Gå til innhold

Kanskje....


metteflette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jippi jippi jippi!!!! Jeg er så fantastisk mye bedre!!

Sambo kom hjem den dagen jeg ble syk, så da fikk jeg hjelp med barn og litt av hvert. Så jeg fikk slappe helt av og komme til hektene igjen.

Det er så deilig å ha ham hjemme igjen :)

Nå må jeg lese, lese og lese. Eksamen på mandag!!!!

Ha en superduper helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer innom en liten tur jeg! Gratulerer med ny dagbok. Flott å høre at du er frisk og så får du ha lykke til med innspurten på eksamen.

Har studert i mange år, og er det noe jeg ikke savner så er det eksamenspresset. Men det er jo hyggelig å studere og absolutt hyggelig å fullføre eksamen!

Uansett - god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!!

Ja, har det bra. Hadde eksamen på mandag og var helt gåen etterpå. Nå har jentungen vinterferie så vi slapper av og koser oss.

Har bare så dårlig samvittighet for en ting: Jeg er så UTROLIG morgengretten..... Stakkar kjæresten min, supersøt om morgenen og jeg er så sur mot ham. Og om kvelden er jeg så sliten at jeg orker ikke noe "hanky panky"... Har lyst men orker ikke.... Stakkar mannen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en flott helg!!! Sola skinner og livet er herlig.

Vi har vært ute på tur og nå står middagen på kok!! Ha en fortsatt fin dag folkens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :klem: det var dette du ville ikke sant?

Ja!!! en jeg er så pessimist når det gjelder graviditet.... Er så redd for at noe skal gå galt...

Men jeg er jo litt i hundre.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Imax!

Herregud så mye som går igjennom hodet mitt nå!!!

Jeg kan være ca 4 uker på vei og MYE kan gå galt.

Men hvis dette går bra, så er det følgende ting: Forlover i oktober utgår på en måte?!??? Eksamen i desember?? Det kan gå faktisk, vi bor i en leilighet med kun to soverom, men det går vel også.. Jeg har sagt at får jeg flere barn så skal jeg gifte meg, og han har vært enig i det. WOW!!! Første bud er ihvertfall å få en time hos legen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei' date=' går det bra med deg? :klem:[/quote']

Hei hei!

Ja, jeg har det bedre idag! Kvalm og trett, men nå kan jeg ihvertfall forstå hvorfor!!

Skal til legen neste uke, og det ser jeg frem til. Det er litt sånn tvil om når jeg egentlig hadde mens sist, sluttet på pillen og vært veldig uregelmessig etter det.

Men men, jeg får vel svar på det neste uke.

Sambo er helt i hundre!!! Dette blir nr 2 for meg og nr 1 for ham. Han har sagt hvor glad han er i meg sikkert 1000 ganger siden igår :hoho: Han er kjempesøt!! :)

Magen min er faktisk blitt større de siste ukene og det synes jeg er litt skremmende da. Fordi enten er jeg et stykke på vei, eller så slår hans gener igjennom og gir tvillinger. Da tror jeg faktisk at jeg friker ut!!!

Kjempekoselig med hilsen Meja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sinnsykt vondt i hodet igår kveld og jeg våknet med den idag også..... :o

Men jeg drakk 1/2 liter vann og bittelitt kaffe, så nå er det bedre.

Idag skal jeg på karrieredag på universitetet. Er jo ikke så mye poeng i det for meg akkurat nå da, men greit å få med meg hvem som jobber med hva!

Ha en fin onsdag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...