Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

I dag blir det hjemmedag og kveld for meg. Jeg skal se litt konsentrert på opptak fra tv. Akkurat nå skal jeg se et program om Ivanka Trump. Hun er datter av sin far, helt klart og på alle vis hans eple som ikke falt langt fra stammen. :ninja: Jeg snakker rart i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Men da tar vi kanskje resten av "hyggelig prat" inne hos Ordet
og så blir det kun dagens/kveldens små innrømmelser i denne tråden. Hum? ;)  På forhånd takk. 

 

Trur kanskje litt sosial prat passer i de fleste tråder i underforumet "Sosial Prat".....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Men da tar vi kanskje resten av "hyggelig prat" inne hos Ordet
og så blir det kun dagens/kveldens små innrømmelser i denne tråden. Hum? ;)  På forhånd takk. 

Jeg innrømmer at da jeg var i butikken i kveld, så hørte jeg helt tydelig S.O.S-rop fra isdisken.
Jeg tok fornuften fatt og tenkte at det nok var en liten en med horn som hadde sneket seg opp på min skulder.....
en som buktalte nødrop for å få meg til å gjøre som den ville. . .jeg var veldig interessert i alt som ikke lå
i de isdiskene da jeg gikk forbi mot betaling. Ja, jeg sa forbi.  :mynona:*seiersdans* 

:essen2:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Trur kanskje litt sosial prat passer i de fleste tråder i underforumet "Sosial Prat".....

:tommelopp: Det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Stella Rose skrev:

:tommelopp: Det er jeg enig i.

Til tråden :

Innrømmer herved at jeg liker dårlig ordrer og føringer på hva jeg kan skrive hvor.... i Sosial Prat spesielt.  Underforumets navn legger føringen. Ikke enkeltbrukere som syns det ikke passer.  Men avsporer jeg for ille er det bare å rapportere.  :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg syns at enkeltes oppførsel får meg til å tenke at de er i sin beste trassalder sånn generelt. 👎🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg innrømmer at jeg syns at enkeltes oppførsel får meg til å tenke at de er i sin beste trassalder sånn generelt. 👎🏻

Ikke sant :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg innrømmer at jeg syns at enkeltes oppførsel får meg til å tenke at de er i sin beste trassalder sånn generelt. 👎🏻

Innrømmer at jeg lurer på om du liker å bli diktert om hva du kan skrive hvor?  Hvem er mest trassig?   :fnise:  😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, dere får rotte dere sammen og gjøre som dere vil. Alt syns. Ferdig snakka i denne tråden må jeg innrømme. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte i dag en oreodessert, 10 makroner og 2 spandauer. Fordi det var på tilbud på Meny. Hadde planer om å spise alt. Har kun klart oreodesserten. I stedet har jeg snart drukket en flaske Cava. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang, når klokka blir morgenkvist og jeg har noen timer igjen som jeg kan sove mere på, så tasser mine føtter ut på stua og logger på her heller. "Skal bare se om det har skjedd noe i verden i dag". :ninja: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var jeg som hang flagget feil i går, det var ikke meningen. Det er så gigantisk og jeg så det ikke før etterpå. Boligsameiet fikk seg en god latter. 

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har  rotet bort bilnøkkelen min. Igjen. Det verste er at jeg ikke har brukt bilen siden jeg fant den igjen sist :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en slags invitasjon til en sammenkomst med ett menneske. :sukk: Det blir veldig tosomhets-tett.
Det er ment vel, men det kjennes som innkalling til militæret. Innrømmelsen er at jeg ikke har noe som helst lyst til
å gå dit og lurer på om jeg i dette øyeblikk kan kjenne et snev av en begynnende virusinfek...*hosthost*....sjon. 

  *kjenne godt etter*         ...aaatsjo-o-o! :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...