Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har fått en slags invitasjon til en sammenkomst med ett menneske. :sukk: Det blir veldig tosomhets-tett.
Det er ment vel, men det kjennes som innkalling til militæret. Innrømmelsen er at jeg ikke har noe som helst lyst til
å gå dit og lurer på om jeg i dette øyeblikk kan kjenne et snev av en begynnende virusinfek...*hosthost*....sjon. 

  *kjenne godt etter*         ...aaatsjo-o-o! :ninja: 

:syk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har fått en slags invitasjon til en sammenkomst med ett menneske. :sukk: Det blir veldig tosomhets-tett.
Det er ment vel, men det kjennes som innkalling til militæret. Innrømmelsen er at jeg ikke har noe som helst lyst til
å gå dit og lurer på om jeg i dette øyeblikk kan kjenne et snev av en begynnende virusinfek...*hosthost*....sjon. 

  *kjenne godt etter*         ...aaatsjo-o-o! :ninja: 

Har du ikke lyst, så skal du ikke føle deg tvunget heller. *Legge en våt klut over panna til den syke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sola de skrev:

Har du ikke lyst, så skal du ikke føle deg tvunget heller. *Legge en våt klut over panna til den syke.

Takk, søster Sola. :)  Jeg kjenner meg egentlig litt bedre nå, men sier det ikke til noen... 

21 minutter siden, Stella Rose skrev:

Jeg innrømmer, at den Ronja godtesnop vitsen, ikke er morsom lengre 

Kan så være, men når du sier godtesnop får jeg lyst til å kjøpe en halv stor pose med løsgodt. Nå!
        :jepp:  Jeg innrømmer det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å ikke overdrive ting ikke sant?
Jeg tar det på alvor og er praktiserende asketisk i min ryddetrang i dag. :sleep:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innrømmer herved at jeg ble litt overrasket over siste skribenten over meg...  :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut som en mann såvidt jeg kan tyde... :klo: ...men det er helt ok det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en innrømmelse!! Jeg fikk innvilget permisjon for å dra på legetime på slutten av arbeidsdagen i dag. Rett etter jeg hadde satt meg i bilen for å dra fikk jeg beskjed om at legetimen måtte avlyses grunnet fravær. Istedet for å dra tilbake på jobb, dro jeg hjem.  Kjente meg sikkelig rampete! 🤭 Men nå vurderer jeg å endre det til avspasering, i fare for å kveles av dårlig samvittighet... 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hun ser ut som en mann såvidt jeg kan tyde... :klo: ...men det er helt ok det. 

🙈  ...oog den fikk du + for?!

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ`ffornoe galt nå`a?  En mann med krone til og med. :jepp:  Jeg har ikke noe mot det jeg. Vi liker alle det vi liker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Æ`ffornoe galt nå`a?  En mann med krone til og med. :jepp:  Jeg har ikke noe mot det jeg. Vi liker alle det vi liker. 

Var vel ikke helt det jeg mente. Det forstår DU også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? :klo:  Dagens lille innrømmelse går nok på at jeg ikke er synsk. Det er helt sant. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk ikke svarer på mine henvendelser på finn.no.....da blir jeg litt irritert etter hvert. Jeg innrømmer det. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innrømmelse i farta. :sukk: Jeg falt for fristelsen og kjøpte noen kjappe poser "TORO - Rett i koppen".
...det var en zalovann-opplevelse. Anbefales ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...