Jerry Lee Skrevet 17. august 2018 #161 Del Skrevet 17. august 2018 1 minutt siden, Monstrum skrev: Enda bra jeg har god høne da Å, skryt lagom...som det sies. Men godt marinert er'a, eller? 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. august 2018 #162 Del Skrevet 17. august 2018 2 minutter siden, Stella Rose skrev: Jeg har vasket klær i dag.....men venter til i morgen med å henge de opp... Og jeg har badet Stella...og gleder meg til å tørke henne..... ..øh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 17. august 2018 #163 Del Skrevet 17. august 2018 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Og jeg har badet Stella...og gleder meg til å tørke henne..... ..øh... Say what Tørke meg kan jeg da gjøre selv 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. august 2018 #164 Del Skrevet 17. august 2018 1 minutt siden, Stella Rose skrev: Say what Tørke meg kan jeg da gjøre selv 😜 Nuh, vel...det skal vi da bli minst to om..... 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 17. august 2018 #165 Del Skrevet 17. august 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Nuh, vel...det skal vi da bli minst to om..... 😜 Hah, syns jeg ser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. august 2018 #166 Del Skrevet 17. august 2018 Men...nok en innrømmelse av hva jeg ikke bør, men gjør... Spiser enda mer..eller mauler heter det vel, nå. Ja, det gjør jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. august 2018 #167 Del Skrevet 17. august 2018 2 minutter siden, Stella Rose skrev: Hah, syns jeg ser Nettopp! 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. august 2018 #168 Del Skrevet 17. august 2018 Innrømmer at jeg åpner enda en boks snurring. Det burde jeg ikke gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 17. august 2018 #169 Del Skrevet 17. august 2018 Snurring, det er det veldig lenge siden jeg har spist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. august 2018 #170 Del Skrevet 17. august 2018 2 minutter siden, Stella Rose skrev: Snurring, det er det veldig lenge siden jeg har spist. Så kjøp et par bokser. Fres i godt smør. Stek egg og flesk. Tomatbønner på siden...og kanskje stekte poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. august 2018 #171 Del Skrevet 17. august 2018 Turmat og/eller kåbbåifrokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 17. august 2018 #172 Del Skrevet 17. august 2018 22 minutter siden, Jerry Lee skrev: Så kjøp et par bokser. Fres i godt smør. Stek egg og flesk. Tomatbønner på siden...og kanskje stekte poteter. Kanskje en dag hørtes godt ut det der 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. august 2018 #173 Del Skrevet 17. august 2018 3 minutter siden, Stella Rose skrev: Kanskje en dag hørtes godt ut det der 😊 Det ER godt. Har du en skog å vandre i....lag denne veldig enkle retten over bål. Eller bare hjemme på kjøkkenet. Ikke like bra, men godt det, og. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. august 2018 #174 Del Skrevet 17. august 2018 Innrømmelse : Burde ikke ha fristet Stella...men gjorde det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. august 2018 #175 Del Skrevet 17. august 2018 Jeg har sprukket og spist godteri hele denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 17. august 2018 #176 Del Skrevet 17. august 2018 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: Innrømmelse : Burde ikke ha fristet Stella...men gjorde det! Gjør ingenting det 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. august 2018 #177 Del Skrevet 17. august 2018 8 minutter siden, Stella Rose skrev: Gjør ingenting det 😉 Hehe. Men lag nå den maten... 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. august 2018 Forfatter #178 Del Skrevet 17. august 2018 Men da tar vi kanskje resten av "hyggelig prat" inne hos Ordet og så blir det kun dagens/kveldens små innrømmelser i denne tråden. Hum? På forhånd takk. Jeg innrømmer at da jeg var i butikken i kveld, så hørte jeg helt tydelig S.O.S-rop fra isdisken. Jeg tok fornuften fatt og tenkte at det nok var en liten en med horn som hadde sneket seg opp på min skulder..... en som buktalte nødrop for å få meg til å gjøre som den ville. . .jeg var veldig interessert i alt som ikke lå i de isdiskene da jeg gikk forbi mot betaling. Ja, jeg sa forbi. *seiersdans* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ild Skrevet 17. august 2018 #179 Del Skrevet 17. august 2018 En liten innrømmelse; har kastet en flaske i restavfallet i dag. 😜 Har heller ikke trent på to uker. Har ingen planer om å trene i helga heller 🙈🙊🙉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 18. august 2018 #180 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg innrømmer at jeg skulle gitt mye, nesten alt, for å være/fungere normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå