Gå til innhold

Kanskje....


metteflette

Anbefalte innlegg

Takk for oppmuntringen Kunstnern :)

Det går så bra så, har en fantastisk mann som tar veldig godt vare på meg. Er lykkelig jeg og vil at alle andre også skal ha det bra!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei MF,

Åssen går det da? Håper venninnen din får løst floken. Ofte er det litt nerver før et bryllup da. Uansett, det er vel kanskje bedre å avslutte før et bryllup enn etterpå? :roll:

Åssen er formen da? Lykke til med lesing til eksamen og pass godt på frøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Imax!

Jotakk formen er bra den, utenom allergien som plager meg, men overlever det også. Har så lyst til å trene , men har ikke overskudd..... Er så trett, gleder meg til pollensesongen er over jeg!!

Fikk en kjempegøy nyhet i dag!! Kusinen min ( som også er en av mine beste venniner) skal ha baby!! Ikke før i januar, men synes det er kjempestas jeg da! Håper bare alt går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Her fyker tiden avgårde!!! Idag har vi vært hos jordmora og alt er tipp topp. Neste uke er det ultralyd og jeg gleder meg masse!!!!!!

Eksamenslesing går det trått med, men kommer vel iland tilslutt :wink:

Kunne ikke tro at det var 1 juni idag da.... Kaldt, men sol ute. Håper sommeren kommer snart, men helst ikke for varm iår.. hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært på ultralyd idag, alt er fint og vi får en: :babyjente: !!!

Ellers er formen bra, så lenge jeg tar det veldig med ro!!

Og eksamenslesingen går som den går, treigt....

Men alt går tilslutt!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Wow.... Har ikke vært her på en stund nei...

Tiden flyr!! Jeg er nå 33 fullgåtte uker og igang med min 34 uke.. Det betyr at fødsel nærmer seg fort!!

Samtidig leverte jeg bacheloroppgaven min forrige helg og er i full gang med semesteret. Jeg har mye jeg må rekke før termin... Men alt går hvis man vil.

Er sliten , men i fin form, så lenge jeg slapper av innimellom går det veldig bra!!

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

:sjenert: har visst ikke vært her på en stund nei........

Jeg fikk ei nydelig jente i november. Hun er en drømmebaby som sover, spiser og smiler. Sover hele natten og har gjort det siden nyttår.

Alle eksamene ble bestått og nå er jeg igang med nye... Så det blir ikke så mye kos som jeg skulle ønske. Men jeg kan ikke klage, jeg er heldig! Jeg har to flotte døtre og en fantastisk mann. Jeg er lykkeligere enn noengang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...