tia!!! Ellers så har jeg fått tak i vogna jeg vil ha, det er jeg veldig glad for. Så nå har jeg i praksis alt utenom bilsete... Jeg har så mye etter førstemann og har tatt vare på det meste faktisk Nå er jenta mi på koret og når hun kommer hjem igjen så skal vi fortsette å rydde på rommet hennes. Det ser helt bombet ut og det verste er måten hun behandler tingene sine på. Hun har fått seg en skikkelig overhaling idag.... Og fra og med idag av er det harde bud, er det ikke ryddet om kvelden havner det som er på gulvet i søppelsekker og blir tatt fra henne. Må lære å sette pris på ting på den harde måten tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #71 Del Skrevet 8. april 2005 Good helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 8. april 2005 Forfatter #72 Del Skrevet 8. april 2005 GOOOOD helg til deg også Meja!!! Idag har jeg vært på farten noen timer og fikset forskjellige ting. Har bestilt time hos fysioterapauten og time til å sette opp nytt program på gymmet. Kan jeg klare å unngå bekkenløsning ved å trene, så skal jeg klare det!! Men nå er jeg SLITEN og skal slappe av på sofaen. Sambo og jeg er blitt noen ordentlige stuegriser Men først skal jentungen og jeg se IDOL, vi heier på Jorunn!!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 9. april 2005 Forfatter #73 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg fikk roser igår Så nå har jeg en nydelig bukett med mørkerøde roser på stuebordet og hvite roser på kjøkkenbordet. Friske blomster er gøy! Jeg er sååååååååå glad idag, ingefærtablettene virker!!! Så nå ser det ut til at jeg kan slippe unna masse av kvalmen og INGENTING er vel bedre enn det!! Sola stråler ute, vaske maskinen er igang og senere får vi besøk. Tenkte jeg skulle steke lapper, det faller alltid i smak. For en flott dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 10. april 2005 Forfatter #74 Del Skrevet 10. april 2005 Kjempekos med besøk igår. kusinen min har tre barn, to flotte gutter og ei nydelig lita jente på halvannet år. Utrolig sjarmerende og temperamentsfull. Etter besøket gikk vi i butikken og etterpå gikk vi tur til sjøen. Vi var ute en time og det var deilig. Igår var helt fantastisk generelt, en hel dag uten kvalme!!! Idag er datteren min på besøk hos tanten min og sambo på jobb. min far er utenlands, så min mor har invitert meg ut på middag. Det skal bli koselig. Nå skal jeg få gjort litt før jeg går! Ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 11. april 2005 Forfatter #75 Del Skrevet 11. april 2005 Kjempekoselig å spise middag med min mor! Etterpå gikk vi på besøk og hentet datteren min. Slappet av resten av kvelden. Idag kom jeg meg opp klokken 7, og det er strålende å kunne fungere igjen Har vært å hentet mammaklær som jeg har kjøpt, de var fine. Men deprimerende og gå i butikkene, det er ikke mange her som fører mammaklær.... Men, men skal nok få det til, god tid enda og mange venniner som har saker og ting liggende Nå venter jeg på solstråla mi skal komme hjem, så vi kan spise og gjøre lekser. Ha en fin mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #76 Del Skrevet 11. april 2005 Godt å lese at du er i bedre form Ønsker deg en fortsatt fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 15. april 2005 Forfatter #77 Del Skrevet 15. april 2005 Jøss! Er det fredag allerede!! Hvor ble denne uken av da? :o Tirsdag var det nydelig vær ute, og vi var på konferanse med jentungen, hun fikk kjempeskussmål og morshjertet banket stolt!! Onsdag var jeg hos fysioterapaut og fikk behandling, overraskende bra til å være så lenge siden sist. Jeg var også å fikk nytt treningsprogram. Torsdag var jeg å trente, det var fantastisk deilig!! Etterpå var jeg hos kusinen min og vi planla utdrikningslag for våre to bruder Idag har jeg bare sullet her hjemme!! Men har nå kommet frem til at den opprinnelige terminen må være feil, satser på at det er slutten på oktober som er riktig. Vurderer å ta kontakt med privat UL. HA en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #78 Del Skrevet 29. april 2005 Hei Hvordan går det med deg? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #79 Del Skrevet 7. mai 2005 En stund siden sist ja.... Her går alt bare bra, burde lest til eksamen, men er såååååååååååååååå lite motivert at det er helt grusomt.. Allergien gjør seg gjeldende og jeg er stuptrøtt hele tiden. Men hva gjør vel det når det gror inni magen min! Mannan jobber masse, og tøtta går på skolen, og jeg driver dank. hehe. Faktisk ikke, jeg er på farten hele tiden og helt slips på kvelden. Idag skal vi i 30 årsdag og imorgen er det avslutningsfest på skolen. Utenom det, så skremte ei vennine vettet av meg, ringte å gråt i tlf. Mannen har begynt å få kalde føtter etter 8 år... ikke noe forvarsel ingenting. Så nå er det ikke sikkert det blir bryllup. Jeg håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kunstner'n Skrevet 7. mai 2005 #80 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei på deg! Det ser ut som du har nok å henge fingrene i ja, husk å ta vare på deg sjøl mellom slaga også da. :trøste: Ønsker deg masse lykke til med eksamen og den lille spiren din. Jeg ønsker også meg en spire, men nå om dagen plages jeg av mye svimmelhet og ørhet i kroppen og veit ikke om det er mensen eller en spire. Bare hopp innom boka mi en dag du har tid. Alltid koselig med besøk. Ha en fin helg :dagensrose: Klem fra Kunstner'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå