Gå til innhold

Kanskje....


metteflette

Anbefalte innlegg

Gjest Espera

Hei Metteflette! Synes du har så kult nick, og tenkt lenge jeg skal stikke innom deg og fortelle deg det :ler: Og så finner jeg ut at det har flyttet noen inn i magen din?

GRATULERER! :babygutt::hoppe::babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Metteflette! Synes du har så kult nick, og tenkt lenge jeg skal stikke innom deg og fortelle deg det :ler: Og så finner jeg ut at det har flyttet noen inn i magen din?

GRATULERER! :babygutt::hoppe::babyjente:

:hoho: det hadde jeg ikke ventet!!! Kallenavn fra tenårene....

Men takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe karrieredag på meg igår... Hun jeg etter planen skal være forlover for, ville ha meg med å se på kjoler. Hun var så nyyyyydelig i den ene hun prøvde!!!!

Men jeg klarte å holde graviditeten for meg selv, syns det er greit jeg har vært hos legen før jeg forteller det til henne. Hun må jo kanskje ha en annen forlover nå..

Idag har jeg vært hos advokaten, prøver å få en samværsavtale iorden, får håpe det går denne gangen, eksen har ikke akkurat vært samarbeidsvillig før... :veldigsur:

Formen idag er den samme, kvalm og springer på do hele veien!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et drittvær!!!!! Snø, regn og vind i skjønn forening :-( Skulle egentlig gå å trene, men gidder ikke å gå i dette været! Så det blir jobbing med bacheloroppgaven, før jentungen kommer hjem.

Tenkte vi skulle lage lapper og koke kakao idag, kose oss inne i det været :)

Formen er den samme, småkvalm og murringer i magen. Får ikke ned så mye mat om morgenen, men det fikser seg vel etterhvert.

Ha en fin fredag jenter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik je har regnet ut ifra de forskjellige mulighetene så er jeg enten 6 - 7 eller 9 uker på vei. Håper jo selvfølgelig at det er 9 uker som gjelder!!!!

Går ennå med kvalme, vondt i korsryggen og stikninger i magen. Men så kommer det litt sånn brunlig utflod innimellom, men jeg har forstått det slik at alt dette er veldig normalt.

Nå er jeg så innstilt på å bli mamma igjen at jeg blir veldig lei meg, går det galt.... Men da er vi heldigvis enige om å prøve igjen!!!

Ellers så skal jeg ha overnattingsbesøk inatt, og da skal jeg lage påskepynt med ungene, det kan jo bli koselig.

Ellers blir det å slappe av og bite i meg all irritasjonen min!!! Stakkars sambo, det er ikke verdens hyggeligste kjæreste for tiden...... :hoho:

Ha en fortsatt fin lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Jeg besto eksamen!!!! Fikk C!!!! Jippi!!!!! :)

Gratulerer så mye :-D Ha en fortsatt strålende lørdag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Meja!! Er ganske glad for den karakteren ja,trodde helt ærlig jeg så vidt skulle stå...

Idag er det nydelig vær ute og mine humørsvingninger er på topp!! Har allerede hatt grått en dag og kjenner dette er en emosjonell da... Glimrende når jeg skal på middag til mine foreldre...

Stakkars kjæresten min, han er ganske forvirret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var første legebesøk overstått og hun kunne ikke heller si meg hvor langt jeg er på vei!!! :o

Men mine mistanker om en 7 uker ser ut til å stemme.....

Nå er jeg blitt henvist til tidlig ultralyd, så får vi se.

Utenom det går nå dagene, jeg er ekstremt trett og sliten. får faktisk ikke lest til eksamen i det hele tatt!!! Sjerpings BIG TIME!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig UL blir kjempespennende!!!! Håper bare det er godt nytt..... Jeg er ganske irritert på meg selv som er litt smånegativ, men klarer ikke å la være...

Vil så gjerne at alt skal gå helt fint!!!!

Jeg skal ha en eksamen på fredag, den er plankekjøring, men den på onsdag er mye verre. Og nedturen her er jo at jeg er stuptrøtt hele dagen og småkvalm. Vurderer å be om sykemelding til onsdagens eksamen, skjønner egentlig ikke hvordan jeg skal klare dette. Fredagen er jeg redd for å sovne underveis. Det skulle tatt seg ut!!!! :hoho:

Utenom det så går dagene med til å sove endel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

:hoppe:

jeg vil også ha bæbis i magen min!

Grattis :) super spennende joh

Lykketil videre med eksamene dine :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny trett dag..... Står opp og har egentlig bare lyst til å legge meg igjen :hoho:

Takk og pris jeg har en fantastisk samboer og stefar til skolejenta mi, så vi får henne opp og igang om morgenen. Men nå skal jeg prøve å få lest på noen hovedpunkter til morgendagens eksamen, ser hvordan den går og får heller sykemelding hvis det ikke funker i det hele tatt...

Takk for hilsen bustetroll!!! (kult nick...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen gikk i dass!!!! jeg ble nødt til å gå etter halvgått tid, jeg ble så dårlig... Saker og ting før klokken 12 er ikke noe for meg altså.

Jeg er stuptrett hele døgnet, murringene i magen begynner å gi seg, mens puppene har begynt å vokse.

Jeg begynner også å få en god magefølelse på dette her jeg! Den pleier å stemme ganske bra den altså :)

Så nå er jeg litt opplagt, får gjøre en innsats i heimen, før jentungen og jeg skal se Idol. Hun får lov til å velge en av deltakerne som vi stemmer på. Så blir det vel seng igjen kl 22 :hoho:

Ha en finfin helg :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Var synd det gikk dårlig med eksamen, men du kan jo heldigvis ta den opp. Håper du har en fin lørdag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff for en dag igår!!! Jeg fikk litt rosa farge i utfloden og jeg fikk full panikk!!! Ringte legevakten og kjørte opp, men der var det to timers ventetid, så jeg gikk hjem og slappet av heller.

Har vært inne på ALT å lest om SA og MA osv. Jeg må slutte med det, jeg skremmer bare vettet av meg selv og blir kjempelei meg. Jeg må tenke positivt.

Har den der "murringa" i magen igjen og vondt i korsryggen, men alt er visst helt normalt....

Så nå skal jeg ta ting litt rolig og slappe av, istedenfor å tolke alt negativt!!!

Mannen er gått på jobb og jeg tenkte jeg skulle gjøre litt hjemme, men vi får se. Kanskje lage litt mer påskepynt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøsyk hele veien jeg..... Blir bare verre med kvalmen, men trettheten er ikke like ille. Men fungerer ikke før klokka tolv og er ganske hormonell i humøret!!! :hoho:

Ellers får jeg gjort lite og sett mye tv. Men jeg har verdens beste mann og elsker ham over alt på jord!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt mindre dårlig for hver dag nå!!! ser lys i tunnelen.

Igår reiste jenta mi til pappaen for to uker, jeg savner henne masse allerede!!! Men idag kommer heldigvis sambo hjem igjen, så da skal vi prøve å være kjærester :)

Eksamen idag gikk ut, men har ringt legen. Regner ikke med at det er noe problem å ta den om igjen.

Nå regner all snøen bort her, så det er en ganske slik "trøtt" dag idag...

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...