Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2019 Forfatter #901 Del Skrevet 7. januar 2019 "Elena Belle" fra svenske hollywoodfruer har i sin tid gitt ut noe dunkj-dunk-musikk. Jeg hørte litt og måtte slå av. 👎🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. januar 2019 #902 Del Skrevet 7. januar 2019 18 timer siden, Chroma skrev: ❤️ Ååå...det var da vennlig. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 7. januar 2019 #903 Del Skrevet 7. januar 2019 21 timer siden, Jerry Lee skrev: Jeg innrømmer at jeg syns livet er et Hæwlete...og at jeg ikke lenger vet hvordan jeg skal holde det ut..... mange føler det sånn, noen over lengre tid, andre går det over etter kort tid. Men det blir bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. januar 2019 #904 Del Skrevet 7. januar 2019 1 minutt siden, Thildamor skrev: mange føler det sånn, noen over lengre tid, andre går det over etter kort tid. Men det blir bedre. Gjør ikke det, gitt. Ting kan ikke repareres. Takk, likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 7. januar 2019 #905 Del Skrevet 7. januar 2019 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Gjør ikke det, gitt. Ting kan ikke repareres. Takk, likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. januar 2019 #906 Del Skrevet 7. januar 2019 1 minutt siden, Thildamor skrev: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2019 Forfatter #907 Del Skrevet 7. januar 2019 I dag har jeg vært veldig masse konsentrert og hele meg har blitt sliten av det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. januar 2019 #908 Del Skrevet 7. januar 2019 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: I dag har jeg vært veldig masse konsentrert og hele meg har blitt sliten av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. januar 2019 #909 Del Skrevet 7. januar 2019 I går vasket jeg klær, men jeg hengte de opp i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 7. januar 2019 #910 Del Skrevet 7. januar 2019 Jeg har vært sur i dag; men nå er jeg blid igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UncommonSense Skrevet 9. januar 2019 #911 Del Skrevet 9. januar 2019 Det er 9 dager siden min siste klementin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. januar 2019 #912 Del Skrevet 9. januar 2019 Har ikke spist en klementin siden 1. juledag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. januar 2019 #913 Del Skrevet 9. januar 2019 Jeg har 7 klementiner på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. januar 2019 #914 Del Skrevet 9. januar 2019 Jeg fant tre klementiner jeg hadde glemt jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UncommonSense Skrevet 9. januar 2019 #915 Del Skrevet 9. januar 2019 Jeg kunne tenke meg denne automobilen: O(H)J ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2019 Forfatter #916 Del Skrevet 10. januar 2019 Satte to alarmer på mobilen og klarte å sove igjennom begge. Atte går`an! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrekStar Skrevet 10. januar 2019 #917 Del Skrevet 10. januar 2019 Jeg har litt dårlig samvittighet idag, fordi jeg hadde et par lampeskjermer jeg ikke trenger lenger. Jeg presset dem sammen med begge hendene, slik at dem ble flat. Jeg kalte dem flatskjermer etterpå. Jeg ringte elkjøp og spurte om dem tok imot brukte flatskjermer, og dem sa ja. Jeg tror dem misforstå hva jeg sa, og at dem tror jeg kommer innom med to flatskjermer aka TV'er. Jeg må innrømme at jeg kommer til å føle meg litt dum, når jeg leverer flatskjermene eller de sammenklemte lampeskjermene til butikken. Huff!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeonNinja Skrevet 10. januar 2019 #918 Del Skrevet 10. januar 2019 2 minutter siden, TrekStar skrev: Jeg har litt dårlig samvittighet idag, fordi jeg hadde et par lampeskjermer jeg ikke trenger lenger. Jeg presset dem sammen med begge hendene, slik at dem ble flat. Jeg kalte dem flatskjermer etterpå. Jeg ringte elkjøp og spurte om dem tok imot brukte flatskjermer, og dem sa ja. Jeg tror dem misforstå hva jeg sa, og at dem tror jeg kommer innom med to flatskjermer aka TV'er. Jeg må innrømme at jeg kommer til å føle meg litt dum, når jeg leverer flatskjermene eller de sammenklemte lampeskjermene til butikken. Huff!!! Det er gøy 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 10. januar 2019 #919 Del Skrevet 10. januar 2019 4 timer siden, TrekStar skrev: Jeg har litt dårlig samvittighet idag, fordi jeg hadde et par lampeskjermer jeg ikke trenger lenger. Jeg presset dem sammen med begge hendene, slik at dem ble flat. Jeg kalte dem flatskjermer etterpå. Jeg ringte elkjøp og spurte om dem tok imot brukte flatskjermer, og dem sa ja. Jeg tror dem misforstå hva jeg sa, og at dem tror jeg kommer innom med to flatskjermer aka TV'er. Jeg må innrømme at jeg kommer til å føle meg litt dum, når jeg leverer flatskjermene eller de sammenklemte lampeskjermene til butikken. Huff!!! 😂😂😂😂😂😂😂 jeg tror jeg dauver......😂😂😂😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 10. januar 2019 #920 Del Skrevet 10. januar 2019 Må innrømme at jeg ikke har prioritert riktig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå