Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en stor operasjon i magen og skal hvile mye. Jeg kunne godt småryddet litt nå som jeg er hjemme alene et par timer, men jeg sover litt og overlater det til mann og barn istedenfor. Mannen har tross alt tatt seg fri denne uka.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må innrømme jeg sitter å vurderer sterkt å dra eneste ærend på butikken å få i meg energidrikk og sjokkis til jobb i morgen😒 er hardt for et b menneske å stå opp kl 5!😴

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå kjenner jeg på stor lyst til å krype under dyna og sove et par timer, men jeg kan ikke det. :Gjesp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Når jeg handler "morsomme ting", klarer jeg ikke å begrense meg helt...  :lur: 

Hva er morsomme ting? Vibratorer? :phaedra:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag kom jeg plutselig til å tenke på eksen min som det ble slutt med for mange år siden (ca 8-9 år) - tok meg selv i å søke han opp på facebook 😳😂 Savner han overhode ikke eller noe slikt, ble bare akutt nysgjerrig på hva han driver med og ser ut for tia 😅

Faktisk, når jeg ikke fant han på fb, Googla jeg navnet også :blush:😂 Fant ingenting da... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det sa jeg vel ingenting om, men enhver er seg selv nærmest. :jepp: *orakelsvar light*

:ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når man gjør noe som er så morsomt at man glemmer tiden...så syns jeg at man skal gjøre det masse! :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...